От: Гуми за Лада Нива
Доклад относно: Лек тест на кама модел 232 , размер 185/75/R16. Общ пробег - около 70 км по асфалт. и около 1 км сняг.
При движение по асфалтов път със скорост 90 - 100 км/ч /повече не посмях, че стрелката на бензиномера искаше да отваря вратата/ нивото на шум в купето е повече от нормално /за модела/. Предницата лежи стабилно на пътя и реагира послушно без замисляне. Отзад също нямаше данни за "сеене" особенно на завоите с дупки /София-Перник - участъка под Княжево/ Спирачният път на мокър асфалт /доколкото може да се нарече "спирачен път" спирането по светофарите/ е приличен и съвсем нормален.
При движение на неотъпкан тежък топящ се сняг /височина до средата на джантите/ с блокаж и понижаваща си остава усещането за пълен контрол над посоката и скоростта на автомобила.
При движение по добре отъпкан и "глазиран" сняг с коловози до над ръба на гумите, отново с блокаж и понижаваща, не се наложи да форсирам двигателя за да изляза от коловозите и да поема съвсем различна посока от тях.
По молба на колега от форума - не съм мерил дълбочината на протектора с шублер но видимо е повече от сантиметър и всяко едро каре от шарката е със ситни ламели /като на истинските зимни гуми/ въпреки че тези ги водят всесезонни.
Личните ми впечатления са добри - доволен съм от инвестицията.
Доклад относно: Лек тест на кама модел 232 , размер 185/75/R16. Общ пробег - около 70 км по асфалт. и около 1 км сняг.
При движение по асфалтов път със скорост 90 - 100 км/ч /повече не посмях, че стрелката на бензиномера искаше да отваря вратата/ нивото на шум в купето е повече от нормално /за модела/. Предницата лежи стабилно на пътя и реагира послушно без замисляне. Отзад също нямаше данни за "сеене" особенно на завоите с дупки /София-Перник - участъка под Княжево/ Спирачният път на мокър асфалт /доколкото може да се нарече "спирачен път" спирането по светофарите/ е приличен и съвсем нормален.
При движение на неотъпкан тежък топящ се сняг /височина до средата на джантите/ с блокаж и понижаваща си остава усещането за пълен контрол над посоката и скоростта на автомобила.
При движение по добре отъпкан и "глазиран" сняг с коловози до над ръба на гумите, отново с блокаж и понижаваща, не се наложи да форсирам двигателя за да изляза от коловозите и да поема съвсем различна посока от тях.
По молба на колега от форума - не съм мерил дълбочината на протектора с шублер но видимо е повече от сантиметър и всяко едро каре от шарката е със ситни ламели /като на истинските зимни гуми/ въпреки че тези ги водят всесезонни.
Личните ми впечатления са добри - доволен съм от инвестицията.
Коментар