От: Блокаж на междуосов диференциал
Освен да повдигнеш колелото има смисъл да подпреш някое от другите с камъни, иначе заради обикновеното триене в диференциалите все пак може да слезеш от крика.
20/100 по черен път не е лош разход.
Възможно е блокажът да не може да се изключи поради счупена вилка в РК, или поради незнание на шофьора докъде е ходът на лоста, или поради опит да го изключиш в затегнато положение (ако е така помага мърдане 1-2 метра напред и назад).
РК на Нива като цяло не е проблемен агрегат, но както всичко друго по Нива не се знае кой самозван майстор е "ремонтирал" нещо вътре. По незнайна за мен и неизвестна за науката причина много ниваджии искат да си направят изключване на предния мост. Някои го и правят, но не е ясно как и в такъв случай какво прави лостчето за блокажа е известно само на автора на "подобрението".
Освен да повдигнеш колелото има смисъл да подпреш някое от другите с камъни, иначе заради обикновеното триене в диференциалите все пак може да слезеш от крика.
20/100 по черен път не е лош разход.
Възможно е блокажът да не може да се изключи поради счупена вилка в РК, или поради незнание на шофьора докъде е ходът на лоста, или поради опит да го изключиш в затегнато положение (ако е така помага мърдане 1-2 метра напред и назад).
РК на Нива като цяло не е проблемен агрегат, но както всичко друго по Нива не се знае кой самозван майстор е "ремонтирал" нещо вътре. По незнайна за мен и неизвестна за науката причина много ниваджии искат да си направят изключване на предния мост. Някои го и правят, но не е ясно как и в такъв случай какво прави лостчето за блокажа е известно само на автора на "подобрението".
Коментар