До: 4х2(отделяне на преден мост)на Лада Нива
Наистина ми се струва тъпо. Какъв е смисълът - не схващам. Прилича ми като бутона "турбо" на едно поколение компютри. Да си имаш мощен компютър и с въпросния бутон да го спъваш. Да можеш да спираш с двигателя с 2 колела, вместо с 4? Да чакаш да се кльопнеш в калта и едва тогава да включиш другия мост? Да не говорим , че железариите (диф, карета, полуоси) са сметнати да работят едновременно, а не поотделно преден -заден мост...Наистина не разбирам - защо?
Наистина ми се струва тъпо. Какъв е смисълът - не схващам. Прилича ми като бутона "турбо" на едно поколение компютри. Да си имаш мощен компютър и с въпросния бутон да го спъваш. Да можеш да спираш с двигателя с 2 колела, вместо с 4? Да чакаш да се кльопнеш в калта и едва тогава да включиш другия мост? Да не говорим , че железариите (диф, карета, полуоси) са сметнати да работят едновременно, а не поотделно преден -заден мост...Наистина не разбирам - защо?
(майтап бре - да не се обидите сега
) Имам само един познат който вече я кара така над 30000 км. и няма никъкви проблеми засега. Но е само една Нива...

Коментар