Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със загряване на Рено Сценик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем със загряване на Рено Сценик

    А някаква логична причина защо нещата се влошиха /загрява по-бързо и повече/ след смяната на радиатора с нов и нов антифриз без добавка.

    Коментар


    • #17
      От: Проблем със загряване на Рено Сценик

      Защото са си оставили ръцете и при обезвъздушаването. Примерно. А новият радиатор какъв е?

      А всъщност тия глупости дето ги разправяш за стрелката и деленията не са никакъв критерий. Някой с термометър измервал ли е нещата там?

      Коментар


      • #18
        От: Проблем със загряване на Рено Сценик

        Според мен е термостата.
        Не каза, какво е положението с парното.
        Има ли, няма ли?
        Кога?
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #19
          От: Проблем със загряване на Рено Сценик

          Според твоята хронология, новия антифриз е заедно с добавката, а радиатора е после.
          Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
          Drag Grand Canyon Daily
          Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
          LZ1JYM

          Коментар


          • #20
            От: Проблем със загряване на Рено Сценик

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Защото са си оставили ръцете и при обезвъздушаването. Примерно. А новият радиатор какъв е?

            А всъщност тия глупости дето ги разправяш за стрелката и деленията не са никакъв критерий. Някой с термометър измервал ли е нещата там?
            И предния път и сега ме увериха, че е обезвъздушено.
            Трябваше радиатора да е Валео, но не му съвпаднаха два отвора за перката, смениха го с друг, но си платих като за Валео.
            Ами не са измервани .....

            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
            Според мен е термостата.
            Не каза, какво е положението с парното.
            Има ли, няма ли?
            Кога?
            С парното положението е отлично, работи си съвсем нормално. И както писах по горе с него си регулирам стрелката на скалата да седи в хоризонтално положение. И е малко смешно, че се возя през декември с отворени прозорци.

            Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
            Според твоята хронология, новия антифриз е заедно с добавката, а радиатора е после.
            Да, така е, първо смених антифриза, като сложих нов с добавка, но после смених радиатора и сложиха чисто нов антифриз без добавка.


            П.П А възможно ли е според вас и клапата на капачката да се е повредила от добавката?

            Коментар


            • #21
              От: Проблем със загряване на Рено Сценик

              Първоначално публикуван от Paladin Преглед на мнение
              Да, така е, първо смених антифриза, като сложих нов с добавка, но после смених радиатора и сложиха чисто нов антифриз без добавка.
              Е тя добавката се е залепила там, където не трябва и втората смяна е без значение.
              Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
              Drag Grand Canyon Daily
              Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
              LZ1JYM

              Коментар


              • #22
                От: Проблем със загряване на Рено Сценик

                Първоначално публикуван от Paladin Преглед на мнение
                Въпреки, че автомобила не е 4х4 искам в нашия си форум да потърся решение на проблема.
                Върнах се пак до сервиза да видим какъв е проблема и там мериха, пипаха радиатора, колко се нагрява, колко се охлажда и заключиха, че не преминава достатъчно течност през него, поради което трябва да се...?
                Смени термостата , защото ограничава притока на охлаждаща течност към радиатора! Успех
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем със загряване на Рено Сценик

                  Моята тирада продължава
                  Днес говорих с човек от сервиза, каза че понеже са го събирали в края на работния ден, има вероятност да не са го обезвъздушили добре. Каза ми и че концентрата на антифриза е добър и мога да долея вода.
                  Долях вода до чертичката на максимума.
                  Покарах колата докато загрее и когато стрелката мина над хоризонталното си положение, перката се включи, обаче гумения маркуч за охладителната течност, който е от двигателя към радиатора - остана студен. От страната на двигателя беше леко хладък, а от към радиатора напълно студен (с околната температура).Течността в разширителния съд се беше повишила 8-10 мм. над чертичката на максимума.
                  След 1 час градско каране и регулиране на стрелката с парното, тръбата между двигателя и радиатора стана хладка до средата. При входа на радиатора, продължаваше да си е студена.
                  Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                  Смени термостата , защото ограничава притока на охлаждаща течност към радиатора! Успех
                  И на мен на това ми прилича вече.
                  Сега въпроса ми е нормално ли е перката да се включва при напълно студен радиатор и всъщност какво я управлява за да се включва.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем със загряване на Рено Сценик

                    От 6 години имам Лагуна 2,0 8V. Няколко пъти съм източвал антифриза. После не може да се налее целия - остават около два литра (т.е. има и толкова въздух в системата). Има си пробки за обезвъздушаване, но не става. Хванах му цаката - напомпвам яко и продължително горния дебел маркуч на радиатора и започва малко по малко да си гълта антифриза. Малко по-малко, докато влезне всичкия източен. Старата 19-ка имаше пробка в горния ъгъл на радиатора, а Лагуната няма и за това става така.

                    Пробвай така с напомпване на ръка да видиш, дали ще вземе да си гълта антифриза. Ако имаш въздух в системата, термостата и перката няма да работят коректно. Което не пречи и термостата да е повреден.

                    Когато отвори термостата, радиатора трябва да стане горещ. Но ако имаш въздушна тапа на термостата, той си седи студен и не се отваря. Перката се управлява от датчик-включвател. На Лагуната е завит на радиатора - долу в дясно. Ще го познаеш - излизат два или три кабела
                    Nissan Terrano 2,7 TDI

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем със загряване на Рено Сценик

                      Първоначално публикуван от Paladin Преглед на мнение
                      Моята тирада продължава
                      Днес говорих с човек от сервиза, каза че понеже са го събирали в края на работния ден, има вероятност да не са го обезвъздушили добре. Каза ми и че концентрата на антифриза е добър и мога да долея вода.
                      Долях вода до чертичката на максимума.
                      Покарах колата докато загрее и когато стрелката мина над хоризонталното си положение, перката се включи, обаче гумения маркуч за охладителната течност, който е от двигателя към радиатора - остана студен. От страната на двигателя беше леко хладък, а от към радиатора напълно студен (с околната температура).Течността в разширителния съд се беше повишила 8-10 мм. над чертичката на максимума.
                      След 1 час градско каране и регулиране на стрелката с парното, тръбата между двигателя и радиатора стана хладка до средата. При входа на радиатора, продължаваше да си е студена.

                      И на мен на това ми прилича вече.
                      Сега въпроса ми е нормално ли е перката да се включва при напълно студен радиатор и всъщност какво я управлява за да се включва.
                      Перката при по-новите коли освен от датчик на радиатора я включва и компютърът като види че двигателят се е понагрял.

                      И да, според мен имаш И въздух. Пробвай леко да разхлабиш горния маркуч на радиатора - като нищо ще излезе въздух точно оттам.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем със загряване на Рено Сценик

                        Преди доста години имах 1.6 двигател. Обезвъздушаване не можеше да направи почти никой майстор. При пипане на системата единственния начин, който ползвах безотказно, беше да паркирам колата на голям наклон с предницата нагоре. Гараж, възвишение и прочие. Колкото по-стръмен, толкова по добре. После от отворите за обезвъздушаване. Колата работи на място, и аз си я обезвъздушавам. Това беше единственната рецепта при мен и вършеше перфектна работа.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем със загряване на Рено Сценик

                          Драмата с загряването на Реното приключи благополучно. Оказа се повреден термостат който все пак понякога отваря.
                          Ето го как изглежда старият.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20141223_160428.jpg
Прегледи:1
Размер:33.7 КБ
ID:5630498

                          Само ми остана една горчивина че смених "малко" спуканият радиатор ( доливам антифриз или дейонизирана вода 1л. за два-три месеца, толкова беше спукан), може би не трябва да ме е яд щото щом изпуска охладителна течност навън то навътре влиза въздух и прави бели.

                          Благодаря на всички включили се в темата

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем със загряване на Рено Сценик

                            Напротив, добре че си го сменил! Не се знае къде насред път щеше да шурне като лейка. Щеше да ти излезе пресолено - я да търсиш пътна помощ, я семейството ти да зъзне в студа, някъде на майната си. Имал съм същия проблем с термостата - леко покривена ос и ту работи, ту не (задържа).
                            Nissan Terrano 2,7 TDI

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем със загряване на Рено Сценик

                              Моят се спече по същия начин, след като сложих добавка, за да закисна сълзене от радиаторчето на парното.
                              Беше заял полуотворен и ми правеше същите бели.
                              Загряваше по половин час каране а като загрее, на изкачване прескачаше средата, а радиатора топло-студен на петна.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X