Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лада Нива 25 000 км.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Добре де , като са такива бракми тия НИВИ, защо цените им в Германия са доста високи. Какво толкова ценно виждат там?

    Коментар


    • #62
      Здрасти , аз бих предпочел витарката - най-доброто за най-добри пари!За мен това е чудесен автомобил!Тогава нивата ще я направиш за гората и пак ще излизаш с нас(ако не си сърдит нещо)
      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
      0899187766

      Коментар


      • #63
        За QUADRA :
        Виж сега - то е ясно коя е по-правилната кола.За Нивата и Вранглера
        народът наш добре го е казал :Нерде Ямбол,Нерде Стамбул.Но докато
        събере човек пари за нещо по-читаво,Нивата е решение.Още повече,
        че нея трябва и да знае да я кара човек.Аз,дето я имам толкова време
        и съм я гърчил здраво,та си мислех че знам да я карам,видях линка на
        Стефан към руския сайт на "нивоводите".Поне половината от нещата там
        не ги знаех.Това пясък,това дълбок сняг - кога точно какво да включиш
        и точно в кой момент да го изключиш - абе направо се комплексирах.
        Поздрави:Hala
        Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
        имат право да гласуват на избори.

        Коментар


        • #64
          младежи, не се палете. Темата не е "колко лоша е Нивата", тя не е лоша особено за парите си - все пак това е най-евтината нова машина 4х4!!! Темата е за споделяне на натрупаният опит, като никой не казва - Всички ниви са боклуци, а просто че от качеството може да се желае още, но при тази цена и това е в повече
          Седнах на майтап да видя колко аджеба е производствената цена на нивата ако тя се продава за 12К лв. като махнеш ДДС 20%, печалба на търговеца, мита (не е от ЕС), транспорт, експортни такси (май и такива има? ама не съм сигурен) и остават 5лв (образно казано) което е значително по-малко от цената на вложените материали??? Как става това, аз не мога да обясня, но Нивата е "добра зделка" каквото и да си говорим и каквито и недостатъци да има, съвсем друг е въпроса дали на конкретният купувач му се занимава с подтягане, смяна на нови части с още по-нови и модификации или му е по-на сгода да си купи нещо по-скъпо но завършено и с по-малко ремонти при експлоатация, това си е въпрос на личен избор и не виждам защо някой се опитват да превърнат темата в "черно - бяла", нивата не е нито тотален боклук, нито перфектната кола, а е един много добър компромис за определени цели, на определени хора

          Коментар


          • #65
            Абсолютно съгласен !
            Харесвам си Нивата,но :
            Ако имам 12 бона готови пари,ще намеря още малко и ще си взема нещо
            западно втора ръка,но не бих ги вкарал в нова Нива.Според мен,който
            е мераклия за Нива и обича да прави (аз съм от тях),по-добре да я взе-
            ме на старо и да си я стегне.Грижиш ли се за нея и тя не те предава.
            За тия пари - толкова.
            Поздрави:Hala
            Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
            имат право да гласуват на избори.

            Коментар


            • #66
              Както каза churov най добре да я използвам само за трудни терени.аз се занимавам със земеделие и още в началото преди да я купя търсих автомобил, за който няма да ми е жал да го одера в някоя клонка или че съм го ударил на някой камък. А за 14 000 лв. за нов джип ми се видя изгодно. След като съм я взел ще я карам и ще я правя.
              Вече няколко месеца карам една гранд Витара взета от тимаджиите и съм много доволен - Янко нея няма да я вкарам в калта ...все още
              Скоро пробвах и най-новата Гранд Витара мисля че цената и беше 58 000 лв. - да доволно луксозно но е жал да я караш по друго трасе освен покрито с асфалт.
              Така че нивата за кал - витарата за фукане.
              Но да си кажа чесно си мисля и за някой Нисан Патрол къса база 2003 година но ме притесняват новите ограничения (които все още не са приети ...май) за отработените газове.

              Коментар


              • #67
                За парите на Гранд Витара можеш да си купиш перфектно ново Чероки/Либерти... И по-нма да те е жал да го одраскаш защото е по-приспособен (най-драскащите се детайли са от небоядисана пластмаса и доста държат на огъване и натиск)
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #68
                  Първоначално публикуван от Hala
                  Според мен,който
                  е мераклия за Нива и обича да прави (аз съм от тях),по-добре да я взе-
                  ме на старо и да си я стегне.Грижиш ли се за нея и тя не те предава
                  Поздрави:Hala
                  Абсолютно вярно И аз също обичам да си правя сам повечето неща по колите.Грижа се за машините и съм доволен от тях.Не се ли подържа-каквато и кола да е ще се разпадне,а Нивата с малко повече мерак и усърдна работа си става много добра

                  Коментар


                  • #69
                    някой може ли да ми каже сайта за "нивоводите"
                    "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                    Коментар


                    • #70
                      http://www.niva4x4.ru/index.php
                      LZ1NBN

                      Коментар


                      • #71
                        лада нива

                        Здравейте приятели!
                        Прочетох доста от вашите мнения за Лада Нива и искам да споделя моите впечатления.Закупих нова Лада Нива преди 3г. от НАР.След като изминах 150-200км , на 2-я ден ,забелязах малко петънце от масло под раздатъчната кутия.Притесних се и отидох до специализиарният сервиз за лада/автомобилът на 200км ,и на 2-3 дни все още е в гаранция,нали?/, да се прегледа и оправи проблема.Безхаберниците там/на които наруших дрямката/ ми казаха ,че това било нормално защото руснаците слагали асфалт отдолу на кутията да се предпази от корозия.Бих повярвал повече на съществуването на зелени човечета.Не претендирам за технически познания ,колкото вашите , но все пак за моите скромни медицински , мога да направя разлика между масло и асфалт.Отидох до първият сервиз изпречил ми се на пътя ,плюх на гаранцията , платих на монтьорите и исках да се оправи проблема.Оказа се , че има дефектна семеринга/единият ръб при заводският монтаж се прегънал/ , която струваше около 2лв.Отогава периодично нещичко все се разваля , дребни нещица , но искат оправяне-пластмасите отзад без причина се напукаха и се наложи смяна ,някъде се намира изпаднало болтче или видия/ако ми потрябва спешно просто повдигам гумените постелки/,за последно преди 4дни смених кранчето на парното,защото прокапа-6,70лв.Всеки месец си отиват поне по 20-30лв за такива дреболии.За проходимост при реални условия ,според заводските инструкции съм я изпитвал- може да премине през вода до 30-35см , недълбок сняг , но при повечко кал закъсва , наложи се на един ловен излет да ме изтеглят с УАЗ.Моето мнение е,че Лада Нива не е лош автомобил , /дотук съм изминал 68 000 км , с редовна техническа поддръжка според инструкциите на завода-производител/,но е за хора с малко пари , скромни претенции и върши добра работа ако не се използва изцяло като офроуд-автомобил или луноход/все пак всъдеход е малко силна дума/.Притежаването на този автомобил е като игра на тото-редовно ,но с малки суми се поддържат неизправностите , радвам се ,че все още не съм имал по-сериозни повреди,налагащи престой в сервиз.Желая да си купя УАЗ -не зная дали Хънтър или Патриот ,ще се радвам да прочета още по тази тема и да направя своя избор.

                        Коментар


                        • #72
                          Re: лада нива

                          Първоначално публикуван от Jordan Jordanov
                          ...Желая да си купя УАЗ -не зная дали Хънтър или Патриот ,ще се радвам да прочета още по тази тема и да направя своя избор.
                          Що не прескочиш тези "стъпки" и не минеш направо на Тойота (или Нисан) - от собствен опит го казвам, още повече че и ти като мен май не си "майстор" и поне аз си мисля че колата е за каране, не за правене (макар много мой познати да са на ПРОТИВОПОЛОЖНОТО мнение)

                          Коментар


                          • #73
                            За цената си в България-Нивата не е никак лош автомобил.Все пак подръжката и е много евтина Наистина трябва да ти се занимава и да разбираш малко-и можеш и сам да си правиш повечето неща по нея.

                            Коментар


                            • #74
                              Не съм сигурен дали ще мога да се справя с Тойота-та, все пак от време на време обичам да си правя ловни излети и да покарам малко по черен път.Не съм запознат и толкова технически с този тип автомобили , а за УАЗ-ките както се казва и на път и под път има части и майстори

                              Коментар


                              • #75
                                За цената на Лада Нива ,ще ви кажа със сигурност ,че е няколко пъти завишена.Когато си купих моята през 2003г. още си пишеше цената на вноса 8750лв за дистрибутора.После се оказа че не мога да я регистрирам още 1 месец поради неплатено мито при вноса от фирмата дистрибутор , и накрая ми избезе 11240лв. с всички такси и т.н.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X