Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електрически чудеса под волана

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Електрически чудеса под волана

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    ...
    А щом казваш, че е проста логиката, вероятно едно подобно чудо може да се боцне на каква да е кола?
    Може.

    Прост вариант: реле с времезакъснение, което прекъсва Accessory веригата 30 мин след изключване на контакта.

    По-сложен вариант - токов датчик (има го в някои аларми) добавен към горното реле за време. Всяка промяна в тока нулира броенето за време - щом токът се променя, значи някой цъка по копчетата и все още има нужда от тока.

    Коментар


    • #32
      До: Електрически чудеса под волана

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Може.

      Прост вариант: реле с времезакъснение, което прекъсва Accessory веригата 30 мин след изключване на контакта.

      По-сложен вариант - токов датчик (има го в някои аларми) добавен към горното реле за време. Всяка промяна в тока нулира броенето за време - щом токът се променя, значи някой цъка по копчетата и все още има нужда от тока.
      Дамм. Е стига да има подобна верига

      А и май е добре всички копчета да са микрик (дали така се казваха? дето са с една позиция за вкл/изкл - дано става ясно какво имам предвид)
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #33
        До: Електрически чудеса под волана

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Дамм. Е стига да има подобна верига
        Всички коли имат. Или условно имат. В електротехниката няма много място за творчески подход. А копчетата които се включват и изключват по еднакъв начин в автомобила са тесла и се слагат само където хич не може другояче.

        Коментар


        • #34
          До: Електрически чудеса под волана

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          А копчетата които се включват и изключват по еднакъв начин в автомобила са тесла и се слагат само където хич не може другояче.
          Защо? Съвсем не знам и си питам

          Нали за това говорим?
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #35
            До: Електрически чудеса под волана

            Много чест проблем е самия цокъл на предпазителя (Пластините омекват и започват да греят) нагаря и започва главоболието.

            Коментар


            • #36
              До: Електрически чудеса под волана

              Може и за това. Все едно, говорим за контакти, които включват само при натиск и логика, която да превключва веригата.

              Първо, "логиката" (в смисъл електронни тригери) в автомобил е ужасна дума, защото е ужасно захранването. Платки също не виреят по принцип. Второ, за повечето неща в автомобила нямаш индикация на таблото, а другаде почти нямаш право да поглеждаш. Трябва да можеш с пипане да разбираш включени ли са или не.

              Коментар


              • #37
                До: Електрически чудеса под волана

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Може и за това. Все едно, говорим за контакти, които включват само при натиск и логика, която да превключва веригата.

                Първо, "логиката" (в смисъл електронни тригери) в автомобил е ужасна дума, защото е ужасно захранването. Платки също не виреят по принцип. Второ, за повечето неща в автомобила нямаш индикация на таблото, а другаде почти нямаш право да поглеждаш. Трябва да можеш с пипане да разбираш включени ли са или не.
                Две коли подред карам където практически всичките копчелъци са такива и никога нищо не е дало дефект. Пък на жипа свичките копчета обикновени бяха нагорели та трябваше да се правя на часовникар да ги почиствам. Изобщо тоците и японците са тема на един друг разговор

                А ако не се ползват копчета с логика, ако изключим всичките консуматори с нашето реленце против заплесия после на контакт ще светне всичко като коледна елха Не че е фатално ама нали ще си опростяваме живота и ще е гъзария
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #38
                  До: Електрически чудеса под волана

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Изобщо тоците и японците са тема на един друг разговор

                  А ако не се ползват копчета с логика, ако изключим всичките консуматори с нашето реленце против заплесия после на контакт ще светне всичко като коледна елха...
                  Преди да ругаеш японците, ела да видиш руснаците...

                  Ще светне всичко, да. В зависимост от колата (и човека) това може да е проблем или да не е. Примерно при чистачките винаги е проблем (може и да не искаш да ги включиш срещу 30см пряспа), но по-голям проблем е да не можеш да ги управляваш адекватно по време на път. Затова на почти всички коли са с ръчка, която си "помни" положението механично, безкрайно дълго време.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Електрически чудеса под волана

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Преди да ругаеш японците, ела да видиш руснаците...
                    Аз руснаците съм ги отрекъл. Само да не ме чуе Стефан. Последно купих две релета за фарове най-обикновени от Вайк. Еми и двете не работеха ...

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Ще светне всичко, да. В зависимост от колата (и човека) това може да е проблем или да не е. Примерно при чистачките винаги е проблем (може и да не искаш да ги включиш срещу 30см пряспа), но по-голям проблем е да не можеш да ги управляваш адекватно по време на път. Затова на почти всички коли са с ръчка, която си "помни" положението механично, безкрайно дълго време.
                    Така де. Фарове и чистачки е ясно, че си остават на врътки и/или лостчета. Но те според мен изначално нямат работа да имат захранване без контакт.
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #40
                      До: Електрически чудеса под волана

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      ... Вайк....
                      Чак пък и двете, имал си лош късмет. Аз от него винаги си купувам нещата, които непосредствено и спешно ми трябват, по две.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Електрически чудеса под волана

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Чак пък и двете, имал си лош късмет. Аз от него винаги си купувам нещата, които непосредствено и спешно ми трябват, по две.
                        Дам. И двете. Което ме втрещи. Ем бяха от различен производител. Просто нямам думи.

                        Е мързеше ме да се връщам да го накарам да ги глътне. Не че е виновен. А и не бях за 8 лв. Но май за последен път купувам нещо сделано. Китайските боклуци вярно се развалят бързо, ама поне работят известно време.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #42
                          До: Електрически чудеса под волана

                          Колеги,понеже не обичам да отварям теми,ще пиша тук,па дано някой прочете въпроса ми.Той е следният :
                          Ако сте обърнали внимание,в долния край на барчето на нивата има по една планка от двете страни,хванати много здраво с един винт М4 и 2 нита.Някой може ли да ми каже за какво служат ?
                          Питам,защото си сменям барчето и не знам дали има смисъл да прехвърлям тези планки на новото барче.Благодаря предварително на отзовалите се.
                          Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                          имат право да гласуват на избори.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X