Последния път като ходих там имаше капаци, калници, джанти, врати, задна врата и т.н. за Нива
Има и др части, като мостове, барабани, дискове..
Не съм оглеждал обстойно, защото вероятността да карам отново Нива е бих казал отрицателна.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
След сблъсъка бутилката която си беше в багажника, по принцип, къса всякакви скоби, къса преградата м/у багажника и седалките и така се спира на задните седлаки ...
Къса скоби, когато е хваната за пода на багажника.... Там някой по-як в ръцете, може да си я изскубне и без много зор. Ако е хваната напречно за подкалниците, трудно ще излети.
"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Къса скоби, когато е хваната за пода на багажника.... Там някой по-як в ръцете, може да си я изскубне и без много зор. Ако е хваната напречно за подкалниците, трудно ще излети.
При мене беше монтирана на бързо и временно.при подскачане и друсане нямаше проблрем.Ама не беше предвидено салта да се правят и един чувал инструменти и крикове да я блъскат от всякъде.
Между другото като се говори за кабрио - не е като да не са правени.
80те години френският и немският вносители са предлагали модели кабрио, изрязани от местни фирми. Френският вариант малко се е гънел, но за немският разправят че е бил ефикасно подсилен. Френският се е продавал до 1986, немският до 1990.
В Гърция и в Испанния май е имало доста продадени.
Щом токлова увърташ ясно е че няма да я оставиш Нивата. Виждал съм коли дето не се познава каква марка е камо ли модел, и като ги изкарат от сервиза сеедо излиза от завода. Тавана (от това което се вижда на снимките) ще се разпъне без проблем, и ако купето не се е усукало всичко ще се оправи.
Таван се присажда ама после винаги се напуква на снадките - има вибрации.
А и варианта Нива кабрио си е направо супер.
Don't hunt IF you can't kill
първо 0883 после 333 накрая 448
Коментар