Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Снегоболотоход Кержак

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Снегоболотоход Кержак

    Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
    хеликоптера струва минимум 500хиляди долара.крафта поне 200 хиляди.
    това нещо 20 хиляди.
    за кво говорим.
    +1.И двете не могат да "кацнат" в блатата.И да пренощуват.Добре де,аз пак мисля,че с окачване ще е в пъти по-добре и по-функционално.Ако ще и на ресьори да е.Колкото и да е-твърдата връзка ще предизвика удар,а след това-счупване.Блатата все някъде ще свършат,поне за малко...
    Последно редактирано от ninja_1; 02-11-07, 18:39.
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #32
      До: Снегоболотоход Кержак

      ако трябваше да проектират напълно нови части за тая машина ,никой няма да я купи ,защото цената ще е необратимо по-висока!
      много преди старта...

      Коментар


      • #33
        До: Снегоболотоход Кержак

        Първоначално публикуван от RW* Преглед на мнение
        и като се има в предвид каква подръжка искат и хеликоптера и апарата на въздушна възглавница ..и с какво гориво се движат излиза ,че говориш глупости.
        След като и двете съществуват и в пътнически вариант, значи се изплащат. Според мен. А на тази машина никъде не видях данни за плаваемост. Излиза, че ако блатото се разреди - потъва. Но допускам, че не съм прав, затова моля да ми кажете къде бъркам. Освен това - товароносимост - 1 тон. Че това са около 50 туби от по 20 литра гориво. Кое по-напред в блатата и в снега?
        Последно редактирано от velio; 02-11-07, 18:31.

        Коментар


        • #34
          До: Снегоболотоход Кержак

          баси кви спорове се зараждат.
          нали знаете че по принцип руснаците правят и после го мислят.
          пък русия е голяма и ми място за всякаква машина.била тя и без амове или без гуми.

          Коментар


          • #35
            До: Снегоболотоход Кержак

            Добре изглежда само да не се возя аз вътре а русняците са си диваци какви ли неща не правят затова ми харесва руската техника.Особено тази уазка с вериги направи ме кефи максимално не е ли голям кеф когато се качиш някаде кадето друг неможе
            0885 297985,мтел-Радо
            0876 556870,виваком като домашен

            Коментар


            • #36
              До: Снегоболотоход Кержак

              Първоначално публикуван от godech Преглед на мнение
              .... не е ли голям кеф когато се качиш някаде кадето друг неможе
              Ми незнам, питай Йори.

              Коментар


              • #37
                До: Снегоболотоход Кержак

                Еми да каже иори
                0885 297985,мтел-Радо
                0876 556870,виваком като домашен

                Коментар


                • #38
                  До: Снегоболотоход Кержак

                  На севере Якутии в 170 км от Ледовитого океана в "Алмазах Анабара" несколько лет работают 3 Лопасни и один Мамонтенок.
                  Судя по снимкам, присланым Арктиктрансу, они там прижились.
                  Летом они успешно заменили рейсы вертолета МИ-8, летный час которого стоит более 1500$. Мамонтенок оправдал свою стоимость еще два года назад всего за 10 недель эксплуатации. Он перевозил через день людей и грузы на расстояние 17 км. Раньше это выполнялось вертолетом МИ-8, прилетавшим раз в неделю. Его рейс стоил 3400$.

                  Жесткие кочки сменяются жидкой грязью, причем чаще всего одно колесо упирается в кочку, а второе буксует по грязи



                  Случается, что приходится чинить поломки, однако для этого достаточно квалификации шофера легкового автомобиля



                  Лопасня отлично выходит из воды.

                  Иногда Лопасня может тащить на буксире лодку

                  Позади - река Анабар

                  Пневматики прекрасно передвигаются не только по болотам, но и по острым камням и по каменным отвалам.

                  Три машины выпускались в разное время, поэтому имеют конструктивные особенности. Средняя - самая старая (срок службы уже 4 года), слева - 3-й год жизни, а правая (рыжая)- самая молодая - 2-й год.

                  Това го копирах относно ползването на хеликоптер и каде точно са най-добри тези машини

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X