До: Турбо на Нива?
Да, другаря Живков е прав за всичко. Така по последни сметки парите отиват към 3000лева. За тези пари и ако продам тази Нива ще си взема по-нова примерно 98-99г., че може и по-нова. Само че новата ще е 80 коня, а тази 130 примерно, и с изцяло ремонтирам двигател ще е много по-добре от по-новата. А за дизеловия двигател е хипер мега голяма хамалогия. Примерно да е от по-старите дизели, шумни и не чак толкова динамични, ако е от новите конън рейл става те са друга приказка, но скъпи за поддръжка. Този двигател трябва да се вземе със скоростите, за да издържи въртящия момент, който примерно е от 250Nm нагоре, раздатката едва ли ще го понесе дълго а отделно и дифовете и те. И отдолу по тунела трябва да се мести мястото за рардатка, която сигурно трябва да се дръпне назад и става една приказка от 1001 нощ. Аз също сам си го мислил да сложа един 2.0 двигател и да си карам, но главния проблем е наличието на раздатка. Ако беше обикновенна Лада става лесно, където и да дойде скоростната кутия режеш кардана, балансираш и готово, а тук е главоблъсканица с раздатката. А и преди всичко евтината подръжка и евтините части са много силен мотив да оставя ладовия двигател. Другото е ентусиазъм.
Да, другаря Живков е прав за всичко. Така по последни сметки парите отиват към 3000лева. За тези пари и ако продам тази Нива ще си взема по-нова примерно 98-99г., че може и по-нова. Само че новата ще е 80 коня, а тази 130 примерно, и с изцяло ремонтирам двигател ще е много по-добре от по-новата. А за дизеловия двигател е хипер мега голяма хамалогия. Примерно да е от по-старите дизели, шумни и не чак толкова динамични, ако е от новите конън рейл става те са друга приказка, но скъпи за поддръжка. Този двигател трябва да се вземе със скоростите, за да издържи въртящия момент, който примерно е от 250Nm нагоре, раздатката едва ли ще го понесе дълго а отделно и дифовете и те. И отдолу по тунела трябва да се мести мястото за рардатка, която сигурно трябва да се дръпне назад и става една приказка от 1001 нощ. Аз също сам си го мислил да сложа един 2.0 двигател и да си карам, но главния проблем е наличието на раздатка. Ако беше обикновенна Лада става лесно, където и да дойде скоростната кутия режеш кардана, балансираш и готово, а тук е главоблъсканица с раздатката. А и преди всичко евтината подръжка и евтините части са много силен мотив да оставя ладовия двигател. Другото е ентусиазъм.
Коментар