Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за покупка на Лада

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Въпрос за покупка на Лада

    Честито,с радост да си я караш и качи снимки.
    LZ1NBN

    Коментар


    • #32
      До: Въпрос за покупка на Лада

      Честито да те слуша и дано нете ядосва много

      Коментар


      • #33
        До: Въпрос за покупка на Лада

        Честито.

        То ще се чуе.

        Коментар


        • #34
          До: Въпрос за покупка на Лада

          Честито, много безпроблемни километри! Обаче, с лада шансът да се случи това е все едно да нацелиш шестица ... Напълно съм съгласен с мнението на Scaphead. Даже и да махнем чупенето на Нива като фактор, то возията и управлението е такова, че даже и по асфалт търпиш преживяването на зловещ оффроуд. И при все това, че фирмената ни Нива дойде чисто новичка от магазина ...
          Vitara 2.0 V6
          Honda CRV (Gen 1)
          Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
          ВАЗ 2131

          Коментар


          • #35
            До: Въпрос за покупка на Лада

            Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
            Честито, много безпроблемни километри! Обаче, с лада шансът да се случи това е все едно да нацелиш шестица ... Напълно съм съгласен с мнението на Scaphead. Даже и да махнем чупенето на Нива като фактор, то возията и управлението е такова, че даже и по асфалт търпиш преживяването на зловещ оффроуд. И при все това, че фирмената ни Нива дойде чисто новичка от магазина ...
            То това и е чара на НИВАта ,а и Нивоводите сме си малко мазохисти
            Ама на колегата да му е честита ,арна машина си е .
            Където Бирата, Там и Аз...

            Коментар


            • #36
              До: Въпрос за покупка на Лада

              Момчета, да си призная малко ме уплашихте отначало с тези изказвания. Незнам дали съм уцелил 6-ца, но моята красавица е просто перфектна. Волана е лек, дори и без хидравлика. Вчера и смених всички масла с доста скъпи и сега вече мърка като коте, няма шум, няма мирис. Вози си перфектно, тиха е, общо взето всичко което казвате че не е Дълго се чудих дали да е лада, но вече съм 100% сигурен. Днес я вкарах в калта - живея в кв. Гоце делчев софия, до нас има дърт трак или кална писта, с наклони, бабуни и сичко както си е. Мога да ви кажа че направо се уплаших от способностите на тази машина. Тествах и всичко 4х4, бързи бавни и просто съм удивен...настина незнам защо сте толкова негативно настроени. Аз съм млад шофиор, за оффроуд да не говорим - днес ми беше първия.

              Искам само да ви кажа че много лесно може да разубедите някой който не знае за какво става дума - точно като мен. Добре че не се подведох и сега съм най-щастливият човек.

              Поздрави на всички!!!

              Коментар


              • #37
                До: Въпрос за покупка на Лада

                Първоначално публикуван от jkolarov Преглед на мнение
                Аз съм млад шофиор, за оффроуд да не говорим - днес ми беше първия.


                Поздрави на всички!!!
                Щом почваш с офф-роуда трябва да знаеш тази страница http://forum.offroad-bulgaria.com/fo...play.php?f=237
                Доста хора във форума не харесват НИВА,ама ти не ги слушай арна си е
                Където Бирата, Там и Аз...

                Коментар


                • #38
                  До: Въпрос за покупка на Лада

                  Ха ха, благодаря ти nyvatest,

                  Дано да не ми се налага. Не смятам да я напъвам, просто съм запален сноубордист и винаги като ходим някъде си викаме "ех защо сега не сме с лада НИВА"

                  Ами вече сме , и Рилски езера и Безбог няма да са такъв проблем

                  Коментар


                  • #39
                    До: Въпрос за покупка на Лада

                    Първоначално публикуван от jkolarov Преглед на мнение
                    Момчета, да си призная малко ме уплашихте отначало с тези изказвания.
                    Нема се пуашиш. Нивата не пасва на всекиго, а като не пасне, се разминава с много. Затова мнения шарени. Дали това е автомобила за тебе - явно да, на този етап.

                    Научи за какво служи предната малка ръчка. Джокер - тя не включва 4х4, защото нивата си е постоянно, винаги 4х4. Научи как се включва и изключва - не е тривиално, ако не знаеш, ще ти обясним и ще спестиш много ядове.

                    Като почне да ти ходи по нервите (ще почне!) ще ти помагаме. После ще спре да ти ходи по нервите. Ако не спре, винаги можеш да продадеш една Нива. Те са така.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Въпрос за покупка на Лада

                      Вчера и смених всички масла с доста скъпи и сега вече мърка като коте, няма шум, няма мирис. Вози си перфектно, тиха е, общо взето всичко което казвате че не е
                      Тичай бързо до най-близкия тото пункт

                      Вярно ли е, че на Нива ако й се сипе 2Л масло в скоростната кутия вместо стандартните 1.55Л работи по-безшумно?
                      Vitara 2.0 V6
                      Honda CRV (Gen 1)
                      Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                      ВАЗ 2131

                      Коментар


                      • #41
                        До: Въпрос за покупка на Лада

                        Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                        Тичай бързо до най-близкия тото пункт
                        Е стига де.Мота кукла е се чува вътре никакъв звук от двигатела ,раздатката,скоростите и дифовете (ама сигурно се дълги на музиката )
                        Където Бирата, Там и Аз...

                        Коментар


                        • #42
                          До: Въпрос за покупка на Лада

                          Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                          Вярно ли е, че на Нива ако й се сипе 2Л масло в скоростната кутия вместо стандартните 1.55Л работи по-безшумно?
                          Не. Изхвърля излишното на първия по-дълъг път. Ако няма сифонче - през семеринга. Отделно, че не е лесно да ги сипеш. И отделно, че ако в нива чуеш скоростната кутия на фона на раздатъчната, значи, че ще я сменяш скоро.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Въпрос за покупка на Лада

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

                            Научи за какво служи предната малка ръчка. Джокер - тя не включва 4х4, защото нивата си е постоянно, винаги 4х4. Научи как се включва и изключва - не е тривиално, ако не знаеш, ще ти обясним и ще спестиш много ядове.
                            Ясене, или който и да е друг - бихте ли ми обеснили с подробности или да ми пратите линк на който мога да проверя какво точно прави малкото лостче . От четенето тук разбрах че блокира диференциала (каквото и да значи това). По моите разбирания при блокиран диференциал 4те колела се въртят с еднаква сила (не се смейте много ако съм сбъркал)

                            Срам не срам реших да попитам.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Въпрос за покупка на Лада

                              Рычаг блокировки межосевого
                              дифференциала может занимать
                              два положения
                              — разблокирован;
                              — заблокирован. При пере-
                              воде рычага в это положение в
                              комбинации приборов загорается
                              контрольная лампа, предупрежда-
                              ющая о блокировании дифферен-
                              циала.
                              Положение рычага переключе-
                              ния передач в раздаточной короб-
                              ке означает:
                              — низшая передача;
                              — нейтральное положение;
                              — высшая передача.
                              Переключение передач с низ-
                              шей на высшую и блокировку диф-
                              ференциала можно производить в
                              движении при выключенном сцеп-
                              лении.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Въпрос за покупка на Лада

                                Първоначално публикуван от jkolarov Преглед на мнение
                                Ясене, или който и да е друг - бихте ли ми обеснили с подробности или да ми пратите линк на който мога да проверя какво точно прави малкото лостче . От четенето тук разбрах че блокира диференциала (каквото и да значи това). По моите разбирания при блокиран диференциал 4те колела се въртят с еднаква сила (не се смейте много ако съм сбъркал)

                                Срам не срам реших да попитам.
                                Значи:
                                - при РАЗблокиран диференциал (лоста напред), 4-те колела се въртят с еднаква сила (въртящ момент), но всяко може да се върти с различна скорост. Това е режимът за терен с добро сцепление. Движението обаче спира, ако едно колело пробуксува.

                                - при БЛОКИРАН междуосев диференциал, двата моста се въртят с еднаква скорост. Това е режимът за хлъзгав терен. Така въртящият момент се саморазпределя към по-силно зацепения мост. Движението спира едва когато две колела пробуксуват едновременно (едно предно и едно задно)

                                Включване на блокировката: тръгваш бавно напред или назад, едновременно теглиш ръчката назад. Ако не "влезе", завърташ кормилото, за да опишеш дъга или зигзаг. След метър-два-три "влиза".

                                Изключване на блокировката: пак вървиш бавно, буташ ръчката напред и описваш дъга. Ако не изключи до 2-3 метра, сменяш посоката на движение и пак с дъга.


                                Важно 1: по-добре е блокировката да я включиш преди препятствието, отколкото след като си забуксувал. Тогава е трудно.

                                Важно 2: ако не изключиш блокировката при излизане на асфалта, НЕЩО ще се счупи на първия завой или дупка.

                                Важно 3: почти е невъзможно да включиш и изключиш блокировката, движейки се праволинейно. Трябва или късмет (зъбите да са застанали един срещу друг) или различни по размер гуми (което не бива да се допуска).

                                Важно 4: между ниски и високи се превключва със съединител, при неподвижен или много бавно движещ се автомобил.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на Днес.

                                Зареждам...
                                X