Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Омега или Вектра

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Re: Омега или Вектра

    омегата /А-1993г, 2000сс/ се представяше много добре на сняг и лед, НО С ХУБАВИ ГУМИ иначе съм имал проблем с паркирането на сняг /тука е едно от предимствата на предното предаване / Моята още се кара като служебна кола и се държи геройски! ИМХО ръждата не пречи - на кола за 2-3 хиляди лв това да й е проблема!
    много по-добра е от съответната година Вектра!

    За по-новите Вектри обаче съм чувал и виждал предимно хубави неща! и на практика не гният...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #32
      Re: Омега или Вектра

      Първоначално публикуван от ceko26 Преглед на мнение
      Аз пък мисля , че задното е за газария и шоу ,а предното за останалото.
      Задното е на изчезване.
      Тогава търсим камион с предно (тъпите бусове не ги броим, говорим за истински), или например Ферари с предно...или (о ужас!) Корвет с предно... Що ли не намираме...
      Вижда се че сериозните амтомобили сас със задно, тези които или са направени да вършат работа, или са ултимативни на пътя... другого е голфаджийство...
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #33
        Re: Омега или Вектра

        Много благодаря колеги за обстойния преглед на автомобилите.
        Отностно задно или предно според мен това си е личен избор.Аз лично смятам че кола с задно е много по стъбилна и по лесно контролеруема в критична ситуация.Пък и не може да правиш подобни неща на които аз не сам привърженик но го отбелязвам като факт.http://videos.streetfire.net/search/...22d70282e5.htm

        Коментар


        • #34
          Re: Омега или Вектра

          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
          Тогава търсим камион с предно (тъпите бусове не ги броим, говорим за истински), или например Ферари с предно...или (о ужас!) Корвет с предно... Що ли не намираме...
          Вижда се че сериозните амтомобили сас със задно, тези които или са направени да вършат работа, или са ултимативни на пътя... другого е голфаджийство...
          Камионите са отделен въпрос. Ако имаше как да се навре R6, V8 или V12 мотор на кола с предно предаване, при което да се запазва в сравнително добро разпределение на масите между предния и задния мост, Мерцедес и БМВ отдавна щяха да са забравили за задното предаване. Иначе се получават някакви гадни импровизации като W8, надлъжно монтиран при VW и Ауди, някакви смешни опити на Волво с измислен V8 и напречно монтирани и свръх малка ск. кутия.
          Аз лично откакто смених задното с предно никога няма да се върна на задно, а откакто имам 4х4 никога няма да се върна на което и да било от предишните!

          Коментар


          • #35
            Re: Омега или Вектра

            Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
            Тогава търсим камион с предно (тъпите бусове не ги броим, говорим за истински), или например Ферари с предно...или (о ужас!) Корвет с предно... Що ли не намираме...
            Вижда се че сериозните амтомобили сас със задно, тези които или са направени да вършат работа, или са ултимативни на пътя... другого е голфаджийство...
            Знаех си колега ,че няма да го пропуснеш това. Следващия път ще заложа някой лев.
            Но това е глупав спор. Темата е за ОПЕЛИ при тях може би 80% е предно.
            Корвет и Ферари са коли за газария ,а не за целогодишен трафик.
            Няма да се развали нещо което не съществува.
            След време и ти ще се качиш на предно.
            Ако си поръчаш ферари с предно ще ти направят, направили са комби по-поръчка.

            Коментар


            • #36
              Re: Омега или Вектра

              Айде стига спам де!
              no signature no problems

              Коментар


              • #37
                Re: Омега или Вектра

                Първоначално публикуван от pepo4x4 Преглед на мнение
                а откакто имам 4х4 никога няма да се върна на което и да било от предишните!
                +1

                А за Ферари или Карера, там работата е друга и да ги сравняваме с толкова обикновени и масови автомобили най-малкото е несириозно

                Що се отнася до активно управление на автомобил в критична ситуация=4X4 , или в рали шампионатите не са в час

                Това разбира се си е мое мнение, а на конкретният въпрос-Вектра(особено и ако е по-новичка)
                sigpic УАЗ-452

                Коментар


                • #38
                  Re: Омега или Вектра

                  ще ме извинявате, ама 4х4 е възможно най-трудния вариянт за "екстремно" каране... не знаеш накъде ще "хване"...
                  най-лесно се кара кола с предно и е за предпочитане за всеки ден...

                  Ферари, Ламборджини и т.н. дори не са мислени за всекидневна кола...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #39
                    Re: Омега или Вектра

                    Много хубав спор сте си спретнали без мен.Само че защо никой не дава ясни доводи за тезата си а се говори само по принцип.За мен задното при критична ситиация е доста по добро като под критична имам предвид спускане по заледен участък с предното е доста интересно да го правиш.Както и при спиране при висока скорост с помоща на мотора се получава така че вместо да нямаляш се налага да подадеш газ вместо да спираш.И тем подобни неща не че засното няма минуси напротив има ги и всеки ги знае докато при предното по трудно се проявяват но пък и по трудно се коригират.

                    Коментар


                    • #40
                      Re: Омега или Вектра

                      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                      ще ме извинявате, ама 4х4 е възможно най-трудния вариянт за "екстремно" каране... не знаеш накъде ще "хване"...
                      най-лесно се кара кола с предно и е за предпочитане за всеки ден...

                      Ферари, Ламборджини и т.н. дори не са мислени за всекидневна кола...
                      Ела да ти покажа моята колко е трудна за екстремно каране - по-приятно нещо не съм карал зимата на заледено и заснежено. Това за не знаеш накъде ще хване го остави на тъпите системи "он деманд" щот те се сещат че е време да включат другия мост точно когато си хванал цаката на завоя
                      Освен това на колегата ще кажа че НИКОГА няма да се кача на МОЯ кола с предно - имал съм отдавна - стига толкова. Стегат ми ядовете със служебните дето ми се налага да ги карам.
                      Та да се върнем на темата - Това в завой като дам газ да изправя траекторията и ако врътна гуми да остана без волан - те това го могат тея със задно и Вектрата в частност. А Омегата ако я пренасилиш и задницата тръгне да те изпреварва ти остава волан който си е чист и свободен от тяга и тем подобни вредности, така че ако си бърз в ръцете няма проблем да я хванеш и да си върви с вратите напред - и забележете да ускорявате през това време (или поне да не забавяте).
                      Единственния недостатък на задното е и си остава моторния тунел на пода за кардана - това е. Всичко друго иде от некадърни "всекидневни" шофьори. И само такъв който не е виждал Корвет на живо ще каже че не е кола за всеки ден. На който сигурното поведение на пътя при високи скорости е "гъзария" не му трябва книжка.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #41
                        Re: Омега или Вектра

                        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                        ще ме извинявате, ама 4х4 е възможно най-трудния вариянт за "екстремно" каране... не знаеш накъде ще "хване"...
                        най-лесно се кара кола с предно и е за предпочитане за всеки ден...

                        Ферари, Ламборджини и т.н. дори не са мислени за всекидневна кола...
                        Затова всички рали автомобили са 4х4...
                        Преди карах Интеграле и мога да ти кажа, че си е друго...
                        Колата със задно за мен поне е за предпочитане, въпреки че сегашната ми е кола е с предно. Интересно защо МБ и БМВ се придържат към задно...
                        Всеки има различни маниери на каране и съответно различни предпочитания.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #42
                          Re: Омега или Вектра

                          Вектра А е била кола на годината като е излязла и най-добро въздушно съпротивление в класа си , а след това и Калибра.

                          Коментар


                          • #43
                            Re: Омега или Вектра

                            На мен също доста ми харесва задното предаване, но ако трябва да бъда честен най ми допада ситема при която през несиметричен диференциал се предава постоянно малко момент и към предните колела (30-40%), като по този начин значително се подобрява управляемостта на хлъзгава настилка и реално се постига по-добро време на отсечка (ако това е целта, разбира се).

                            Коментар


                            • #44
                              Re: Омега или Вектра

                              първо не всички рали автомобили са 4х4, а само по-скъпите
                              второ попитай някой пилот дали лесно се е научил да кара 4х4...

                              несиметричното 4х4 /например с 30% към предния мост/ вече има х-ки на автомобил със задно...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • #45
                                Re: Омега или Вектра

                                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                                първо не всички рали автомобили са 4х4, а само по-скъпите
                                Абсолютно вярно. Има такива които са само с предно. Само със задно съвременно рали не съм чул да има.
                                Но е факт, че най-добрите времена се постигат само с щар по щар.
                                С предно колата има винаги повече възможности за контрол. С подаване на газ те изтегля, докато задното може и да те завърти, според зависи от терена и ситуацията. При предното имаме възможност от златната комбинация "ръчна спирачка-газ". При задното малко кофти. В същото време и колегата бобсен е прав за задното при спускания на хлъзгаво, при спирания на скорост и т.н., задното е с предимство.
                                + и - и при двете винаги ще има. В крайна сметка в темата си говорим за обикновени коли при нормално шофиране. И най-важното е този който шофира да знае как да го прави най-безопасно според задвижването автомобила си.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X