Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изпарител VOLTRAN

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Изпарител VOLTRAN

    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
    Ключа няма нищо общо с изпаритела той взима имформация обикновенно от централния кабел на делкото и си настройва но обикновенно времето е 2-3 секунди ако не протече ток (няма искра) спира клапана (при електрическите и двата). При вакумен испарител няма смисъл от такъв ключ защото не можеш да ползваш опцията да подадеш принудително повече газ при начално студено палене.
    Точно това имам предвид. Аз лично предпочетох да си купя електрически, защото са на една цена и има предимството, че сам си пуска газ преди стартиране. Недостатъка, е че трябва (желателно е) да си сложи ключ в реле за време, а не обикновено ключе като при вакуумния.

    Коментар


    • #17
      До: Изпарител VOLTRAN

      Леле турците трябва да ни спонсорират.. Такава реклама им направихме Ама верно са си добри за парите
      Където Бирата, Там и Аз...

      Коментар


      • #18
        До: Изпарител VOLTRAN

        аз съм с волтран,но не мога да кажа че съм много доволен.мен не ме интересува да пали на газ на минусови темперетур,дори и лятото сутрин винаги я паля на бензин,интересува ме да държи ниските обороти без колебания,но това не му се отдава много-много,един път месечно задължително съм на реглаж.работи 1-2 седмици,и писле пак почва да се колебае,а лично мен това най-много ме изнервя.ако някой знае как мога да се справя с този проблем ще съм много благодарен да сподели

        Коментар


        • #19
          До: Изпарител VOLTRAN

          Колега най-добрия вариант за мен е да го смениш с друг.Аз съм много доволен от Ланди-Ренцо.За 130000км. веднъж съм му сменял мембрани и това е.Пали много добре на студено-въпреки това моят съвет е-При голям студ ВИНАГИ стартирай на бензин.Иначе мембраните за 1-2 години казват чао.Не е нужно кой знае какво подгряване-просто леко да се отвърне корпуса на изпарителя и щтракаш на газ.

          Коментар


          • #20
            До: Изпарител VOLTRAБN

            От 2 години карам с VOLTRAN и досега нямах проблеми,но от скоро се появи следното-при стартиране на нормално загрял двигател,колата не пали явно изпарителя не пуска газ.Прехвърлям на бензин паля и след известно време минавам отново на газ вече всичко е ОК.
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • #21
              От: До: Изпарител VOLTRAБN

              Аз съм с VOLTRAN вече 5 години и 230 000 км и съм много доволен от изпарителя.Карах го отначало на Волга 2410 около 30 000 км и ми гореше около 11литра на 100 км.После го преместих на golf 2, 1,6 карборатор.С голфа изминах около 200 000 км и нямам проблеми до сега. Зимата паля директно на газ. Държи ниските обороти без проблем при студен или загрял двигател.

              Коментар


              • #22
                От: Изпарител VOLTRAN

                Моят е LOVATO оригинал и е на ВАЗ 2107. Прехода ми на газ до момента е 180 000 км без да са сменяни мембраните. При 100 км/ч на магистралата разхода е 10 л газ/100 км. При температури под 8 оС си паля на бензин и след това минавам на газ като си щадя мембраните.
                Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

                Коментар


                • #23
                  От: Изпарител VOLTRAN

                  Колега градско колко ти дава разход на газ.
                  Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                  Зареждам...
                  X