Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Check Engine

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Check Engine

    Vanka какво стана с твоят проблем с оборотити и датчика на разд.кутия къде е проблема

    Коментар


    • #32
      До: Check Engine

      Vanka немога да ти отворя съобщението пиши в форума

      Коментар


      • #33
        До: Check Engine

        С откачен датчик карам вече 10 000.Може и да си внушавам но разхода на газ ми падна с около литър в задръстванията. Оборотите са закотвени на 500 и не се променят. Не знам как ще се отрази това на водната помпа в жегите- дали няма да почне да загрява като работи на място!?/по-малък дебит на охлаждаща течност/
        За сега няма да закачам датчика .
        Промяната на обороти най-вероятно е от замърсен клапан за празният ход.
        Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

        Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

        Коментар


        • #34
          До: Check Engine

          Моят също е откачен но вдигна разхода не знам да ли не е от гумите сложих вли-10.

          Коментар


          • #35
            До: Check Engine

            Vanka,

            А имаш ли някаква идея за проблема при мен.Да пробвам ли с изолиране на някой датчик, но кой по точно.
            VAZ 21214-Niva
            Grand Vitara 2.0 i V6 DB

            Коментар


            • #36
              До: Check Engine

              Здравейте Да споделя с Вас моя проблем с Check Engine лампичката. Той е от както съм взел нивата , на 6 години е , карам я от около 7-8 месеца.Не съм открил причината поради която свети , но колата върви добре , ауспуха е керемидено червен , тяга има.
              Идва смешната част , при светнала лампа , гася колата , натоварвам я в багажника с 3 торби по 20кг чакъл , 2 по 20 пясък и 25кг цимент. Тръгвам и лампата _не_свети_ ! гася , завъртам първоначално свети , но още преди да е запалил двигателя - гасне. Празна кола , 1 човек вътре градско каране 40-60 км пробег - светна , като се случи след като не запали от първия път. около 100 км каране с светнала лампа. Пак натоварване 1 тутраканско ремарке с 100 плочки - тротоарни и 10 плочки в багажника - тръгвам - изгасена е до сега 200 км някаде градско , не е свтнала .
              Малко като виц е , оба4е е факт.
              Гледах са слаба връзка някаде по датчици от долу - не видях.
              Не трябва ли при условие че е светила , и ако се "оправи" да продължи да свети защото има натрупани грешки в компутера..
              Да поясня - карам само на бензин , газово нямам , тунинги по чипове и т.н -също няма , 1.7 пълна инжекция е .
              Последно редактирано от philcho; 02-06-09, 11:42. Причина: Внасяне на пояснение относно гориво

              Коментар


              • #37
                До: Check Engine

                И при мен по време на гаранцията често светваше лампата "Check Engine". Останах с впечатлението,че в сервиза не бяха много наясно с диагностиката, в това число откриване, отстраняване на повредата и изтриване на грешката. Не им се работеше или им се свидеха авточастите. Те трябва да отстранят проблема и да изчистят грешката от контролера. В противен случай тя ще светва и трупа грешки. И такава грешка 14 - датчика на дроселовата клапа няма.



                Диагностические коды контроллеров M7.9.7 под нормы токсичности EURO II


                Код Описание
                Р0102 Низкий уровень сигнала датчика массового расхода воздуха
                Р0103 Высокий уровень сигнала датчика массового расхода воздуха
                Р0112 Низкий уровень датчика температуры впускного воздуха
                Р0113 Высокий уровень датчика температуры впускного воздуха
                Р0116 ДТОЖ. Выход из допустимого диапазона.
                Р0117 Низкий уровень сигнала ДТОЖ
                Р0118 Высокий уровень сигнала ДТОЖ
                Р0122 Низкий уровень сигнала датчика положения дроссельной заслонки
                Р0123 Высокий уровень сигнала датчика положения дроссельной заслонки
                Р0130 Неисправность датчика кислорода до нейтрализатора
                Р0132 Высокий уровень сигнала датчика кислорода до нейтрализатора
                Р0134 Обрыв цепи сигнала датчика кислорода до нейтрализатора
                P0135 Неисправность нагревателя датчика кислорода до нейтрализатора
                P0171 Слишком бедная смесь
                P0172 Слишком богатая смесь
                Р0201, Р0202, Р0203, Р0204 Обрыв цепи управления форсункой 1, 2, 3, 4-го цилиндра (соответственно)
                Р0261, Р0264, Р0267, Р0270 Замыкание на массу цепи управления форсункой 1,2,3, 4-го цилиндра (соответственно)
                Р0262, Р0265, Р0268, Р0271 Замыкание на источник питания цепи управления форсункой 1,2,3, 4-го цилиндра (соответственно)
                P0300 Обнаружены множественные пропуски воспламенения
                P0301, P0302, P0303, P0304 Обнаружены пропуски воспламенения в 1 (2, 3, 4) цилиндре
                Р0327 Низкий уровень сигнала датчика детонации
                Р0328 Высокий уровень сигнала датчика детонации
                Р0335 Нет сигнала датчика положения коленчатого вала
                Р0336 Датчик положения коленчатого вала - выход сигнала за допустимые пределы.
                P0340 Неисправность датчика положения распределительного вала
                P0342 Датчик положения распределительного вала - низкий уровень
                P0343 Датчик положения распределительного вала - высокий уровень
                Р0480 Цепь управления реле вентилятора 1: обрыв, замыкание на массу или на +12В.
                Р0500 Нет сигнала датчика скорости автомобиля
                Р0506 РХХ заблокирован, низкие обороты
                Р0507 РХХ заблокирован, высокие обороты
                Р0560 Напряжение бортовой сети ниже порога работоспособности системы
                Р0562 Пониженное напряжение бортовой сети
                Р0563 Повышенное напряжение бортовой сети
                Р0601 Ошибка контрольной суммы FLASH - памяти
                Р1135 Цепь нагревателя датчика кислорода до нейтрализатора: обрыв, замыкание на массу или на +12В.
                Р1386 Канал обнаружения детонации. Ошибка внутреннего теста
                P1410 Цепь управления клапаном продувки адсорбера, замыкание на +12 В
                P1425 Цепь управления клапаном продувки адсорбера, замыкание на массу
                P1426 Цепь управления клапаном продувки адсорбера, обрыв
                P1501 Цепь управления реле бензонасоса, замыкание на массу
                P1502 Цепь управления реле бензонасоса, замыкание на +12 В.
                P1513 Цепь управления РХХ, замыкание на массу
                Р1514 Цепь управления РХХ, обрыв или замыкание на +12 В.
                Р1541 Цепь управления реле бензонасоса, обрыв
                Р1570 Иммобилизатор - нет положительного ответа или обрыв цепи
                Р1602 Пропадание напряжения питания контроллера
                Р1640 Электрически перепрограммируемая память, ошибка теста чтение - запись

                Под EURO IV са същите.
                Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                Коментар


                • #38
                  До: Check Engine

                  Благодаря за инфото Fireman,

                  Грешка 14 е плод на разбирането на "специалистите" от НАР в София,
                  даже го записаха в сервизната книжка.Вече започвам да си мисля, че просто нищо не са превили по колата, а просто са откачили клемата на акомулатора и готово 30 лв диагностика на компа и по 24 лв за работа на час.


                  Колата вече не е гаранционна/няма газова/, тъй че може ли да предложите някой сервиз за адекватна диагностика на компютъра.
                  VAZ 21214-Niva
                  Grand Vitara 2.0 i V6 DB

                  Коментар


                  • #39
                    До: Check Engine

                    Първоначално публикуван от sandomanov Преглед на мнение
                    Vanka,

                    А имаш ли някаква идея за проблема при мен.Да пробвам ли с изолиране на някой датчик, но кой по точно.
                    Промяната на обороти най-вероятно е от замърсен клапан за празният ход. Следва неправилна горивна смес и някой датчик като този в изпускателните тръби сигнализира.Може да свалиш и изчистиш клапана леко но в никакъв случай не опитвай да го раздвижваш /няма гаранция че ще се оправи напълно/. Аз предпочетох да го заменя с нов.
                    От сервизите съм се отказал отдавна!/ Както и от полтическите партий/
                    Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

                    Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

                    Коментар


                    • #40
                      До: Check Engine

                      Колата вече не е гаранционна/няма газова/, тъй че може ли да предложите някой сервиз за адекватна диагностика на компютъра.[/QUOTE]


                      Посети тук:
                      http://forum.ladaclub-bg.com/viewtop...ff0c1cbae4cf42
                      Има знаещи и ще ти помогнат!
                      Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Check Engine

                        Благодаря и на двама ви за съветите. Събота-неделя ще почистя клапана и ще пиша какво се получава.
                        VAZ 21214-Niva
                        Grand Vitara 2.0 i V6 DB

                        Коментар


                        • #42
                          До: Check Engine

                          Здравейте Колеги,

                          Резултатите накратко след почистване на клапана

                          -първо изчистих грешката от компютъра с откачване на + клема на акумулатора
                          -оборотите на презен ход паднаха до 600-700
                          -сутрин при първото палене оборотите падат видимо по-бързо
                          -увеличи се разхода на бензин???

                          Май няма да се размине без смяна на датчика.
                          VAZ 21214-Niva
                          Grand Vitara 2.0 i V6 DB

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X