Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

    Хич не е скучно при тебе. Успех с новия проект.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0001.jpg
Прегледи:1
Размер:186.0 КБ
ID:5310723Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0002.jpg
Прегледи:1
Размер:179.5 КБ
ID:5310724Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0003.jpg
Прегледи:1
Размер:198.8 КБ
ID:5310725Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0004.jpg
Прегледи:1
Размер:159.7 КБ
ID:5310726Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0005.jpg
Прегледи:1
Размер:177.2 КБ
ID:5310727Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0006.jpg
Прегледи:1
Размер:154.9 КБ
ID:5310728Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0007.jpg
Прегледи:1
Размер:130.0 КБ
ID:5310729Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0008.jpg
Прегледи:1
Размер:162.4 КБ
ID:5310730 Поредното преобразяване е към своя край . Ето и резултатите - 1. Увеличено междуосово разстояние с 10см. сега е 245см. в - инчове трябва да се дели на 2.54. 2. Несравнимо усещане при превключване на предавките и раздатката/ с два пръста/ . Няма прилика м/у УАЗовата с.к. и Нисанската пет скоростна и синхронизирана такава. 3. Няма шум при движение от мостове раздатка и ск. кутия. 4. Наличие на обратна връзка / волана се връща в изходна позиция сам/, въпреки лифта . 5. Пружиниране на предния мост - пружини предни за Тойота 70ка " Олд ман ему " +100кг. , амортисьори " Монро адвенчър " за Л.Р. ДИСКАВЪРИ предни и предни носачи също от Диско. Кантара в това състояние на нещата показва 1450кг. Основната цел в момента е да не прехвърля тегло 1650кг. готова за старт. Времето ще покаже. ПП. Ако на някой му се намират разширителни фланци за Нисан или Тойота да знае че търся.
      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

      Коментар


      • От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

        Добре се е получило но от къде свали толкова килограми преди беше доста по тежка .
        ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

        Коментар


        • От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

          И аз това се чудя. Сега като започна да качвам калници, подкалници резервна гума /преди бях с две/ , хай-джак , брезент и други неща , ще стане ясно. Може би някъде ще използвам алуминиева ламарина. Принципно не е невъзможно да се постигне оптимално тегло , ще се постарая в тази посока. Целта тегло под 1800кг. което за джип ми се струва разумно. Най-важен е баланса т.е. натоварването в/у преден и заден мост да е близко , за целта съм изтеглил мотора с 15см. по-назад от преди , което веднага се отрази на пътното поведение , имам предвид , че при по-рязко подаване на газ не се опитва да се завърти около оста си / когато е на задно предаване /.
          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

          Коментар


          • От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

            Браво Коко, това тегло е както е на снимките нали? Какво мислиш да правиш с по-дългото шаси отзад? Може там да монираш лебедката за да не ти тежи отпред, а може и направо карданна да сложиш. Разбирам че подговяш джипа не толкова за траялни, а по-скоро за трофи състезания. Още веднъж браво.

            Поздрави
            Газ 69 2.4i
            Густо майна, пътят свърши !!!
            GSM: О895 7О6О59

            Коментар


            • От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

              Първоначално публикуван от Аниматора Преглед на мнение
              Браво Коко, това тегло е както е на снимките нали? Какво мислиш да правиш с по-дългото шаси отзад? Може там да монираш лебедката за да не ти тежи отпред, а може и направо карданна да сложиш. Разбирам че подговяш джипа не толкова за траялни, а по-скоро за трофи състезания. Още веднъж браво.

              Поздрави
              Да това е теглото както е на снимките . Шасито не стърчи повече от 10 см. назад , но място за лебедка наистина има , не бях се сетил-благодаря. Първо трябва да го довърша , после тест-драйв за окончателно установяване на нишата в която ще се подвизава. Ще пиша и писмо на Дядо Коледа да ме има предвид за едни "койвъри" евентуално "Фокс-рейсинг" 14" мисля ще бъдат напълно достатъчни.
              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

              Коментар


              • От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0001.jpg
Прегледи:1
Размер:132.1 КБ
ID:5311573Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0002.jpg
Прегледи:1
Размер:130.5 КБ
ID:5311574Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0003.jpg
Прегледи:1
Размер:120.4 КБ
ID:5311575Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0004.jpg
Прегледи:1
Размер:146.0 КБ
ID:5311576Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0005.jpg
Прегледи:1
Размер:122.9 КБ
ID:5311577Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0006.jpg
Прегледи:1
Размер:133.4 КБ
ID:5311578Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0007.jpg
Прегледи:1
Размер:112.8 КБ
ID:5311579Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0008.jpg
Прегледи:1
Размер:139.0 КБ
ID:5311580Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0009.jpg
Прегледи:1
Размер:141.4 КБ
ID:5311581Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0010.jpg
Прегледи:1
Размер:124.0 КБ
ID:5311582Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0011.jpg
Прегледи:1
Размер:131.0 КБ
ID:5311583Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0012.jpg
Прегледи:1
Размер:126.9 КБ
ID:5311584Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0013.jpg
Прегледи:1
Размер:125.1 КБ
ID:5311585Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0014.jpg
Прегледи:1
Размер:151.8 КБ
ID:5311586Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0015.jpg
Прегледи:1
Размер:139.4 КБ
ID:5311587Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0016.jpg
Прегледи:1
Размер:172.9 КБ
ID:5311588Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0017.jpg
Прегледи:1
Размер:134.9 КБ
ID:5311589Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0018.jpg
Прегледи:1
Размер:137.0 КБ
ID:5311590Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0019.jpg
Прегледи:1
Размер:175.6 КБ
ID:5311591Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0020.jpg
Прегледи:1
Размер:45.6 КБ
ID:5311592Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0021.jpg
Прегледи:1
Размер:165.7 КБ
ID:5311593Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0022.jpg
Прегледи:1
Размер:166.2 КБ
ID:5311594Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0023.jpg
Прегледи:1
Размер:177.3 КБ
ID:5311595Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0024.jpg
Прегледи:1
Размер:128.3 КБ
ID:5311596Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0025.jpg
Прегледи:1
Размер:163.9 КБ
ID:5311597 Това е новата визия на оранжевия "змей". Вътре започна да прилича на паркетник даже съм измислил място за "касетофонцията" . Отвън малко ми прилича на кръстоска между очилат бръмбар и ЗИЛ-157 , но засега това ми се струва най-удачното решение. Лебедката ще бъде монтирана вътре за да запазя добрия баланс който постигнах. Теглото което отчита кантара е с резервна гума и лебедка . Немонтирани останаха брезента и хай-джака. По мои сметки 1700кг. трябва да е крайния отчет. Появи се и едно проблемче , волана е тежък , което го отдавам на два основни момента. Първия е да не стига дебит или налягане на помпата , втория е да има повреда в Нисанската кормилна кутия или да е натегната много от болта за регулиране. При една от маневрите на място след завъртане неколкократно пълен ляв и десен помпата започна да жужи много неприятно. Ако някой сподели как да подходя за да открия проблема ще съм благодарен. Иначе работата продължава следва много кит по предните калници , повдигане на задните вежди /щото гумите опират/ и разни дреболии дето "не бият кучето". За малко да забравя " КАСЕТОФОНЦИЯ " Надявам се да я довърша на време за срещата в Газкино пардон в ЗВЕРИНО.
                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                Коментар


                • От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                  Нямаш удържане. Евала!
                  Но, отзад да оставиш ресьорите, и още повече да висят под моста е абсурд.
                  Отпред, на тия Патрули, много ме дразни стърчащия паразитен хебел и нискостоящата междуколесна щанга.
                  Решаването на проблема с ресьорите и хебела, пък решава и проблема със стърчащата рама отпред и отзад, както и отпадането на тежките греди свързващи рамата, и правейки я "твърда".
                  Има и още един проблем при тия конструкции - още една свързваща рамата греда, която идва под предния кардан и се случва при разгъване на предното окачване кардана да опира в нея. Не знам при теб как е?
                  Последно редактирано от Аndro 160; 16-10-11, 08:50.

                  Коментар


                  • От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Нямаш удържане. Евала!
                    Но, отзад да оставиш ресьорите, и още повече да висят под моста е абсурд.
                    Отпред, на тия Патрули, много ме дразни стърчащия паразитен хебел и нискостоящата междуколесна щанга.
                    Решаването на проблема с ресьорите и хебела, пък решава и проблема със стърчащата рама отпред и отзад, както и отпадането на тежките греди свързващи рамата, и правейки я "твърда".
                    Има и още един проблем при тия конструкции - още една свързваща рамата греда, която идва под предния кардан и се случва при разгъване на предното окачване кардана да опира в нея. Не знам при теб как е?
                    Наистина ресьорите под моста са абсурд и много скоро ще отпаднат от схемата , те са само за проби . Паразитния хебел и мен ме издразни . Имам интелигентно решение за него , но първо трябва да реша проблема с тежкото управление . Може да се наложи да монтирам друга секторна кутия. Свързващата рамата греда вече не е проблем , тъй като преместих ск.кутия с десет сантиметра напред , без да режа и преправям нищо / конструкторите на Нисан са оставили такава опция/ на планките и на ск.кутия има по два реда отвори по 50мм. осово , общо 100мм. ГОЛЯМ КЕФ! Съответно предния кардан стана с 10см. по къс . Резултат: при максимално повдигане на рамата до пълното откачане на пружините - кардана не опира в "проклетата" греда. Задния кардан пък стана с 20см. по-дълъг заради преместването на ск.к. с 10см. и изтегления с 10 см. назад заден мост . Така получих м/у осово растояние 245см. което от своя страна се надявам да подобри пътното поведение на автомобила. Поздрави.
                    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                    Коментар


                    • От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                      Много е симпатичен този очилат бръмбар, от снимките оставам с впечатление, че мястото за краката и при водача и пасажера е малко, така ли е или снимките лъжат? Профила на който са сложени фаровете само не ми гаресва, може би нещо не толков ръбато трябва да се измисли или както е при Джугана да се направи. Иначе машината е супер, дано да имам шанса да я видя на живо


                      Поздрави на целия екип
                      Газ 69 2.4i
                      Густо майна, пътят свърши !!!
                      GSM: О895 7О6О59

                      Коментар


                      • От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                        Първоначално публикуван от Аниматора Преглед на мнение
                        Много е симпатичен този очилат бръмбар, от снимките оставам с впечатление, че мястото за краката и при водача и пасажера е малко, така ли е или снимките лъжат? Профила на който са сложени фаровете само не ми гаресва, може би нещо не толков ръбато трябва да се измисли или както е при Джугана да се направи. Иначе машината е супер, дано да имам шанса да я видя на живо


                        Поздрави на целия екип
                        Не е малко мястото мястото за краката , може би така изглежда на снимките . Даже сега е разширено . Надявам се наистина да можеш да я видиш на живо , да пробваш как върви и как стои на пътя. Поздрави.
                        Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                        Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                        Коментар


                        • От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                          Малко снимки от довършителните работи . Вчера монтирахме нови спирачни дискове /старите бяха с липсващи парчета , силно напукани и тотално износени/. Разширителни фланци - няма начин , мостовете са от тесните . Сега работим по ел.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0001 (2).jpg
Прегледи:1
Размер:189.7 КБ
ID:5312689Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0001.jpg
Прегледи:1
Размер:116.0 КБ
ID:5312690Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0002 (2).jpg
Прегледи:1
Размер:172.3 КБ
ID:5312691Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0002.jpg
Прегледи:1
Размер:141.2 КБ
ID:5312692Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0003.jpg
Прегледи:1
Размер:181.6 КБ
ID:5312693Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0004.jpg
Прегледи:1
Размер:194.3 КБ
ID:5312694Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0005.jpg
Прегледи:1
Размер:191.3 КБ
ID:5312695Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0006.jpg
Прегледи:1
Размер:152.3 КБ
ID:5312696 инсталацията и всички дребни неща без които не може проекта да изглежда завършен.
                          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                          Коментар


                          • От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                            Днеска видях звяра на живо изглежда още по добре !!!
                            ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

                            Коментар


                            • От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                              Няма тесни или широки. Газката става звяр.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69

                                Какво да кажа,освен едно голямо Браво!
                                То другото,колегите преди мен са го казали!
                                0осем9осем7шест0осем7едно
                                Миро

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X