Намира се на описаната от мен позиция,разликата е,че е обемист и се развива с ключ 13.Ако евентуално е такъв,към него е свързана жица която при контакт подава 12в,първо провери дали има напрежение.Това е горивният жигльор за празен ход,при запушване няма ниски и пали трудно.
Описан е на позиция 17-18.
Този жигльор който е обозначен с номер 17 и 18 трябва ли да има някаква пружина .
Жигльорите нямат пружини. Пружини има на винтовете за количеството и качеството на сместа които са с конусен връх и дроселират при завиване и отвиване.
сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Този жигльор който е обозначен с номер 17 и 18 трябва ли да има някаква пружина .
Чичо е обяснил.18 е тяло с резба а 17 е жигльора за празен ход.Ако карба е като на показаната от теб снимка,празният ход се регулира със винта разположен фронтално на най-долното тяло.При развиване вдига обороти,и съответно при завиане падат.Не се барат винтовете на дроселовите клапи,ако не реагира карба се разкоства на съставни части,дави се в кореселин или ацетон и се почиства най-щателно.Всички гумени мемрани О-пръстени и платна пропускат тази баня.
Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Продухах карбуратора и почистих жигльорите но ефект няма пробвах да завия малко болчето за регулиране на въздуха но не иска явно е запечатано нещо и никога не е пипано забелязах ,че въздушния жигльор който забелязах отначало че беше развит се мокри от бензин .
... ще направя опит да си изясня какво се е случило.Това на което ти викаш въздушен жигльор, всъщност е жигльора за бензин за празен ход.Той по принцип трябва да е затегнат-бензина преминава през едни странични отвори и един калиброван централен отвор.Когато е развит-колата има празен ход, когато го завиеш, спира... ако е така, това значи че няма гориво за празния ход.
Друг важен момент е какви са тея винтчета около лостовете дето си ги въртял?
П.С.Къде се намира тая лада?
petroffbg Е качил снимка на която е посочен жикльора с номер 17-18 на тази не мога да определя изглажда ми на по различен
На тази шарения е изобразен със номер 33.Със 36 регулираш празният ход,на винта трябва да има гумен О-пръстен който е плосък(като лента),ако го няма смуче от там въздух и няма празен ход.Не уточни със какъв карбуратор си!?
Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Жигльора не е бил с пружина когато го развия малко оборотите се вдигат но смукача е на наполовина дръпнат а когато го върна колата гасне .Забелязвам,че от време на време от ауспуха се чува пропукване .Смених свещите и кабелите не е от тях.Съмнява ме ,че е делкото проблема .Качил съм снимка на карбуратора Жигльора е нямал никога уплътнение .Имали сме същата кола нова и на предишната е нямало никога уплътнение на Жигльора.
На тези жикльори няма никакво уплътнение има ли сме и преди същата кола когато бяха на мода чисто нова и съм почиствал карбуратора хиляди пъти дори и въпросния жикльор и е вървяла без проблем .Забелязвам,че от време на време от ауспуха се чува пропукване .Смених свещите и кабелите не е от тях.Съмнява ме ,че е делкото проблема . Качил съм снимка на карбуратора .
Жигльора не е бил с пружина когато го развия малко оборотите се вдигат но смукача е на наполовина дръпнат а когато го върна колата гасне .Забелязвам,че от време на време от ауспуха се чува пропукване .Смених свещите и кабелите не е от тях.Съмнява ме ,че е делкото проблема .
Както е тръгнало накрая някой ще ти каже, че няма компресия. Няма ли около теб някой дрът като мене карал и бъзикал Лада да го погледне?
сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар