Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Червената лампичка до акумулатора - за какво е?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Червената лампичка до акумулатора - за какво е?

    Колега пробваи един номер свали релето което е със четките взимаш една пробна лампичка Допираш масата на релето към минусувата клема на акумулатора и плюса на релето на плюсовата клема на акумулатора(масата на релето обикновенно е там където се захваща с болтовете ) взимаш пробната лампа и допираш плюса на едната четка минуса демек цокалчето на другата четка светне ли лампата релето работи не светне ли не работи ако свети значи като гледам на снимката има диодна плочка която се разпоива от статора и се развиват болтовете който я държат като я свалиш ще видиш диодите обикновенно има малки и големи погледни спойките ако не са наред ги презапои ако са на ред пробваи с нова диодна плочка тя е около 100-на лв .
    Последно редактирано от Ivan_Botevgrad; 08-04-08, 21:04.
    [B]Mercedes Benz w123 [/B]
    [B]Ford Escort xr3 [/B]
    [B]Aro 10 [/B]
    Плачи! Там близо край град София
    стърчи, аз видях, черно бесило,
    и твой един син, Българийо,
    виси на него със страшна сила.
    0896042536

    Коментар


    • #32
      До: Червената лампичка до акумулатора - за какво е?

      Колега, благадаря за информацията. Това с разпояването и запояването вече е правено, но за диодната плочка - и други изказаха съмнение че е от нея. Все пак ще я закарам на Ясен да я погледне и тогава ще правя каквото и да е.

      Коментар


      • #33
        До: Червената лампичка до акумулатора - за какво е?

        Първоначално публикуван от jkolarov Преглед на мнение
        Колега, благадаря за информацията. Това с разпояването и запояването вече е правено, но за диодната плочка - и други изказаха съмнение че е от нея. Все пак ще я закарам на Ясен да я погледне и тогава ще правя каквото и да е.
        0878605583
        icq 23223370, ама само вечер.

        в събота е удобен момент - ще се боря с моите коли

        Коментар


        • #34
          До: Червената лампичка до акумулатора - за какво е?

          Аз имам 2 проблема с електрото:
          1:Фаровете ми примигват ,ама слабо. На какво се дължи?Има си зареждане.От къде идва?
          2:Като включа фаровете и стрелката за температурата ми мърда с поне 10'C .Това винаги ми е били странно.казаха от някакви маси ама....

          Не е голям проблем ,вече 2 години карам така ама ми е интересно защо се получава.
          Където Бирата, Там и Аз...

          Коментар


          • #35
            До: Червената лампичка до акумулатора - за какво е?

            Първоначално публикуван от nyvatest Преглед на мнение
            Аз имам 2 проблема с електрото:
            1:Фаровете ми примигват ,ама слабо. На какво се дължи?Има си зареждане.От къде идва?
            2:Като включа фаровете и стрелката за температурата ми мърда с поне 10'C .Това винаги ми е били странно.казаха от някакви маси ама....

            Не е голям проблем ,вече 2 години карам така ама ми е интересно защо се получава.
            1. е нормално. Дължи се на самовъзбуждане на веригата реле-регулатор - алтернатор - консуматори. Веригата е много сложна и реле, което не прави този фокус, съдържа микропроцесор. Не му обръщай внимание.

            2. е поради лош контакт някъде. Първо подозрение - връзката между блока и купето, второ подозрение - болтът за всички маси зад таблото. Може и да е друго, в ладата контактните проблеми са тема за дисертация. Първото може да създаде сериозен проблем, второто е само досада.

            Коментар


            • #36
              До: Червената лампичка до акумулатора - за какво е?

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              1. е нормално. Дължи се на самовъзбуждане на веригата реле-регулатор - алтернатор - консуматори. Веригата е много сложна и реле, което не прави този фокус, съдържа микропроцесор. Не му обръщай внимание.


              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              2. е поради лош контакт някъде. Първо подозрение - връзката между блока и купето, второ подозрение - болтът за всички маси зад таблото. Може и да е друго, в ладата контактните проблеми са тема за дисертация. Първото може да създаде сериозен проблем, второто е само досада.
              Ако е хлабава връзката между блока и купето,няма ли да има и проблем със стартера(да не иска да върти или да върти по слабо)?А че е досада е така и не ми пречи вече 2 години ,но ми беше интересно защо се получава.
              Където Бирата, Там и Аз...

              Коментар


              • #37
                До: Червената лампичка до акумулатора - за какво е?

                Така, пак по моя проблем . Въпреки неимоверните усилия на Ясен да спаси алтернатора, той се предаде в крайна сметка. Ясене, след ремонта си работи 4-5 дена и ме остави в най неподходящия момент - през нощта на магистралата. Е, спах в лентата за принудително спиране без светлини и триъгълник, молейки се за живота си и чакайки изгрева за да продължа без фарове. Прибрах се жив и здрав, вече съм и с нов алтернатор от самара на 60А. Нивата работи като часовник с него. Познат майстор ми направи всичко много добре (части + труд = 78лв), пренаправи закрепването, обтегача и релето. Така че онази заветна крепежна планка вече не ми трябва, мога да ти я дам ако искаш. Също и стария алтернатор, на който май диодния блок му е за смяна (около 130 лв според майстора). Язък за времето и средствата които потрошихме, трябваше да го сменим още отначало, но това ще ми е за урок


                Ясене благодаря ти още веднъж за помощта

                Коментар


                • #38
                  До: Червената лампичка до акумулатора - за какво е?

                  Първоначално публикуван от jkolarov Преглед на мнение
                  Така, пак по моя проблем . Въпреки неимоверните усилия на Ясен да спаси алтернатора, той се предаде в крайна сметка. Ясене, след ремонта си работи 4-5 дена и ме остави в най неподходящия момент - през нощта на магистралата. Е, спах в лентата за принудително спиране без светлини и триъгълник, молейки се за живота си и чакайки изгрева за да продължа без фарове. Прибрах се жив и здрав, вече съм и с нов алтернатор от самара на 60А. Нивата работи като часовник с него. Познат майстор ми направи всичко много добре (части + труд = 78лв), пренаправи закрепването, обтегача и релето. Така че онази заветна крепежна планка вече не ми трябва, мога да ти я дам ако искаш. Също и стария алтернатор, на който май диодния блок му е за смяна (около 130 лв според майстора). Язък за времето и средствата които потрошихме, трябваше да го сменим още отначало, но това ще ми е за урок


                  Ясене благодаря ти още веднъж за помощта
                  Хехе...
                  Ами, спомни си джокера "обади се на приятел" вместо да спиш на магистралата следващия път.

                  диодния блок не може да е 130 пари. Абе, ще го видим този алтернатор.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Червената лампичка до акумулатора - за какво е?

                    Ок, когато кажеш ще ти го донеса.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Червената лампичка до акумулатора - за какво е?

                      Която искаш вечер, аз съм тук.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Червената лампичка до акумулатора - за какво е?

                        Червената лампичка на Нивата означава принадлежност към Червената армия и КПСС на Съветския съюз,не може без такива ламПИЧКИ,да знаеш.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Червената лампичка до акумулатора - за какво е?

                          Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                          Червената лампичка на Нивата означава принадлежност към Червената армия и КПСС на Съветския съюз,не може без такива ламПИЧКИ,да знаеш.
                          Темата е чисто техническа. Ако имаш наистина ДОБРА шега, може и да се приеме, но тази е плоска.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Червената лампичка до акумулатора - за какво е?

                            За да не пускам поредната тема с въпроси - какъв алтернатор от друга кола би бил подходящ за монтаж с минимално преправяне на Лада Нива 1.7 карбуратор и има ли щатен такъв, който произвежда ток с големина поне 80 А. Въпроса ми е продиктуван от скорошна констатация, че алтернатора ми не успява да насмогне да зарежда добре акумулатора при включени всички или повечето консуматори - например в случай на движение в мъгла може да се случи. Засега ми пуснаха един директен кабел от плюса на акумулатора до алтернатора, с цел евентуално избягване на загубите, но не съм сигурен, че това ще реши проблема. Самия алтернатор е сервизиран скоро и му беше сменено релето - четките казаха, че не са износени.
                            Александър

                            Коментар


                            • #44
                              От: Червената лампичка до акумулатора - за какво е?

                              Нещо са ти криви сметките. Токът обикновено стига, а този допълнителен кабел ми звучи зле.

                              В Нива заводски се влагат алтернатори (за различните модели) 42А, 55А, 65А, 90А, 110А - първите три са с едно закрепване, вторите - с друго.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Червената лампичка до акумулатора - за какво е?

                                Значи моят трябва да е от първите три, или по-скоро третия.
                                Може ли малко да разшириш лаконичния си отговор - защо и колко е зле.
                                Токът поне според хората в сервиза за алтернатори срещи депото в Красна Поляна, които поставиха въпросния кабел, не стигаше в момента, е който пуснах следните консуматори :
                                -Къси светлини
                                -Два халогенни фара всеки 12V 55W
                                -Вентилатор
                                -Чистачки
                                -Обгрев на задното стъкло
                                -Задни светлини за мъгла

                                По точно, в този момент показанията на волтметъра при клемите на акумулатора паднаха под 12 волта.
                                Много ще съм благодарен, ако поради твой или нечий друг съвет се предотврати някоя неприятна авария.
                                Александър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X