Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НИВА 1.7mi-проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: НИВА 1.7mi-проблем

    Първо пробвай това ,което ти писах и чак тогава се замисляй за други работи.Не бързай да я даваш на майстори и да пръскаш може би излишни пари.По добре заложи на нови свещи и възд.ф-р и я пробвай извън града.А на лов и в града винаги ще ти е завишен разхода.

    Коментар


    • #17
      До: НИВА 1.7mi-проблем

      Всичко съм сменил свещи;филтри;кабели.

      Коментар


      • #18
        До: НИВА 1.7mi-проблем

        ТОТО, 100 пъти ти казаха, че по-малък разход от Нива не можеш да очакваш извън пътя. Както и на всякакъв друг джип. 10/100 се получава по асфалта, в гората - НЕ.

        Коментар


        • #19
          До: НИВА 1.7mi-проблем

          Ясене според теб няма място за претиснениеЗнаеш ли как мога да преправя от ми. на карбуратор Нивата защото тази моно инж.м ме дразни какво се сменя

          Коментар


          • #20
            До: НИВА 1.7mi-проблем

            Мисля,че нямаш нужда от такава преправка, освен ако зорлен не си търсиш работа.

            Коментар


            • #21
              До: НИВА 1.7mi-проблем

              Първоначално публикуван от TOTO75 Преглед на мнение
              Ясене според теб няма място за претиснениеЗнаеш ли как мога да преправя от ми. на карбуратор Нивата защото тази моно инж.м ме дразни какво се сменя
              Заменям пълен комплект части за МИ срещу пълен комплект части за карбураторно хранене

              Коментар


              • #22
                От: До: НИВА 1.7mi-проблем

                Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                Да и моята е на GM.Проблема си го реших с почистване на стъпковия мотор.Нямам информация за гор. и зап. с-ма.Само мога да ти кажа,че моята е без делко-с две бобини е и един датчик на кол.вал.
                Използвам темата за да споделя своя проблем. Предполагам, че този стъпков мотор всъщност е Датчика за положение на дроселовата клапа / може би Янко ползва термините от горните постове или нещо бъркам/, който представлява дву или трипистов потенциометър. Озадачи ме почистването му- за клемата ли става дума или трябва да се разкапсулова, ако е ДПДК. И защо огромна част от разбиращите говорят за стъпков мотор и като панацея предписват почистването му/ или аз съм в грешка/. Та проблемът е следният-ДВГ е 1.7 Мi-при отнемане на газта и едновременно изключване от предавка, оборотите рязко падат и ДВГ изгасва/ все едно е изгасен от ключа/, но не винаги. При запалване с ключ или на скорост, оборотите си застават на място на момента. Извън това ДВГ работи перфектно. Проблемът се проявава и на бензин и на Газ абсолютно еднакво. Газовото е вакуумен BRC. Не открих да смуче въздух от някъде. При теста с кламера показа Грешка в Датчика за скорост и в Ламбда сонда. Въпросът ми е- нормално ли е поведението на ДВГ във въпросния режим на работа, да е идентично и на бензин и на Газ, макар и с евентуален проблем в посочените Датчици?
                p.s. Утре ще замервам Ламбдата с мултицет, както и Датчика на РК и ще пиша. Благодаря на отзовалите се!

                Коментар


                • #23
                  От: До: НИВА 1.7mi-проблем

                  Първоначално публикуван от Нешо 68 Преглед на мнение
                  Използвам темата за да споделя своя проблем. Предполагам, че този стъпков мотор всъщност е Датчика за положение на дроселовата клапа / може би Янко ползва термините от горните постове или нещо бъркам/, който представлява дву или трипистов потенциометър. Озадачи ме почистването му- за клемата ли става дума или трябва да се разкапсулова, ако е ДПДК. И защо огромна част от разбиращите говорят за стъпков мотор и като панацея предписват почистването му/ или аз съм в грешка/. Та проблемът е следният-ДВГ е 1.7 Мi-при отнемане на газта и едновременно изключване от предавка, оборотите рязко падат и ДВГ изгасва/ все едно е изгасен от ключа/, но не винаги. При запалване с ключ или на скорост, оборотите си застават на място на момента. Извън това ДВГ работи перфектно. Проблемът се проявава и на бензин и на Газ абсолютно еднакво. Газовото е вакуумен BRC. Не открих да смуче въздух от някъде. При теста с кламера показа Грешка в Датчика за скорост и в Ламбда сонда. Въпросът ми е- нормално ли е поведението на ДВГ във въпросния режим на работа, да е идентично и на бензин и на Газ, макар и с евентуален проблем в посочените Датчици?
                  p.s. Утре ще замервам Ламбдата с мултицет, както и Датчика на РК и ще пиша. Благодаря на отзовалите се!
                  Ще регулираш клапаните и гасненето при изключване ще се махне. Грешката в ламбда-сондата е нормална, като караш с газ, тя не ти пречи. Датчикът за скорост също няма отношение към този проблем, но не е зле да разбереш какво му е.

                  Коментар


                  • #24
                    От: НИВА 1.7mi-проблем

                    Проблема маи е точно от датчика-компа трябва да държи по-високи обороти когато си в движение.
                    Калин Владов,09РСПБЗН

                    Коментар


                    • #25
                      От: НИВА 1.7mi-проблем

                      Ами, тая глупост се случва и на карбураторните коли. А когато датчикът за скорост не е в ред, компютърът държи по-високи обороти непрекъснато.

                      Коментар


                      • #26
                        От: НИВА 1.7mi-проблем

                        Всеки инжекцион има датчик за обороти на свободен ход. Нещо от този датчик ще да е ...

                        Коментар


                        • #27
                          От: НИВА 1.7mi-проблем

                          Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                          Всеки инжекцион има датчик за обороти на свободен ход. Нещо от този датчик ще да е ...
                          Какво е датчик за обороти на празен ход?

                          Все едно, проблемът категорично е в механиката.

                          Коментар


                          • #28
                            От: До: НИВА 1.7mi-проблем

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Ще регулираш клапаните и гасненето при изключване ще се махне. Грешката в ламбда-сондата е нормална, като караш с газ, тя не ти пречи. Датчикът за скорост също няма отношение към този проблем, но не е зле да разбереш какво му е.
                            Мисля, че този ДВГ е с хидравлични повдигачи, но не съм сигурен, което не значи, че не може да няма някой повреден. Обаче работи много тихо и приятно, което предполага, че са изправни. Така вече година и три месеца и 9к км.

                            Коментар


                            • #29
                              От: НИВА 1.7mi-проблем

                              Тъкмо тихата работа на клапани, които не са с хидравлика, е повод за тревоги. Мисля, че с хидравлика е следващият вариант на този двигател. Но ти провери.

                              Коментар


                              • #30
                                От: НИВА 1.7mi-проблем

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Какво е датчик за обороти на празен ход?

                                Все едно, проблемът категорично е в механиката.
                                Нямам инжекция Нива, но освен стъпково моторче (което се почиства лесно с нафта ) има и друг датчик.
                                Просто дадох насока , а нататък .......трябва си търсене . Ако е БМВ да ти кажа къде е ...
                                Все пак ето още малко насоки:
                                http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=18&t=2355
                                Освен това нека погледне дали има клапан за изгорели газове . От него идва същия проблем - на обороти си работи добре, но на празен ход и гасне, и работи малко неравномерно ..... и се усеща по редуването на газовете в ауспуха.
                                Има ли неравномерна работа на място ?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X