Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.

    Това номер 19 на схемата ли?
    http://i28.tinypic.com/2r592r4.jpg

    Работата е там, че при издърпване на смукача, съвсем леко, работата се нормализира - ако е от филтърчето няма ли да си седи проблема постоянно? Да не би на майстора да не му се е занимавало (имаше страшно много коли в сервиза) или да не е обърнал внимание и наистина жигльора на първа камера да се е запушил? Другото интересно нещо - при празен ход не се забелязват смущения в работата на мотора. Обещо взето е празен ход - никакви проблеми, после потегляне, подаване на газ и отпускане на съединителя и започва едно страхотно придърпване, все едно колата е студена и не си издърпал смукача или ти свършва бензина. Това особено много при 1500-2500 об. мин. Като подам повече газ, сякаш изчезва .

    Относно теорията с кипенето/вренето - доколкоро знам, температурата на кипене на някои от фракциите в горивото е около 78 градуса по целзий, но ако е вярно това, че смесват горивото с евтин разредител с цел далавера, би могло неговата температура да бъде и по ниска - например 50-60 градуса, което не е ненормална температура.
    Последно редактирано от axlastro; 15-07-10, 08:50.
    Александър

    Коментар


    • #17
      От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.

      май да. Откъде тая кьорава схема?

      Коментар


      • #18
        От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.

        От ВАЗ-систематизирана информация, но май съм я намалил и не се чете добре... Както и да е. Засега няма да пипам нищо и ще изчакам да свърши горивото, ще сложа една туба и като свърши ще го сменя. Ако продължи ще се търси проблема. Все пак - как ако е запушен, колата работи при отваряне на смукача, при условие , че ако притока на бензин е затруднен, колата ще се лашка независимо дали си отворил смукача. Да не би наистина жигльора на първа камера да се е запушил и само да си чеша езика... Между другото - това го слагат в бензина, на едро е под лев на литъра доколкото ми казаха поне - http://www.emo-sinove.com/index.php?...oducts_id=6838
        Александър

        Коментар


        • #19
          От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.

          Тъй... на мен наскоро колата започна да изгасва брутално когато върви на газ. Няма значение на място или в движение - просто угасваше след 2-3 минути безупречна работа. Продължих да я карам на бензин, но и там придърпваше "от време на време" и се справях с дърпане на смукача. После зачести и стана нетърпимо... Абсолютно по същия начин като колегата - на празен ход си е нормална, но като подам газ - заглъхва и ааааха да загасне... дърпам смукача и се оправя за известно време (после пак и то с вече дръпнат смукач - просто понякога трябваше да го връщам, понякога да го дърпам и прикрепяше). Накрая по път към Vladyas на околовръсното колата просто си угасна и не пожела повече да запали.

          Надявам се да не кажа някоя глупост и да насоча в грешна посока, но поне по телефона това, което запомних е, че ми е изгорял комутатора. То аз отидох в сервиза с дълъг списък за "тунинги"... така, че може и комутатора да е бил допълнителна "екстра", а проблемът с гасненето да си е бил друг... Когато си взема колата ще разпитам подробно.

          Коментар


          • #20
            От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.

            В едно от ръководствата качени тук, точно една от причините за проблема е посочена като неизправен комутатор. Аз имам два резервни в колата и смятам да сменя и да видя, може и да е това.
            Александър

            Коментар


            • #21
              От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.

              Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
              Тъй... на мен наскоро колата започна да изгасва брутално когато върви на газ. Няма значение на място или в движение - просто угасваше след 2-3 минути безупречна работа. Продължих да я карам на бензин, но и там придърпваше "от време на време" и се справях с дърпане на смукача. После зачести и стана нетърпимо... Абсолютно по същия начин като колегата - на празен ход си е нормална, но като подам газ - заглъхва и ааааха да загасне... дърпам смукача и се оправя за известно време (после пак и то с вече дръпнат смукач - просто понякога трябваше да го връщам, понякога да го дърпам и прикрепяше). Накрая по път към Vladyas на околовръсното колата просто си угасна и не пожела повече да запали.

              Надявам се да не кажа някоя глупост и да насоча в грешна посока, но поне по телефона това, което запомних е, че ми е изгорял комутатора. То аз отидох в сервиза с дълъг списък за "тунинги"... така, че може и комутатора да е бил допълнителна "екстра", а проблемът с гасненето да си е бил друг... Когато си взема колата ще разпитам подробно.
              По принцип първото нещо,което правя когато ми изгасне Нива с делко е да проверя дали не е изгорял резистора на палеца-скоро имах точно такъв случай.Това е най-лесното и евтинопоправимо нещо,което се случва сравнително често.Е разбира се,ако въобще не ходи ток с високо напрежение до делкото работата е ясна-или комутатор,или чукче-/ако делкото е с чукче/,или бобина.
              Последно редактирано от Янко Желязков; 15-07-10, 13:29.

              Коментар


              • #22
                От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.

                Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                В едно от ръководствата качени тук, точно една от причините за проблема е посочена като неизправен комутатор. Аз имам два резервни в колата и смятам да сменя и да видя, може и да е това.
                Хич няма да се очудя-комутаторите на някои ВАЗ-ове са способни на какви ли не номера.Скоро една Самара направо ни скъса нервите:Нещеше въоще да се изфорсира над 4000об./мин.ни на газ,ни на бензин.Най-накрая сменихме комутатора и се оправи.Да не и е уроки,обаче сега стана направо куршум-от 0-100км./ч. си ги вдига за 11-12сек.Оказа се много пъргав автомобил,когато всичко си му е наред.

                Коментар


                • #23
                  От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.

                  Най-евтино и сигурно излиза поддържането на Нива, като си купи човек пълен резервен комплект ел.чаркалаци (в тч и кабели) - в зависимост от модела, ремък и филтри. Всички се сменят бързо и лесно. А ако си чисти и карбуратора през няколко хиляди км, проблемите рязко намаляват.
                  ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                  Коментар


                  • #24
                    От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.

                    Янко: Аз съм с електронно... Което май е по-кофти в крайна сметка

                    Другото нещо от което съм закъсвал е аларма

                    Коментар


                    • #25
                      От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.

                      Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
                      Янко: Аз съм с електронно... Което май е по-кофти в крайна сметка

                      Другото нещо от което съм закъсвал е аларма
                      Не е по-кофти Филип.Всъщност от поста ти не разбрах какво ти е делкото:с датчик на Хол или с чукче?По принцип и единия и другия вид си имат кусури,но за мен това с датчик на Хол е по-добро.Другото е вече стара отживелица.Аз пък съм със съвсем различно запалване,от т.нар.бездистрибуторни.Много е яко,в смисъл че почти нямаш загуби на напрежение по разните му палци,дистрибуторни капачки и др.,защото просто няма такива.Освен това е по-добро и във влажна среда и вода,тъй като няма къде да се получава конденз и мотора не прекъсва и не гасне.Проблемът е,че бобините са доста скъпи и при евентуален отказ направо незнам...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.

                        От него научих как се оправя карбуратор (гледах го внимателно какво прави):
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000343.jpg
Прегледи:2
Размер:142.1 КБ
ID:5193572Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000344.jpg
Прегледи:2
Размер:73.1 КБ
ID:5193571
                        кв. Лозенец, ул. Цветна градина
                        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                        Коментар


                        • #27
                          От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.

                          Ето за какво говоря,макар че със сигурност е познато на повечето колеги:
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #28
                            От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.

                            Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
                            Янко: Аз съм с електронно... Което май е по-кофти в крайна сметка Другото нещо от което съм закъсвал е аларма
                            На карбураторна Нива с електронно запалване 11 години не съм имал никакви ядове. Виж, ако алармата създава проблеми - смени я.
                            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                            Коментар


                            • #29
                              От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.

                              При мен нещата са почти същите както при колегата axlastro на бензин. На газ Нивата си върви перфектно (1.7 карб.), но на бензин най-вече при 1500-2500 об./мин. се забелязва това придърпване и загуба на мощност. Освен това, когато е на бензин и празният ход е относително нестабилен и понякога гасне. На газ такъв проблем няма, заковава си на около 900 об./мин. като е загрят мотора.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.

                                Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                                Не е по-кофти Филип.Всъщност от поста ти не разбрах какво ти е делкото:с датчик на Хол или с чукче?
                                Няма чукче и майсторите му викат "електронно" (и цъкат неодобрително). Знанията ми свършват дотук.

                                А може би защото се занимавам с информатика имам някаква ненавист към електронните компоненти. Може би не съм прав в оценките си. Просто ме е яд като знам, че производството на съответната платка струва 3 лева, а ми искат 30. А при "западн(ал)ите" коли по 250. Яд ме е. Затова мразя електрониката по колата

                                Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                                Виж, ако алармата създава проблеми - смени я.
                                По-радикално се отнесох - махнах я! Стефан ме навива да си сложа нова... ама аз вече не обичам алармите

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X