Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кори под капака

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Кори под капака

    Лек "проблем" при снеговалеж - Файърекса държи капака студен и ако е мокър снегът се лепи. Резултат след днешното каране - на картинката.

    Преживява се
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #32
      До: Кори под капака

      Това беда ли е?

      Коментар


      • #33
        До: Кори под капака

        Е казах "преживява се"

        Коментар


        • #34
          До: Кори под капака

          Не се коси - значи, че термоизолацията ти работи. При фабричната направа е същото - просто металното уребряване на капака няма покритие.
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • #35
            До: Кори под капака

            office@liliahiv.com

            Това тук е доста добро ,ползвам го за шумоизолация и топлоизолация с ел.отопление .
            :D Мога да помогна на всеки - стига да не ми иска пари !

            Коментар


            • #36
              До: Кори под капака

              Първоначално публикуван от genkogenev Преглед на мнение
              office@liliahiv.com

              Това тук е доста добро ,ползвам го за шумоизолация и топлоизолация с ел.отопление .
              А кое е "това тук"? линка ли си объркал или на тази поща трябва да попитаме?

              предполагам линка, който си искал да сложиш е този: http://liliahiv.com/viewcat.php?cat=4. А Пробвал ли си ги тези изолации за автомобил? На тях пише до 105 градуса. Като се напече лятото капака и двигателя когато работи не е ли малка тази температура?
              Последно редактирано от Bravo; 02-02-10, 15:28.
              ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА
              Учи се от всеки, не подражавай на никого, работи здраво!
              In God we trust, all others must pay in advance.

              Коментар


              • #37
                До: Кори под капака

                Първоначално публикуван от Bravo Преглед на мнение
                А кое е "това тук"? линка ли си объркал или на тази поща трябва да попитаме?

                предполагам линка, който си искал да сложиш е този: http://liliahiv.com/viewcat.php?cat=4. А Пробвал ли си ги тези изолации за автомобил? На тях пише до 105 градуса. Като се напече лятото капака и двигателя когато работи не е ли малка тази температура?
                Работи без проблем в помещения с температура през лятото към 70 градуса. Къде по капака на двигателя има над 50-60 градуса ?
                Адреса,който съм дал е началото е от личната ми поща , не съобразих . Благодаря за поправката .
                Там предлагат и антивибрационни тампони - спомнете си темата за рама на раздатката.
                Аз лично съм против да се монтира вата за звукоизолация в автомобил . Причината е ,че събира вода и после ръжди и гнилоч .
                :D Мога да помогна на всеки - стига да не ми иска пари !

                Коментар


                • #38
                  До: Кори под капака

                  Добър вечер,колеги тези изолации дали могат дасе използват за вътрешна изолация на купето.Според вас кой е най удачният модел и дебелина за вътрешна изолация

                  Коментар


                  • #39
                    До: Кори под капака

                    Под корите ли - може, но с малко зор. Мисля, че най-тънкия вариант файърекс е 1см дебелина, което ще дойде малко множко...

                    Коментар


                    • #40
                      До: Кори под капака

                      Важно е материалът за вътрешна термо+шумо-изолация за пода на Нива е да не попива вода или лесно да се демонтира. Вратите на купето не са добре уплътнени и обикновено влиза вода от дъжд или дълбоки локви, а и от снега по обувките зиме. Като попие в изолацията - няма съхнене. Това води до корозия, смрад и потене на стъклата.
                      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                      Коментар


                      • #41
                        До: Кори под капака

                        Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                        Важно е материалът за вътрешна термо+шумо-изолация за пода на Нива е да не попива вода или лесно да се демонтира. Вратите на купето не са добре уплътнени и обикновено влиза вода от дъжд или дълбоки локви, а и от снега по обувките зиме. Като попие в изолацията - няма съхнене. Това води до корозия, смрад и потене на стъклата.
                        напълно се съгласявам с теб.изглежда че доста ядове си брал с корозията.според мен напълно излишно е да се слагат изолации мокети и други термо изолиращи.КУПЕТО ГНИЕ ОТ ВЪТРЕ НА ВЪН.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Кори под капака

                          Напълно вярно-именно затова и аз махнах даже и оригиналните подови изолаций и напълних с трансмисионно масло проговете,гредите и други кухини.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Кори под капака

                            Така, значи да обобщя това което прочетох в темата. Положителни мнения за качество/цена има за продукта на Файърекс, Гомопласт и STF. Правилно ли съм запомнил? Аз мисля като се постопли малко времето да облепя целия двигателен отсек, да не плаша зайците в гората За гомопласт знам, че може да се намери в база Нова във Варна. за другите не видях някой да ги предлага в този град с иначе толкова променлив климат.
                            ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА
                            Учи се от всеки, не подражавай на никого, работи здраво!
                            In God we trust, all others must pay in advance.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Кори под капака

                              Такаа, след като обобщих се оказа, че съм се престарал с проучванията . Тръгнах да обикалям във Варна за съответните материали и какво се оказа. Файърекс, на ди-трейд няма във Варна. Писах им майл, веднага отговориха, предложиха ми да изпратят, но ми се стори тъпо да ги карам да ми пращат 3 квадрата. Отидох да проверя за изогоматерм (до градинския център под метро и в база Нова) там нямаха този материал, но ми предложиха K-flex за 14 лв/кв.м. и си взех. А и обиколих Практикер, Бриколаж - нямат. В Алати намерих подходящ на око материал 1см дебелина с името TR-N, но от персонала не можаха да ми кажат за технически данни и не намерих в интернет такива, и съответно не посмях да го взема - да не би да не е топлоустойчив.
                              Та хванах се с K-flex st 6см и като загледах капака реших да го закрепя не с лепило, а с тапички. Бързо и лесно, има няма 15 минути. На снимките се вижда резултата след 100км. Само по крайщата съм го хванал със силиконова паста.
                              Прикачени файлове
                              ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА
                              Учи се от всеки, не подражавай на никого, работи здраво!
                              In God we trust, all others must pay in advance.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Кори под капака

                                Колегата ако може да помогне , каде се намира база Нова? Да си купя и аз Ами тапичките от каде?
                                Изключително и рядко ПРОЗД :lol:

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X