Забрави там да има тефлон. Полиамид - може, тефлон - абсурд. Тефлонът изобщо не става за конструктивен материал. Под товар елементарно се смачква и потича. Става за уплътнения и за смазка, за ударно натоварен шарнир ...
Забрави там да има тефлон. Полиамид - може, тефлон - абсурд. Тефлонът изобщо не става за конструктивен материал. Под товар елементарно се смачква и потича. Става за уплътнения и за смазка, за ударно натоварен шарнир ...
Грешка. За полиамид говорех. А може и нещо подобно да е. Бяло прозрачно като наилон. И доста твърдо.
Сега вече виждам че става въпрос за тампоните на горните носачи кам купето. Този тампон осигурява артикулацйите на моста така че наи добре полиритан. Йори маи знаеше къде ги правят. В случаи че не намериш оригинални.
Ако ги направиш по този начин (от селенови втулки) пусни снимки и даи инфо как се държат щангите с тези тампони. Аз съм виждал на ВАЗ 2107(ПИСТОВА БЕГАЧКА) най- дългата щанга отзад(напречната), вместо със тампони завършва със шарнири и е от квадратен стоманен профил, а не от тръба, а Ладата се държеше много добре във завойте.
вчера видях една идея
на една нива и бяха сложили по две щанги от всяка страна, момчето каза че така я е взело,
дали ще има ефект ако го направя.как мислите
Кои щанги ти са малко. Отзад отпред. Всичко си имаш. Е липсва ти стабилизиращата от зад но тя и без това на траяли се маха за да освободи ходовете.
По два амортизанта на гума не е лошо. По твърдо ще стане и задницата ще стане по стабилна. От там и джипа като цяло. То зависи и какви амортисьори ще сложиш де.
Коментар