Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обороти на двигател 1.7i Нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Обороти на двигател 1.7i Нива

    Датчика на разд.съм го откачил и аз невиждам разлика освен че оборотите са нормални като изкл. от скорост.Вече го има в маг. за 50лв.

    Коментар


    • #32
      До: Обороти на двигател 1.7i Нива

      Компа определя кога да отваря клапана за бензиновите пари. Мисля че някъде над 1200об/мин. го отваряше а през другото време е затворен.При изключен датчик не го отваря.Влияе и на подаването на гориво когато отпускаш газта и автомобила е на скорост/ще влизаш по-бързо в режим "моторна спирачка"/ мисля че имаше и още нещо.Имаше подобна стара тема.
      Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

      Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

      Коментар


      • #33
        До: Обороти на двигател 1.7i Нива

        И аз не мога да си обясня поведението на тази машина. На газ е добре оборотите на празен ход и в движение са около 800 (с откачен датчи за скоростта). Когато превключа на бензин понякога оборотите са нормални като на газ, а понякога отново са високи около 1800 на празен ход. Това за сега не ми пречи защото я карам на газ и само когато свърши превключвам на бензин.
        Имам обаче един звук в двигателя та-та-та като дизел когато е студен, а когато е топъл едва се долавя. Това дали е някой клапан или нещо друго.

        Коментар


        • #34
          До: Обороти на двигател 1.7i Нива

          Първоначално публикуван от atanasovtr Преглед на мнение
          И аз не мога да си обясня поведението на тази машина. На газ е добре оборотите на празен ход и в движение са около 800 (с откачен датчи за скоростта). Когато превключа на бензин понякога оборотите са нормални като на газ, а понякога отново са високи около 1800 на празен ход. Това за сега не ми пречи защото я карам на газ и само когато свърши превключвам на бензин.
          Имам обаче един звук в двигателя та-та-та като дизел когато е студен, а когато е топъл едва се долавя. Това дали е някой клапан или нещо друго.
          и на газ ли го прави този звук

          Коментар


          • #35
            До: Обороти на двигател 1.7i Нива

            Да този звук го има независимо от това дали е на газ или бензин. Един от набедените майстори ми каза "карай и се не бой частите са евтини". Но мисля да открия причината. Ако е клапан би трябвало да има проблем с налягането в някой цилиндър предполагам.

            Коментар


            • #36
              До: Обороти на двигател 1.7i Нива

              Не-няма да имаш,ако е натегнат,тогава ще имаш спад в налягането на съответния цилиндър.А той щом чука значи е хлабав.Всъщност не съм чул звука и не мога да кажа,дали въобще е клапан.Дано само не е бутален болт или лагер на коляновия вал,че там вече ремонтът е по-скъп и сериозен.

              Коментар


              • #37
                До: Обороти на двигател 1.7i Нива

                Първоначално публикуван от atanasovtr Преглед на мнение
                Имам обаче един звук в двигателя та-та-та като дизел когато е студен, а когато е топъл едва се долавя. Това дали е някой клапан или нещо друго.
                Този шум го има при някои от по-новите мотори със саморегулиращи се клапани - от повдигачите е.
                ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                Коментар


                • #38
                  До: Обороти на двигател 1.7i Нива

                  Тя неговата няма повдигачи.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Обороти на двигател 1.7i Нива

                    По честотата на звука е ясно че е свързан с един от цилиндрите. Друго което забелязвам е че когато подам газ, т.е. двигателя се товари звукът се увеличава, а когато върна газта (моторна спирачка) звукът изчезва или не мога да го доловя.
                    Явно съм абониран за този проблем, защото имам и един Голф 2 дизел, който не карам, но и той чука по същия начин.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Обороти на двигател 1.7i Нива

                      Колега ,не е нормално 21214i да чука така. Вероятно е компенсатора. Не е задължително да е здал багажа. Понякога се самонатягат и остават в "долно положение". Ако ти се занимава отвори капака на клапаните. Луфт между компенсатор и кобилица /не натисната от гърбица на РВ почти няма да има. На въпросният компенсатор кобилицата ще играе свободно.Ако е това ще пиша подробно как се лекува .Аз си превъртам вала като вдигна предна дясна гума на крик и включа на 4. Ако ли трака някой лагер -работата ще е за голям ремонт!
                      Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

                      Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

                      Коментар


                      • #41
                        До: Обороти на двигател 1.7i Нива

                        Първоначално публикуван от vanka.ta Преглед на мнение
                        Колега ,не е нормално 21214i да чука така. Вероятно е компенсатора. Не е задължително да е здал багажа. Понякога се самонатягат и остават в "долно положение". Ако ти се занимава отвори капака на клапаните. Луфт между компенсатор и кобилица /не натисната от гърбица на РВ почти няма да има. На въпросният компенсатор кобилицата ще играе свободно.Ако е това ще пиша подробно как се лекува .Аз си превъртам вала като вдигна предна дясна гума на крик и включа на 4. Ако ли трака някой лагер -работата ще е за голям ремонт!

                        Ванка, най добре ми кажи за лекуването сега, че като се омажа до лактите няма да ми е до сядане пред компа и да чакам наставления. ЗА КОЕТО ЕСТЕСТВЕНО ЩЕ СЪМ ТИ БЛАГОДАРЕН.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Обороти на двигател 1.7i Нива

                          Ще пиша как го правя аз/може да има и по-правилен начин/;
                          1. Сваляш капака на клапаните.
                          2. Почваш да превърташ РВ като въртиш предна дясна гума и проверяваш хлабината на кобилиците и компенсаторите /при ненатиснат клапан почти не трябва да има хлабина/ Като пипнеш няколко кобилици с еднаква хлабина ще разбереш за какво говоря. Проверяваш всички.
                          Вариянт А. Всички компенсатори са "твърди" и вдигнати горе но при някои има по-голям луфт между тях и кобилицата.Вземаш ключ и ги развиваш до луфт като другите.Малко е неудобно и гледай да работиш с по-тънък ключ. Може да се наложи да работиш и с два различни ключа/отвора им е под различен ъгъл/.След това вземаш чук с дървена дръжка края на която да не е много обла. Качваш се при двигателя и с всичка сила натискаш с дръжката кобилиците на свободните клапани. В никакъв случай не трябва да успееш да ги натиснеш до долу.Ако всичко стане така викаш УРА и най-много като запалиш на студено да притрака за малко някой клапан после нищо не трябва да чуваш.
                          Вариянт Б. Някой от компенсаторите стои доле или като го натискаш е видимо хлабав.Започваш да го развиваш като пак пробваш да го натиснеш.Ако в един момент реши и стане твърд то е бил пълен с боклуци които са все още там някъде.Регулираш го като другите и ако вече не успяваш да го натиснеш то има шанс боклуците да излезнат сами.
                          Вариянт В. Някой от компенсаторите е сдал багажа.
                          1. Завърташ КВ така че да съвпаднат белезите на насечената шайба и белега върху блока.Предполага се че си в ГМТ на 1 или 4 цилиндър. Гледаш РВ дали е на белезите. Ако не, превърташ още веднъж и белезите трябва да съвпаднат.Обтегача на веригата се намира над водната помпа.Държат го две болчета. Развиваш тръбичката за маслото и после двете болчета които държат обтегача. Внимателно го махаш от там. Завързваш веригата да не падне на доле и развиваш зъбното колело на РВ. Има шпонка гледай да не падне. Развиваш болтовете на РВ и го вадиш.Махаш кобилицата на повреденият компенсатор и го развиваш напълно.В отвора с резбата е попаднало масло -вадиш го със спринцовка или попиваш с парцал. Не трябва да има никакво масло. Навиваш нов компенсатор до край но не го стягай. Връщащ РВ гласиш зъбчатката и зацепваш веригата. Белезите на КВ и РВ да съвпадат!Слагаш обтигача. Превърти няколко оборота и гледай пак белезите. Ако съвпадат регулирай компенсатора и си готов.
                          Нещо ако не си ме разбрал питай щото може и нещо да съм пропуснал!
                          Когато за първи път чух да притраква клапан смених маслото с 5w40 пълна синтетика - така намалих боклуците в компенсаторите!



                          В дясно повреден компенсатор в ляво здрав!
                          Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

                          Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

                          Коментар


                          • #43
                            До: Обороти на двигател 1.7i Нива

                            Само не разбрах компенсатора се сменя с нов така ли.
                            Благодаря, мисля че процедурата ми е ясна. През почивните дни ще се опитам да намеря време за това и ще пиша.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Обороти на двигател 1.7i Нива

                              Първоначално публикуван от atanasovtr Преглед на мнение
                              Само не разбрах компенсатора се сменя с нов така ли.
                              Ако е напълно изпуснал като този на снимката няма как да го възстановиш! Мисля че някъде имаше и снимки и обяснение за разликата на оргинални и ментета компенсатори. Мисля че беше в руските сайтове. Нещо от рода на; "Как да купуваме резервни части " или нещо такова.
                              Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

                              Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X