От: Свързване на волтметър??
Не вярвам да няма,все пак е 1,6(моята е 1,6 1992г) и трябва да е със външен регулатор.Клема 15 през бушон и ключ се връзва на 30 на генератора,който от своя страна е свързан със плюсовата клема на акумолатора.Разликата във напрежението ще е минимална,ако е със вграден регулатор,Ясен описа как става със реле,решаваш си сам.До колкото разбрах,уреда е стрелкови,важното е да "мърда"
,ще му свикнеш на показанията.На времето на жигулата монтирах стрелкови уред от някакъв грундик(след като на два пъти палих жиците на амперметъра,нищо че бяха достатъчно дебели),който синхронизирах със елементарна схема със тример,показваше достатъчно точно и не съм изпадал във дилема,аджеба от къде да му взема плюс.
Първоначално публикуван от Ясен
Преглед на мнение
Като винаги ще ти показва примерно 12 волт при нормална зарядка на реле-регулатора ти ще си го знаеш и евентуално , когато се получи разлика под или над все пак е достатъчно за да си направиш извода , че нещо не е наред. Е ще трябва да имаш в предвид нормалните разлики /толеранси/ в показанията особенно след въртене /консумация/на стартер при палене.
Естествено уреда, по този начин вързан, дава с около 1 волт, по-малко отколкото са показанията на мултицета на акумулатора, но нали може да се настройва, врътнах го и сега ги синхронизирах
Да видим колко ще кара
???
Коментар