Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69
Свий
X
-
От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69
Браво, а какъв е хода на тези неща и какъв е от нормално положение до пълно прибрано (или до тампона, по иначе и грамотно казано бъмпстопа)
От началото ми се видя че не го прибира много като мина през напречната неравност...
Случайни хора УАЗ не карат
Коментар
-
От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69
Eй тоя шнорхел ми вади очите откакто съм го сложил. Прилича на килимявка. Не само ще го измисля ами направо незнам, не моа да го глеам.Първоначално публикуван от Аниматора Преглед на мнениеЕха, оправи ми се настроението като ги гледах
П.П. само шнорхела не ми харесва с този филтър горе..но вярвам че ще го измислиш и него

Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69
Амортисьора има ход 21см. разпределен е наполовина. Тоест в покой натоварена джипката има ход 10.5см.нагоре и толкова надолу. Иначе грамотно казано бъмпстопове още не съм сложил не щото не искам , а защото нямам.Истината е , че от мерак не остана време за тези дребни но много важни неща . Сега правим спирачките щото само леко намаля при тези скорости които развива. Надявам се от Паджеро сервото и помпата да са достатъчни. Времето ще покаже.Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнениеБраво, а какъв е хода на тези неща и какъв е от нормално положение до пълно прибрано (или до тампона, по иначе и грамотно казано бъмпстопа)
От началото ми се видя че не го прибира много като мина през напречната неравност...
Последно редактирано от kokocholi; 19-07-11, 00:09.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69
Хм...имах Голф 3 Синхро,който след преправяне на окачването имаше по 11см ,в посока, ходове и 30см клиренс с гуми 205х65х15.И това с независимо окачване отпред и отзад.С въпросното окачване и гуми ,съм постигал моментна скорост от около 130км/ч по черни пътища и 205км/ч по магистрала.Измерено по ГПС,за да е точно.Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнениеАмортисьора има ход 21см. разпределен е наполовина. Тоест в покой натоварена джипката има ход 10.5см.нагоре и толкова надолу...
По последните офроуд-ралита,на които бях, ГПС-ите бяха записали моментна скорост от 160-170км/ч.
Просто споделям...0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69
Браво за Голфа, но аз правя джипка за рали-рейд тренировки. Състезанията които аз следя не съм забелязал да участват леки коли. Доколкото разбирам с този Голф ако беше се пуснал на "Варна" , "Дупница" и други подобни състезания ще обираш винаги първите места и се обезмисля участието на джиповете. Има сериозни състезатели във форума , нека и те да изкажат мнение. Ходовете на моята "КУПЧИНА ЖЕЛЯЗО" са наистина малки, но не по-малки от колкото бяха преди с ресьорното окачване, защото използвам същите амове . Днес завършихме монтажа на сервото и спирачната помпа от Паджеро , резултата е зашеметяващ имам чувство че ще изляза през предния джам когато натисна педала.Утре предстои монтаж на задна стабилизираща щанга също от Паджеро. И пак проби. Когато съм готов ще свиркам да ги наредим на поляната.Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнениеХм...имах Голф 3 Синхро,който след преправяне на окачването имаше по 11см ,в посока, ходове и 30см клиренс с гуми 205х65х15.И това с независимо окачване отпред и отзад.С въпросното окачване и гуми ,съм постигал моментна скорост от около 130км/ч по черни пътища и 205км/ч по магистрала.Измерено по ГПС,за да е точно.
По последните офроуд-ралита,на които бях, ГПС-ите бяха записали моментна скорост от 160-170км/ч.
Просто споделям...

Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69
Естествено , че не съм. Даже много се радвам че се включи в моята тема. Твоето мнение е важно за мен , защото знам колко добре си запознат с материята която коментираме. Поздрави.Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнениеНали не си приел поста ми като заяждане?Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69
Поздрави ,преди 2 часа попаднах на темата и с интерес стигнах до този момент.Радвам се да видя такъв ентусязъм.FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
BJ42 04 1982
FJ62 11 1983 skipe blago4x4
LZ 2 BHB
Коментар
-
От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69
Че как свари да я прочетеш толкова бързо бре?За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69
Здравей targa , само за информация , на клиповете ГАЗката е с шасито което взех от теб. Работи перфектно
. Вчера добавихме още два амортисьора отпред и завършихме монтажа на задната стабилизираща щанга . Докато изпробвах поредното творение усетих , че почват да ми се топят подметките на обувките , това налага да се преработи лявата изпускателна тръба за отдалечаването и от купето. После пак тестове , клипове и така нататък. Щях да забравя и преработки

.
Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69
Радвам се, че всичко е наред. Успех с проекта.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
От: Още едно пълно преобразяване на ГАЗ 69
http://youtu.be/CyLB1mkZO0s Едно видео в полите на Странджа планина.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар