Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на Нива - години и нов внос

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Покупка на Нива - години и нов внос

    Пенчо, така сега викат на запад и за българите! А съдейки от миналите ми през ръцете Вартбурзи, мноооого има да се учи и от източните например как рама на 30 години да не се разпада на кафява прах при докосване (Паджеро, Витара, Киа) !
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #47
      От: Покупка на Нива - години и нов внос

      Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
      То там има постоянно преливане от пусто към празно:имаха един западен канцлер дето беше агент на Маркус Волф,сега имат една пача за канцлер дето емигрирала от западна към източна ,имат и един началник дето бил резидент там-Путин!Тъй че Пенчо ....да земеш да четеш повече м/у редищата,стига си давал само кръгчета....

      Чета доста от преди да има интернет у всеки дом.
      1991-93 търкалях една Лада 2105 внос от ФРГ. С ел. прозорци, централно заключване, шибидах и други дреболии. Като я взех беще на 10г. без грам ръжда. Така я и продадох.
      Още си я търкалят комшиите, дето я взеха.

      Коментар


      • #48
        От: Покупка на Нива - години и нов внос

        Западен, източен, южен - всеки автомобил си има дефекти, с които или се примиряваш, караш и получаваш удоволствие, или педантично наливаш пари, пари, пак пари с посредствен резултат, защото ако взимаш абсолютно всичко от представителството на марката, или трябва да си луд, или да не познаваш цената на парите.

        Типичен западно германски автомобил - опел астра Г с 2.0 дизел, комби - да, предполагам, че когато е нов е перфектен семеен автомобил - но при наши условия и 10годишен автомобил:

        - всеизвестен проблем с ГНП, който го има всеки втори автомобил и цена на поправката варираща от 100 до 2000лв,
        - неработещ и вечно задръстен ЕГР, лекуващ се с нов и полиране на тръби, или само с нов и чистене, или само с нов и после псуване че всички части са менте, или само с чистене.
        - жълти до безобразие фарове, лекуващи се с полиране, после псуване, че пак са жълти, после купуване на Тайванско Депо и пак псуване, че всички части са менте,
        - клеясващи задни спирачни апарати, лекуващи се с нови, или само с почистване, пак клеясване, търкане на накладките за 1000км и псуване, че всичките части са менте, а и всичките майстори са менте.
        - клеясваща кутия на масленият филтър, с последващото псуване на майстора, който при отвиването й, е счупил целият корпус,
        - вечно смучещият въздух връзки на горивният филтър, купуване на нови уплътнители от официлният вносител и след три месеца, отново псуване, че всичките части са менте, а и майстора е менте,рязане и слагане на маркуч със скоби на тръбичките,
        - вечно клеясали и затегнали подгревни свещи, купуване на нова свещ, напъване, късане на свеща, и после псуване на всичко живо, щото майстори искат по 100кинта за да я отвият от леглото й,
        - вечно неработеща клапа на рециркулиращият въздух в купето, потене на джамовете, смяна на салонният филтър,отново потене, псуване, че филтъра е менте, разглобяване, връзване на клапата в отворено положение със свинска опашка и псуване на всичко живо в Даймлер-крайслер,
        - издънени копчета за клаксона на всяка втора кола, и на всяка една италианка, посещения на официалният представител, псуване, че всички са кожодери, купуване от местен магазин такава за 20 кинта и псуване, че всички части са менте....

        може да се пише много, и то за всяка една кола. Дали ще е френска, немска, корейска или пък дори и руска. Та, знам им възможностите и на Западно германците. Ще кажете, еми това е евтина кола, мога да напиша същото, само, че цените са поне х100 и за ГЛ 350, 2007година.
        Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

        Коментар


        • #49
          От: Покупка на Нива - години и нов внос

          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
          Чета доста от преди да има интернет у всеки дом.
          1991-93 търкалях една Лада 2105 внос от ФРГ. С ел. прозорци, централно заключване, шибидах и други дреболии. Като я взех беще на 10г. без грам ръжда. Така я и продадох.
          Още си я търкалят комшиите, дето я взеха.
          Нали това хортувам и аз!Альошите имат идеи ,реализация и финиш им липсва!О-о-о имат много ОТК със сини манти!!!!
          МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

          Коментар


          • #50
            От: Покупка на Нива - години и нов внос

            Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
            Леко ще съм опонент към горните постове. Имам нива, 2005г инжекцион, обслужена до педантичност от предишният собственик при покупка нова от магазина - парафин навсякъде, хубави масла и подкалници. Удари я леко почерпен в един стълб, така я и купи, смених броня-радиатор-престилка и нямам никакви проблеми нито с ръжди, нито технически. Не карам много - използвам я за риба-гъби-билки.
            Значи хем не я караш много, хем е 2005-та. Я я покарай без изобщо да я погледнеш и обработваш 5 години като всекидневка в зимните гадости, и пак ще си говорим. Нормален автомобил до 10-тата си година със 100% сигурност няма петънце ръжда никъде по купето - никой не е луд да дава по 10-15 години гаранция срещу ръжда, а това е масово от поне 15 години насам.

            Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
            В същото време всичките горни изказвания мога да отнеса и към витара която имах - добра на външен вид, обработена с боди 930 по шасито. За една година излезнаха ръжди на абсолютно всички възможни места, шаси - тотална щета.
            Редно беше да започнеш с това коя година е витарата, на колко хиляди километра, и къде са карани тия километри. Боди 930 и сродните му продукти нямат НИКАКВО място върху шасито, и наличието им значи само едно - изначално си си купил излъскана от джамбазина кочина, със замазани всякакви гнилочи. Масово прилагани материали са вестници, полиуретанова пяна по прагове и колонки, закърпване колкото да се държи с парчета ламарина директно върху ръждата, без никаква обработка с използване на килограми кит от възможно най-евтиния. Направо са виртуози по докарване на външен вид. Няма да ти казвам какъв цирк стана когато приятел, обикалящ да си търси кола, срита лекичко прага на една подобна "слънчевка". Изнесохме се театрално на прибежки и припълзявания.

            Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
            Бензинова помпа консуматив, бобини консуматив, карета, съединител, виене на скоростна кутия, течаща поне от три места. Несветещи фарове, ама грам. Естествено това всичко го разбрах впоследствие. Съответно и разликамежду перфектна витара за 4000лв и такава за 8000лв.
            Ако не искаш да са консуматив, купуват се оригинални, а не "някакви" от най-евтиния магазин. Виещата кутия значи само едно - тормоз, калпава експлоатация, никаква поддръжка, много километри. Като си купиш евтинко, даваш същите пари като за скъпо, ама ги даваш на порции, докато накрая си намразиш колата и я продадеш вече поправена на друг.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #51
              От: Покупка на Нива - години и нов внос

              Говорим за коли втора употреба.
              От първа ръка имам опит с нова Витара /моя/къса база 2005 и Нива купена нова 2003 на тъста .Витарата си я кара човека на когото я продадох без никакеъв проблем и никаква ръжда за разлика от Нивата на теста която отиде за скраб преди два дена .
              Списъка с проблемите на Нивата е толкова голям за 10 г че няма ми стигне паметта на компа да ги изпиша.
              Grand Vitra ddis 2008
              SEAT Althea XL tsi 2010
              Mitsubishi Canter

              Коментар


              • #52
                От: Покупка на Нива - години и нов внос

                Нека уточним - ако има такова нещо като "експлоатационен клас", то Нива и Витара са в един такъв. Говорим за малък и евтин автомобил за 1-2 човека с малко багаж за епизодично разкарване по селскостопански, строителни и минни обекти. Наблегнато е на "евтин" и при двата, поради което корозията ги яде по равно. Понеже едното е с рама, а другото е самоносещо, резултатът от корозията е различен ама и за двете коли - неизбежен.

                Сравнявайте ги по нещо друго.

                Че едното е "сделано" - сделано е.

                Прочее, не знам какво се прехласвате по трансмисията на Нива. Скоростите са недооразмерени и лесно прегряват, раздатъчната кутия е проектирана на коляно и е фултайм само от зор-заман. Не е премисления и приемливо работещ фултайм на Лендровър примерно, а най-простия, с учебникарска конструкция диференциал който пие 2/100 бензин, вие повече от която и да е друга трансмисия в руския "автопром" и му трябваха 30 години за да се сдобие с правилните лагери на изходящите си валове.

                Изключително малко акъл се иска да се сетиш че ако вземеш скоростите на Самара, обърнеш ги напречно и им нагодиш главното предаване ще получиш трансмисия за Нива с наполовина по-малко въртящи се детайли, единствен маслен картер, двойно по-малка маса и поне тройно по-малки загуби. И стократно по-малко шум. Не е да няма такива коли. Ако си хитър вече можеш да вкараш и предния диф в кюпа. И без това виси там като... каквото там обикновено виси в природата. И освен това все едно е завинтен за двигателя. И такива коли има.

                Коментар


                • #53
                  От: Покупка на Нива - години и нов внос

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Значи хем не я караш много, хем е 2005-та. Я я покарай без изобщо да я погледнеш и обработваш 5 години като всекидневка в зимните гадости, и пак ще си говорим. Нормален автомобил до 10-тата си година със 100% сигурност няма петънце ръжда никъде по купето - никой не е луд да дава по 10-15 години гаранция срещу ръжда, а това е масово от поне 15 години насам.

                  Изобщо не съм роб на колите, имал съм доста и стари и нови, та имам база за сравнения, просто трябва да се радваш на това което имаш и всичко ще е ОК, дори и с оригинални части, няма да направиш от старо ново. Отделно е, че на доста оригинални части цените не са безбожно, просто немислислими. А нивата, поддържана не с "буам с чуко и връзвам с тело" не е толкова лош автомобил.

                  Съвсем пресни "вчепетления" от цени на оригинални части - Форд Турнео Кънект - праг 1 /един/ брой е с цена 1650.00лв, без ДДС. Познай кой нормален човек ще си смени праговете, ако не са щета по каско - ще ти отговоря - никой. И това е на 7-8 годишна кола. Загледай тези баничарки, 80% са с изгнили прагове.

                  Отделно Спарки, не знам какво имаш предвид под нормален автомобил, щото моите са сигурно всички ненормални: форд транзит 2008г, закупен чисто нов от МФ -изгнила отвътре навън дясна предна вежда още от 2014г началото - демек 6 /шест/ годишен автомобил.

                  мерцедес сприннтер, 2009г, 5 годишен автомобил с ръжда на задните отваряеми врати. Отново закупен нов, лично от мен. Та ........ не знам кое е масовото, ама аз все на не масови и не нормални случвам.

                  Затова и не се притеснявам толкова, аз в мен имплантанти съм вкарал за 3000лева, а в някаква купчина желязо ще вкарам 4000лв за прагове? Да както се казва, ама не.
                  Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                  Коментар


                  • #54
                    От: Покупка на Нива - години и нов внос

                    Под оригинални части нямам предвид ламарини. Ламарината си е ламарина, и общо взето от значение е обработката и, а не самата ламарина. Докато за бобини и от сорта никак не е така. От чисто нова италианска капачка за делкото на ферозата биеше ток, например, а палеца беше заприличал на говно за един 5000км. С кабелите за свещи е още по-голяма драма. Това докато не купиш правилните, а не евтините. И с бензиновите помпи е още по-така, с уговорката че ако караш колата си на газ има доста утежняващи обстоятелства.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Покупка на Нива - години и нов внос

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      ...поради което корозията ги яде по равно...
                      Това просто не е вряно. Вземи кое да е произведение на тоя завод ново от магазина, и го сравни с кое да е сравнимо произведение на друг завод от масовите марки. По едното откриваш ръжда под формата на ръждиви струйки вода още при първото миене, другото 10 години изобщо не го мислиш.

                      Прост пример - виждал ли си не удряна гнила Skoda Fabia на по-малко от 10 години? Щото аз не - нискобюджетен (условно) западен автомобил, сравним с половината производство на въпросния завод. За сравнение жигулата ни беше с пробити калници на 4-тата си година. И за съжаление от тогава не са мръднали - приятелка имА гпупостта да си купи Lada на 2-3 години - вече имаше ръжда, не само струйки. Това че най-доброто изгасване на лампата check engine е махането и - отделен въпрос.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Покупка на Нива - години и нов внос

                        Сравнявам конкретно Нива и Витара. Витара гние като империализма, при това на по-неприятни места от Нива.

                        Това не променя факта че е по-читав автомобил.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Покупка на Нива - години и нов внос

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Сравнявам конкретно Нива и Витара.
                          И двете новички от магазина?

                          Щото аз пък гнила Витара на 5 години не помня да съм виждал. Не говоря за повърхностна ръжда по шасито - това го има и Toyota 100 купена преди 2 години от магазина. Говоря за гнило по купето.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Покупка на Нива - години и нов внос

                            Преди да решиш да купуваш нива, прочети това:
                            http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=181309
                            И пак помисли. Единственото разумно обяснение , за покупката на това недоразумение е наличие на много свободно време за ремонти.
                            А по-лошо от нива е само дълга нива.
                            На сърбела майката му е чесането.
                            Борислав Борисов Русе О885 О37815

                            Коментар


                            • #59
                              От: Покупка на Нива - години и нов внос

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Под оригинални части нямам предвид ламарини.
                              Дам, събрал е човек 2000лв и с тях си купува Астра Фка, 95г да речем, 1.8се, старият двигател, бензин. Дал е 2000лв щото е италианка и за разлика от 95% от наборите си не е тотал щета от ръжда. И с учудване разбира че на ботевградското шосе, вносителите с удоволствие ще му продадат капачка делко, палец и кабели за свещи и бобина само за 590.00лв. А за още 1040лв ще може да обслужи и спирачната система, накладки предни - задни, цилиндри задни, помпа, предни дискове и жилото на ръчната. Да ти кажа ли кога ще си ги купи от там, аз пак с удоволствие ще ти отговоря - никога. Иначе не споря, по хубаво от оригиналното няма.

                              Примери мога да давам един куп подобни, понеже доста инфо съм насъбрал.

                              Кора врата Ес-Макс 2008г - 1250лв необорудвана, Турбина автомат пасат 4ка 99г - 2780лв, заден електрически спирачен апарат за ръчна Пасат 6ца - 690лева. Това са само пресни спомени от тези цени които съм проверявал и които нормален човек, с нормални доходи няма да си ги купи никога.

                              Иначе излизат и там цени понякога нормални, за това е хубаво човек да прави справка и в официалните представителства. Примерно жило за съединител Хонда трансалп, в хонда ми предложиха на 36.00лв и след пазарлък дори направиха 5% отстъпка, което с 10на лева под цената на всякакви афтърмаркет.
                              Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                              Коментар


                              • #60
                                От: Покупка на Нива - години и нов внос

                                Четох,че имало всенародно движение "Никога повече Опел",но аз не участвам в него-не съм имал Опел,но съм имал Лада,и вече съм на принципа-"Никога вече руска кола"-за мазохистите не се отнася.Не знам на какво се дължи упоритото нежелание и твърдоглавие на руснаците да "сдялкат" поне малко по-добре колите си,но по-лоши автомобили не съм виждал.Но и съм нямал индийски или китайски автомобил.Японските са епохи над тях,въпреки явното нежелание на азиатците да решат проблемите с корозията.Какво да се прави-продуктово остаряване,еднодневки...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X