това е вярно.но за кутията колегата малко послъгва.ако работиш правилно с нея ще ти служи вярно дълги години.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Скоростна кутия на Нива и борба с нея
Свий
X
-
До: Представяне на нашите джипове - Лада Нива
Да работиш правилно с кутията би ли пояснил как се работи неправилно с нея?Мислех,че тая тема вече сме я изчерпали но гледам пак се обаждаш и пак ще те попитам ти ли имаш нива турбо дизел и ти ли си ремонтирал предавателната кутия на такава нива та да знаеш отговора е само един ти такава нива нямаш такава имам аз и на мен практиката и опита ми говорят как седят нещата и кое по колко издържа и на базата на това ти казвам не се обаждай повече по този въпрос нямаш опит нямаш база да прецениш кое как е кое как работи кое как е натоварено какви вибраций има този твигател итн.Когато си купиш покараш навъртиш 50000км и не я ремонтираш тогава ще говорим и тогава твоето мнение ще има значение тогава ще е ясно ,че ти работиш правилно с кутията а аз не но до този момент си оставаш човек който само си приказва за нещо за което само е чул но още не е виждал.Дай да я оставим на мира тази кутия дай за друго да си говорим за карбуратора за седалките за вратите за кормилната кутия ако щеш само да не е за предавателната.Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнениетова е вярно.но за кутията колегата малко послъгва.ако работиш правилно с нея ще ти служи вярно дълги години.Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
-
До: Представяне на нашите джипове - Лада Нива
Аа, не така. Аз също се интересувам от правилната експлоатация на скоростната кутия. Нямам дизелова Нива, но тези дни започна да ми изключва 4-та предавка на скоростна кутия на около 60000км. Без масло не е оставала, а от около хилядния си километър е с пълна синтетика. Друго?
Коментар
-
До: Представяне на нашите джипове - Лада Нива
Спокойно. Скоро ще почне и да не включва. С мойта това се случи...Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеАа, не така. Аз също се интересувам от правилната експлоатация на скоростната кутия. Нямам дизелова Нива, но тези дни започна да ми изключва 4-та предавка на скоростна кутия на около 60000км. Без масло не е оставала, а от около хилядния си километър е с пълна синтетика. Друго?Където Бирата, Там и Аз...
Коментар
-
До: Представяне на нашите джипове - Лада Нива
Друго- ако караш с 20км в час на 4-та.съпругите често го правятПървоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеАа, не така. Аз също се интересувам от правилната експлоатация на скоростната кутия. Нямам дизелова Нива, но тези дни започна да ми изключва 4-та предавка на скоростна кутия на около 60000км. Без масло не е оставала, а от около хилядния си километър е с пълна синтетика. Друго?
Коментар
-
До: Представяне на нашите джипове - Лада Нива
А голямата гайка на "опашката" на кутията стегната ли е здраво до край?При мен контрата и беше превъртяла и гайката се въртеше на ръка-при това възникваше огромен осов луфт на вторичния вал и 4-та и 5-та ми изключваха.Това,когато бях с 5 ст.кутия.Сега вече почти две години съм с 4 ст. кутия с допълнително законтряне на гайката на вт.вал и да чукна на дърво нямам проблеми от подобен х-р.Гайката се вижда като погледнеш през гуменото каре и даже ако е наистина много хлабава може с прокарване на пръсти между карето да я въртиш на ръка.Иначе се стяга при свалена раздатка с ключ 27 и нова контра.Преди това,обаче човек трябва да се увери че няма износване в шлиците на вт.вал и самата опашка.Ако има износване гайката ще се саморазвие много по-бързо,тъй като и се къса контрата от получаващия се луфт.Последно редактирано от Янко Желязков; 19-02-10, 00:22.
Коментар
-
До: Представяне на нашите джипове - Лада Нива
Значи това може да е убило мойта СК. Не че и има нещо сериозно,ама е кофти по магистралата, да караш на 3та и да набираш толкова, че да включиш направо 5та. ( а при 180км.ч. е тегавоПървоначално публикуван от niva men Преглед на мнениеА голямата гайка на "опашката" на кутията стегната ли е здраво до край?При мен контрата и беше превъртяла и гайката се въртеше на ръка-при това възникваше огромен осов луфт на вторичния вал и 4-та и 5-та ми изключваха.Това,когато бях с 5 ст.кутия.Сега вече почти две години съм с 4 ст. кутия с допълнително законтряне на гайката на вт.вал и да чукна на дърво нямам проблеми от подобен х-р.Гайката се вижда като погледнеш през гуменото каре и даже ако е наистина много хлабава може с прокарване на пръсти между карето да я въртиш на ръка.Иначе се стяга при свалена раздатка с ключ 27 и нова контра.Преди това,обаче човек трябва да се увери че няма износване в шлиците на вт.вал и самата опашка.Ако има износване гайката ще се саморазвие много по-бързо,тъй като и се къса контрата от получаващия се луфт.
)
Та сега ако кажеш и как може да се оправи, че да я оженя някъде, не да ми седи в мазето залудо...Където Бирата, Там и Аз...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар