До: Избор на двигател за присаждане в ГАЗ 69
Наистина присаждането на различен двигател на газката е гъдел заради безпроблемното свързване с раздатката чрез карданния вал. Въпросът е доколко е оправдано. Ограничението идва от възможната мощност, която може да понесе трансмисията и от там излиза че кой знае каква голяма разлика в разхода на гориво/пари за гориво/ не може да има. Като се добавят и разходите за самата смяна на мотора и трудът и времето, икономията от слагането на много модерен двигател става още повече под въпрос. Не е за пренебрегване и възможността за евентуални повреди в гората и ремонта. Според мен, за там трябва колкото се може по-прост и надежден/некапризен агрегат. Практиката е доказала, че за газките най-подходящи/масови са волговите мотори точно защото са приемливо прости, надеждни, достатъчно мощни и евтини за поддържане.
Наистина присаждането на различен двигател на газката е гъдел заради безпроблемното свързване с раздатката чрез карданния вал. Въпросът е доколко е оправдано. Ограничението идва от възможната мощност, която може да понесе трансмисията и от там излиза че кой знае каква голяма разлика в разхода на гориво/пари за гориво/ не може да има. Като се добавят и разходите за самата смяна на мотора и трудът и времето, икономията от слагането на много модерен двигател става още повече под въпрос. Не е за пренебрегване и възможността за евентуални повреди в гората и ремонта. Според мен, за там трябва колкото се може по-прост и надежден/некапризен агрегат. Практиката е доказала, че за газките най-подходящи/масови са волговите мотори точно защото са приемливо прости, надеждни, достатъчно мощни и евтини за поддържане.
Коментар