Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нива - на старо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Нива - на старо

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Вервай ми - има защо да ме е яд, когато чисто нова "кола", се дъни навсякъде и във всичко. Всъщност ме е яд на и нивоводите (ниворемонтьорите), които по неизвестни причини обявяват това за автомобил, вместо да спасят потенциално застрашен от тази напаст човек, като просто му кажат да се ориентира към нормален джип.
    УАЗът също има куп недостатъци и се троши за световно, но той поне е правилно замислен и при желание става, докато НИвата е мъртво родена още на конструкторската дъска, ако е имало конструктори изобщо. Подозирам, че банада пийнали работници в Тольяти за майтап са събрали относително пасващи остатъци от нещо и са ги обявили за кола.
    Брехх, е защо нашата не се чупи всеки ден ??А я карам кадето ми падне ? За 1 година сме направили два ремонта С изключение на 1вия който беше като я взехме ?Зависи от "Шефьора" То не може каруцарско каране без поддръжка, пък после, троши се.Нищо лично към теб колега
    Гледай да няма:
    Ръжда, да е изгнила по праговете, Раздатъчна кутия(да работи всичко), че една нова раздатка е 1 000 левченца
    По електрониката да и работи всичко, че какви ядове може да берете с тази електроника. Ум да ви зайде Поне ние брахме за вас не знам...
    Да няма много голям луфт, но това не е болка за умиране.
    За предпочитане от новите Ниви, защото разхода на дълъг път е по малак Под 8 падал(така чух) А на старите под 13 не може да я свалиш.А пък и с тези чукчета и наковални....Едно чукче е 6 лева..Сега обмислям да и сложа елетронно запалване, но не съм намерил Датчика на Холл и Комутатора..
    Последно редактирано от Борис Хаджиценев (bob4oo); 11-06-10, 14:54.
    За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
    Honda Dominator 650
    088ЧЧ93979-->Борис
    0878956Ч38-->Борис

    Коментар


    • #17
      От: Нива - на старо

      Имам претенции да не съм от най-големите каруцари, пък и поназнайвам нещо от автомобили и устройството им. И защо другите ми автомобили не се трошат? А са на 20 и няколко години единя а другите два на по 15.
      Разходът при НИвата не е плашещото. Нива 1.7 гореше около 13-14 градско и около 10/100 извънградско. А за под 8/100 съм скептичен, освен ако не става дума за разход на масло.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #18
        От: Нива - на старо

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        Имам претенции да не съм от най-големите каруцари, пък и поназнайвам нещо от автомобили и устройството им. И защо другите ми автомобили не се трошат? А са на 20 и няколко години единя а другите два на по 15.
        Разходът при НИвата не е плашещото. Нива 1.7 гореше около 13-14 градско и около 10/100 извънградско. А за под 8/100 съм скептичен, освен ако не става дума за разход на масло.
        Аз не визирам теб, за каруцарското каране, просто казвам
        Аз така чух уж, че падал под 8, но не съм сигурен, дали дефакто е така.
        За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
        Honda Dominator 650
        088ЧЧ93979-->Борис
        0878956Ч38-->Борис

        Коментар


        • #19
          От: Нива - на старо

          Май са рядкост темите в раздел ВАЗ, в които да не чуем едни и същи думи на Scraphead - гори повече масло отколкото бензин, чупи се при всяко излизане и т.н.

          Разбрахме вече! На мен ми стана супер досадно това нравоучение. Приеми веднъж за винаги - колкото и да ни го повтаряш и да се опитваш да ни накараш да се чувстваме зле: няма да стане. Ако приемем, че сме разумни същества, то това значи, че си имаме собствено мнение. Не ни натрапвай своето, особено когато не е вярно.

          Коментар


          • #20
            От: Нива - на старо

            Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
            Май са рядкост темите в раздел ВАЗ, в които да не чуем едни и същи думи на Scraphead - гори повече масло отколкото бензин, чупи се при всяко излизане и т.н.

            Разбрахме вече! На мен ми стана супер досадно това нравоучение. Приеми веднъж за винаги - колкото и да ни го повтаряш и да се опитваш да ни накараш да се чувстваме зле: няма да стане. Ако приемем, че сме разумни същества, то това значи, че си имаме собствено мнение. Не ни натрапвай своето, особено когато не е вярно.
            Аз мисля, че е донякъде необходимо присъствие. Феноменът "възторжен ниваджия" е не по-малко досаден, а така се създава баланс. Той прекалява, разбира се и при случай ще му накова тенджерата. Никой не му е крив, че се е оженил, а после и развел с проклета руска девица.

            Коментар


            • #21
              От: Нива - на старо

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              А защо не се ориентираш към автомобил? Тя и нова не чини (личен опит) а на старо съвсем...
              Заблуда е, че е евтина - с малки суми, но редовно (разбирай непрекъснато)
              Скромна проходимост, отрицателен комфорт, ръжда, шум, непрекъснато очакване нещо да се строши, постоянни ремонти, никакъв багажник, отвратително пътно поведение.
              Ако все пак си решил да е Нива, обърни внимание най-вече откъм ръжда. Останалото и без друго е консуматив.
              Колега честно да ти кажа немога да те разбера напълно.Нивата е прост и елементарен автомобил-страда от няколко основни проблема-/3-4/,които са почти напълно изличими.Единствено,ако е изгнила доста бих я определил като пълен боклук,тъй като е самоносеща.Другите основни проблеми могат да се оправят достатъчно надеждно даже и в домашни условия.Ето как ги реших аз:5ст.кутия я оценявам като изключително калпава в Нива-/смених я с 4ст.-ВАЗ 2101 и вече 45 000км.нямам оплаквания/.Раздатъчната кутия е закрепена към пода също много калпаво-/модифицирах и усилих захващането и с болтове 10мм. и също вече забравих за този възел/.Предния диф също не е закрепен особено надеждно-/усилих му стандартните планки,които го държат и вече две Зими няма ядове-единствено гледам да избягвам подскоците с предните колела,защото именно така най-лесно се троши/.Та това са ми "големите ядове" с Нивата,купена на старо преди 2.5 години.От тогава до момента съм и навъртял 58 000км.Доста голяма част са по чукарите-/ако искаш ми разгледай албумите в профила/.Не мисля,че ако си технически грамотен човек тези недостатъци биха те притеснили,а това че Исузу Трупър е по-здрав от Нивата го знам отдавна и си е така,но някакси е смешно да ги сравняваме.Аз лично,ако ще е за Исузу Трупър бих избрал Паджеро 2-V6,като по-масов и мощен.Ти какво ще кажеш?
              Последно редактирано от Янко Желязков; 11-06-10, 16:33.

              Коментар


              • #22
                От: Нива - на старо

                Той си има и Трипер, и Пахеро.

                Коментар


                • #23
                  От: Нива - на старо

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Той си има и Трипер, и Пахеро.
                  Браво,а дали ги кара в гората?Само питам-да не прозвуча заяждащо въпроса ми?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Нива - на старо

                    Исузуто - да. Но за повече - той да каже.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Нива - на старо

                      Първоначално публикуван от raffaello Преглед на мнение
                      Здравийте колеги,
                      извинявам се, че нямам време да прочета из форума какво трябва да знам за нивата на старо. А именно - спрял съм се на тези двете, кажете ми на какво да се спра като отида на оглед и какви "хитрини" да използвам.Технически грамотен съм, но дасега не съм се занимавал с автомобили 4х4.

                      Благодаря предварително!
                      Ако искаш, мини да видиш моята: http://www.offroad-bulgaria.com/show...E8%E2%E0%F2%E0 . Поне мога да ти гарантирам, че няма скрити бели и лимонки. За цената може да си говорим на място.
                      Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...

                      TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99

                      Коментар


                      • #26
                        От: Нива - на старо

                        Първоначално публикуван от raffaello Преглед на мнение
                        Здравийте колеги,
                        извинявам се, че нямам време да прочета из форума какво трябва да знам за нивата на старо. А именно - спрял съм се на тези двете, кажете ми на какво да се спра като отида на оглед и какви "хитрини" да използвам.Технически грамотен съм, но дасега не съм се занимавал с автомобили 4х4.

                        Благодаря предварително!

                        http://nfs.mobile.bg/pcgi/printdet.c...71350032021210

                        http://nfs.mobile.bg/pcgi/printdet.c...75765911627465

                        От къде си ?
                        Избра ли си Нива ?
                        Ако не си - качи се при някой колега с Нива. Направи едно кръгче извън асфалта и ще разбереш много повече, отколкото да четеш .
                        И тогава ще ти се изясни как да пробваш една Нива преди покупката.
                        Важно е и движението по сафалта и то наблегни на скорост около 90 и нагоре. Ще се изненадаш от изживяването. Ако това не те притесни - скачай в джаза.
                        За проходимост - не чети глупости на хора противници на Нивата. Те не са наясно.Ако ще и 20 г да са карали - нещо са натискали грешен педал и ръчка.Проходимостта е колкото на всеки среден джип. Разликата идва от по-евтините ремонти и за това се кара по-смело. Това доста "вдига" проходимостта. И докарва повече ремонти . Но зависи от уменията ти. Отново препоръката е да се качиш с някой колега за да наваксаш умения по-бързо.
                        За избора - това си е до късмет. Какво ти гарантира, че няма да скочиш на Витара с проблем или Исузо с дефект. Пазара е пълен с такива и то по-евтини от доста Ниви . Просто РАЗУМНО си отваряй очите и трябва да "усетиш"твоята кола.
                        За карбуратор или инжекцион -аз съм с карб. . 30 хил км не знам къде е чукчето. Така, че не се плаши !
                        Успех в избора !
                        Последно редактирано от bgbul; 11-06-10, 20:47.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Нива - на старо

                          Вчера с колегата рафаело отидохме да я видим синьо-зелената... Оказа се пълен боклук... Доколкото разбрах била удряна и затова е с нова задница, както и че е купена за 1000лв и се продава след хамалска употреба за 1850лв... Проблемите които забелязах са че е ръждясала много, осукана е, килната е надясно и когато се движи всичко й скърца и трещи... А двигателя работи с много интересен звуков акомпанимент - нещо като дизел-бензин, ама има и турбо, което да вие

                          Добре че колегата не я взе...
                          "That is not dead which can eternal lie,
                          And with strange aeons even death may die."
                          ~H. P. Lovecraft

                          Коментар


                          • #28
                            От: Нива - на старо

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Имам претенции да не съм от най-големите каруцари, пък и поназнайвам нещо от автомобили и устройството им. И защо другите ми автомобили не се трошат? А са на 20 и няколко години единя а другите два на по 15.
                            Разходът при НИвата не е плашещото. Нива 1.7 гореше около 13-14 градско и около 10/100 извънградско. А за под 8/100 съм скептичен, освен ако не става дума за разход на масло.
                            Мойта Нива на ГАЗЗ на дълго харчеше с 90-100 км по GPS 8л. (1.6 старата нива) с ремаркето с 2 бидона по 300л харчеше 9 ,градско с 40 лв точно -350 км
                            Имаше един колега във форума който беше написал нещо такова "предпочитам за 6 месеца да дам 100 лв за 1 част отколкото 100 лв за 10 части" и си е прав !!!
                            Лудак

                            Коментар


                            • #29
                              От: Нива - на старо

                              Първоначално публикуван от Stan40_San Преглед на мнение
                              Вчера с колегата рафаело отидохме да я видим синьо-зелената... Оказа се пълен боклук... Доколкото разбрах била удряна и затова е с нова задница, както и че е купена за 1000лв и се продава след хамалска употреба за 1850лв... Проблемите които забелязах са че е ръждясала много, осукана е, килната е надясно и когато се движи всичко й скърца и трещи... А двигателя работи с много интересен звуков акомпанимент - нещо като дизел-бензин, ама има и турбо, което да вие

                              Добре че колегата не я взе...
                              За тези пари - толкова. По-добро ако намериш ще е късмет.

                              Хубавите ниви вървят от 5000 лева нагоре. Аз моята за толкова я взех, а и тя беше удряна... Даже не е само удряна а се е въртяла по покрив (сменян е)

                              Коментар


                              • #30
                                От: Нива - на старо

                                Гледаи да е здрава отдоло и на предния мост там където е захваната секторната кутия и да нема проблеми нещо със скорости , раздатка , мостове и двигател а външно се оправя лесно .
                                [SIGPIC][/SIGPIC][B]Bore[/B]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X