Здравейте, довечера ще ходя при майстора да види нивата, но реших да попитам за мнение - при ниски обороти (до 2500), особено на първа и втора предавка, двигателя се държи сякаш е студен или няма гориво, а при наклони дори угасва. Работи устойчиво на празен ход, на около 700 об. мин е в момента, но мисля да накарам да ги вдигнат малко. В момента я карам с леко издърпан смукач - в този случай оборотите са около 1200 на празен ход и двигателя се държи сравнително нормално. Каква може да бъде причината според вас? Дали не е нещо тривиално, като задръстен горивен филтър (сега слизам да проверя това) или може да е нещо запушено по карбуратора?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.
Свий
X
-
От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.
Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнениеЗдравейте, довечера ще ходя при майстора да види нивата, но реших да попитам за мнение - при ниски обороти (до 2500), особено на първа и втора предавка, двигателя се държи сякаш е студен или няма гориво, а при наклони дори угасва. Работи устойчиво на празен ход, на около 700 об. мин е в момента, но мисля да накарам да ги вдигнат малко. В момента я карам с леко издърпан смукач - в този случай оборотите са около 1200 на празен ход и двигателя се държи сравнително нормално. Каква може да бъде причината според вас? Дали не е нещо тривиално, като задръстен горивен филтър (сега слизам да проверя това) или може да е нещо запушено по карбуратора?
Ако е филтъра ще гасне на високи.
-
От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеПо-скоро ниско ниво.
Ако е филтъра ще гасне на високи.Александър
Коментар
-
От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.
Ускорителната помпа обикновено не се задръства, а се пука. Разнася се зловеща смрад на бензин, а проблемите са само в преходните режими. По-скоро си изгубил центровка.
Коментар
-
От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.
Не е ускорителната помпа. Аз ти прелагам да свалиш горивния жигльор на първа камера и да го почистиш ако има нужда.Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
Drag Grand Canyon Daily
Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
LZ1JYM
Коментар
-
От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеУскорителната помпа обикновено не се задръства, а се пука. Разнася се зловеща смрад на бензин, а проблемите са само в преходните режими. По-скоро си изгубил центровка.Александър
Коментар
-
От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.
Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнениеКак може да се загуби центровката? Колата е след осн. ремонт около 3000 км, на 2000 регулира клапаните.
Това е програма максимум. Ще си имаш за резерва за в гората.
Вероятно е запушен жигльор.
Коментар
-
От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.
Трябва да се смени ..... бензиностанцията.
Ясене, виждал си я тази Нива - 2002 1.7 карб. Както и да е. Оказа се, че няма нищо запушено - просто като отвори карбуратура, бензина вътре направо бълбукаше - вреше. Слагали някакъв разредител по 70ст. литъра в бензина за далавера. Не зареждайте на Лукойл на изхода на Казанлък към Стара Загора, а на OMV до историческия Музей също мисля да не ходя известно време, но терзанията започнаха основно след като напълних целия резервоар в Лукойл.Александър
Коментар
-
От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.
[ QUOTE = axlastro ; 1221607 ] Ами като отвориш карбуратора и махнеш горната част - там вътре в самия карбуратор бълбукаше . [ / QUOTE ]Абе ти да не взимаш наркотици?Несе обиждай ама нещо ни будалкаш.
Коментар
-
От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.
Много бързо ме диагностицира бе колега, я по-спокойно. В карбуратора има гориво, там където е поплавъка. В това, същото гориво при спрян двигател се появяваха балончета въздух - ако имаш идея от какво друго могат да се получат, освен от кипене на течност може да си кажеш мнението. След известно време спряха да се появяват. След като майстора постави капака на карбуратора обратно и запалих колата, си вървеше нормално и след километър отново се наложи да издърпам леко смукача за да се държи нормално. Ако разбира се проблема не се оправи при смяна на бензиностанцията, ще се търси отново в някой от гореспоменатите от колегите възли. Айде лека вечер, може и ключ на темата докато не се види какъв е бил всъщност проблема .Александър
Коментар
-
От: Карбуратор - неустойчива работа на мотора при ниски обороти.
Там няма откъде да дойде такъв приток на топлина, че да ври. Каквото и да е менте бензина, има си топлина на изпарение, която, ако не дойде отнякъде с достатъчна скорост, нищо няма да ври. По-скоро съм склонен да подозирам стичане на бензина от двата емулсионни кладенеца при смяната на нивото. Това ще изкара мехурчета въздух през главните жигльори на 1 и 2 камера, които се захранват от дъното на поплавъковата. Напълно нормален процес, ако е така. Това е преместило някое боклуче от жигльора към камерата и затова имаш подобрение. Филтърчето, което е в щутцера за входящия бензин в капака на карбуратора, прегледахте ли?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар