Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Омега или Вектра

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Омега или Вектра

    и аз съм за омега по корав е от вектрата
    ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

    Коментар


    • #17
      Re: Омега или Вектра

      А пък моя съвет е да гледаш коя е по-малко правена от майстори и по-малко блъскана.Омегата е по-тромава и комфортна повече харчи.Вектрата е по-евтина за потдръжка кеф ти е нови или на старо части има много, а тази с 5-те врати може да се товари с обемисти предмети.
      Моя съвет е за града Вектра за извън Омега, но най-подходящия двигател е 2.0 (C20NE).

      Коментар


      • #18
        Re: Омега или Вектра

        Според мен,ОМЕГА В е по добрият избор.Аз карам такъв автомобил и съм много доволен.Моят е с дизелов двигател 2,5 на BMV,не бих казал че е тромава,напротив има доста добър старт а и возията е отлична.
        Откакто съм я купил само консумативи като масло,наклатки и т.н. са били необходими.Успех в избора.

        Коментар


        • #19
          Re: Омега или Вектра

          Карал съм и двете. Мисли за това че 1/2 от годината е дъждовна или снежна или със заледявания. За мен там задното губи по точки от предното на Вектра-та. В смисъл че е много дълга колата и с много лека задница и аз лично съм брал ядове. Донякъде, особено зимата, недостатъците при мен биваха компенсирани от ABS.
          По едно и също време с Вектрата съм си драпал без проблем, докато на Омегата й връзвахме вериги и буксуваше яко.
          КАто комфорт Омега бие - двойно по-широка е от вектрата. Обаче пък е по-ниска и това в комбинация с по-голямата дължина и лай****те пътища у нас е предпоставка за много задирания и удари отдолу.
          За плюс - Омегата гние малко по-бавно от Вектрата, но и тя си е Опел

          Коментар


          • #20
            Re: Омега или Вектра

            Много благодаря на всички отговорили на въпроса ми.В зависимост от това в какво състояние намеря автомобилите ще се решава на място кой да се вземе.Някой може ли да шредложи място където мога да погледна подобен тип автомобили че само с по 1 видяна от марка не ми се ще да остана преди покупка.
            Последно редактирано от bobsen; 28-03-07, 22:30.

            Коментар


            • #21
              Re: Омега или Вектра

              В последно време Дупница се слави като рая на автоджамбазлъка,доста голям избор...

              моето предложение към теб обаче е да пуснеш същата тема в :
              http://opelclub-bg.com/forum/
              има колкото щеш колеги с омеги и вектри,може някой да те повози и конкретно да те насочи към слабите им места,дори евентуална помощ при покупката

              Успех в търсенето !
              edit:
              Дамм току що видях,че си пуснал вече тема и там

              Коментар


              • #22
                Re: Омега или Вектра

                Ако искаш обади ми се,0898671460 ще разгледаш моята Омега, а тези изказвания за буксуване и удари отдоло са неверни.

                Коментар


                • #23
                  Re: Омега или Вектра

                  Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                  Съответно в критичен режим имат различно поведение. Аз например съм заклет фен на колите със задно, но за неподготвен шофьор понякога предното е предимство.
                  "Задното" е за карачи, "предното" за "возещи се"!!!!!
                  Няма "читав" автомобил на "задно" колега...!!!!
                  Кога "предното" е предимство бе Куадра,
                  освен за производителя,
                  като караш на задна ли...???!!!

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Омега или Вектра

                    Първоначално публикуван от GAD Преглед на мнение
                    "Задното" е за карачи, "предното" за "возещи се"!!!!!
                    Няма "читав" автомобил на "задно" колега...!!!!
                    Кога "предното" е предимство бе Куадра,
                    освен за производителя,
                    като караш на задна ли...???!!!
                    Май ще те каня на дуел и аз ама не на пейнтбол а на каране.
                    Що ме караш да разводнявам темата с нещо което не е за тук и е обсъждано многократно. Пък вземи и прочети за особенностите на управление на автомобил с предно и със задно.
                    Поне можеш ли да посочиш в няколко думи основните разлики в поведението като си толкова навътре парттамаджия с парттаймаджия недин!
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #25
                      Re: Омега или Вектра

                      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                      Май ще те каня на дуел и аз ама не на пейнтбол а на каране.
                      Що ме караш да разводнявам темата с нещо което не е за тук и е обсъждано многократно. Пък вземи и прочети за особенностите на управление на автомобил с предно и със задно.
                      Поне можеш ли да посочиш в няколко думи основните разлики в поведението като си толкова навътре парттамаджия с парттаймаджия недин!
                      Ми, мене ма учеха, в седми клас, да влизам в завоя с вратите,
                      не че картинга има врати де!!!???

                      Що да не направим един ahtung, бе колега!!!!

                      Всъщност аз съм "за", за същото, за което и ти!!!

                      Ама, ако е за некъв дуел, "винаги готов"!!!!
                      То, без туй сме си "врагове", от войната!
                      К'ъв парттайм бре, аз карам, фрекюентли, Партнер-баничарка!!!
                      А и видях, кой се нахендри в коловозите,
                      като дойдохте на пейтбола, та после Севдо те дърпа,
                      пък аз си минах от там с баничарката..!!!!
                      Майтап бре, аз заобиколих калта!!!!

                      Ей, т'ва е голяма идея!!!!
                      Да си направим едно рандеву на картинг-пистата на Септември!!!!
                      Знаеш ли, как ме сърбят ръцете, за директно управление,
                      а после да те смъдят от вибрациите....!!!!!
                      Жив да си!!! Сина от кога ме врънка и той!!!!!

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Омега или Вектра

                        Карал съм Омега2.0I и Вектра 2.0I 4х4. Мнението ми конкретно за тези два автомобила е категорично-Вектра.Но то не обобщава за моделите като цяло.Карал съм и Вектра GT-мнооого върви.
                        ПАНЧО

                        Коментар


                        • #27
                          Re: Омега или Вектра

                          Колега аз съм карал за тест драйв и Омега 2.6 автомат и вектра 2000 16V и после си взех Ауди , но ако търсиш стабилност и комфорт Омегата е твоята кола, но имай в предвид че като загасиш мотора и касетофона и се заслушаш ще чуеш раждата как пирува майтап сега да не скочите и аз карам Опел .
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Омега или Вектра

                            Аз пък мисля , че задното е за газария и шоу ,а предното за останалото.
                            Задното е на изчезване.

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Омега или Вектра

                              в www.opelclub-bg.com, без да обиждам повечето учасници са толкова надъхани и фанатизирани (а и понякога пълни лаици), че едва ли ще получиш обективно мнение. за тях опел не е "по" а е "най" в автомобилостроенето
                              омегата е корав автомобил, но има слаби места като всички други. разликата м/у предно и задно е по-скоро въпрос на вкус от колкото проблем и решение. омегата е толкова тежка и разкекерена, че за да ти поднесе трябва да го предизвикаш а това е трудно а и лесно контролируемо (ако е със т.н. шпер диф. пък още повече) двете коли са със сходни качества и недостатъци и разликите между тях се свеждат до габаритите, естетиката и комфорта на возене, тъй като са от различни класове.
                              освен външния вид провери за следните срещани при тези модели проблеми
                              купе:
                              дали светят всички пиксели по екрана на борд компютъра
                              централното дали отваря/затваря всички врати
                              дали всички лампички осветяващи копчетата (не уредите) по таблото работят (сменят се доста трудно)
                              лампата за еърбаците не трябва да загасва заедно с тази за маслото при палене !!!!
                              след вкл/изкл на бутона за аварийни лосчето за мигачите включва ли ги
                              помпата за вода на стъклата пръска ли
                              ел. повдигането на шоф. седалка работи ли (някои модели имат)
                              ск. лост има ли голям луфт в неутрално положение
                              1-ва и задна лесно ли влизат (с работещ мотор и пускане на съединителя преди всяко превключване)
                              задната щора ако е ел. работи ли (много рядко работят ремонта е скъп и труден)
                              ръчната работи ли/държи ли (много лесно се разрегулира, има отделни накладки и понеже не хваща и се къса жилото от редовния зор до последно)

                              двигател:
                              отнася се за 2.0/16в (x20xev) Ecotec
                              има ли масло в дупките за свещите/в охладителната течност мазни петна
                              "цъфка" ли около изх. колектори когато е топъл и го загасиш и запалиш пак след 5 минути (измятат се, дори късат шпилките)
                              при работещ на св. обороти включи всичко електрическо или климатика и погледни дали и колко бързо реагира двг (дали си нормализира оборотите)
                              течове около водната помпа (трудно се забелязват)

                              окачване:
                              луфт/тракане в кормилото (не в права позиция а по-скоро в завой) при загасен двг (не в движение разбира се ) - има склонност да се ебава кормилната кутия а пипнеш ли и болта за реглаж почва да тече не след дълго.
                              предницата е като на всяка кола. но при омегата "Б" по-скоро проблем се очаква в задното окачване. там вече ти трябва специалист, но го погледни задължително защото е скъпичко.

                              При опелите можеш да провериш за записани грешки в компа като съединиш с един кламер контактите "5" и "6" на сервизната букса (намира се под кормилото), дадеш на контакт и следиш присветкването на лампата (check engine - в случая има нарисуван мотор на нея) ако всичко е наред трябва да присветква един път послед два пъти после пак един път после пак два пъти с интервал от около 2 секунди между сериите. ако има други съчетания това са записани грешки някои от които може да индикират доста сериозни и скъпи повреди невидими на пръв поглед. най-добре е с тестер в оторизиран сервиз разбира се.

                              всичко останало е като на всяка друга кола. ако провери горните неща може да си спестиш доста от често срещаните "изненади" при този модел.

                              аз продавам моята омега (вече ти писах на лично) ако те интересува може да я разгледаш а дори да не я харесаш ще събереш доста инфо при срещата.

                              p.s. омегата НЕ е автомобил за спортно шофиране и характера и конструктивно не предлазполага за такова. тя е тип лимузина и очаква да се отнасяш с нея като с такава. ако имаш "спортни" изисквания от нея не само ще те разочарова ами и ще ти го върне...тъпкано!

                              УСПЕХ!
                              Последно редактирано от fakir; 29-03-07, 14:30.
                              "..there is no substitute for cubic inches.."

                              Коментар


                              • #30
                                Re: Омега или Вектра

                                .... аз за това отдавна спрях да чета/пиша в тоя форум.... както и във всички останали а че са лаици си е съвсем вярно "т.нар шпер" ако поне 1 път автора на това беше карал омега със т.нар шпер щеше да разбере че мнооооого повече поднася с него отколкото без, той е за потегляне по-добър но като поднесе става страшно, поне при фронтерата е така в чест на истината не съм карал кола със задно и шпер.
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X