Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не иска да запали ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Не иска да запали ?

    Аз пък съм за импулсния (кабела от ключа) на шалтера.Вземи една отвертка,сложи я на НЕУТРАЛНА скорост и замаси двата големи болта на стартера.Ако завърти,търсиш или тоя кабел който ти казвам или клемореда.По-съм склонен да вярвам,че ти се е измъкнал кабела,на мен ми го е правила тоя номер.
    Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
    feikot@abv.bg
    Обратно дороги - НЕТ !

    Коментар


    • #17
      От: Не иска да запали ?

      Пепи,в най-близкия магазин тип "домашен майстор" си купи пробна лампа.Ще ти потрябва и после.За много проби по модела.Та има едно тънко кабеле с пластмасова изолация,включено към т.нар. "бобина" на стартера.Откачи го и провери при "стартиране",дали има захранване на него.Ако има-лоша връзка на клемата,или стартер за ремонт.Ако няма-клеморед.Успех!
      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

      Коментар


      • #18
        От: Не иска да запали ?

        Благодаря, ще започна днес / малко по-късно, след като се събудя / с оглед на плюсовия кабел, след това ще потърся сигнална лампа и ще направя останалите проверки Благодаря !
        Лада Нива 21214 1,7i a.k.a. Магаренцето :)

        Коментар


        • #19
          От: Не иска да запали ?

          Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
          Аз пък съм за импулсния (кабела от ключа) на шалтера.Вземи една отвертка,сложи я на НЕУТРАЛНА скорост и замаси двата големи болта на стартера.
          На ладата пречат колекторите. За да закачиш въпросния кабел трябва да дръпнеш стартера напред.
          На сърбела майката му е чесането.
          Борислав Борисов Русе О885 О37815

          Коментар


          • #20
            От: Не иска да запали ?

            Ново 20 ... Слизам аз днес, да видя за какво става дума, пробвам да завъртя ключа ... грам ток няма. Нищо не светва. Още докато опитах да изключа алармата нищо не изпиука .. Никакъв ток няма ..
            Лада Нива 21214 1,7i a.k.a. Магаренцето :)

            Коментар


            • #21
              От: Не иска да запали ?

              работата намирисва все повече на прецакан "таралеж" на контактния ключ ...
              Това чудо на техниката има ли главен предпазител?
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #22
                От: Не иска да запали ?

                Нямам идея. Но имам чувството, че някак тока от АБ е забегнал ... Защото алармата не беше активна дори. Ако беше ключа нямаше ли само да се повлияят уредите по таблото ...
                Лада Нива 21214 1,7i a.k.a. Магаренцето :)

                Коментар


                • #23
                  От: Не иска да запали ?

                  Зависи. Ако "таралежа" е "зависнал" в някакво междинно положение или, по-вероятно, да е с някоя крива пластина, тока може да си ходи къде ли не... За съжаление не познавам конкретната машина и не искам да правя предположения на сляпо.
                  Има и други варианти и то доста, но си иска чоплене и/или някой, който наистина познава карантията на този вариант на Нива.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Не иска да запали ?

                    При тези обстоятелства заподозрян става и акумулатора, зареди го и дай да го тестват с товарна вилка та да не се окаже че има мъртва клетка. Може колата да ти е наред
                    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                    Коментар


                    • #25
                      От: Не иска да запали ?

                      Всичко, което ти трябва за диагностика на този ... "автомобил" е парче проводник и заредена АБ.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #26
                        От: Не иска да запали ?

                        Все си мисля, че тоя акумулатор прави шеги ... Ще опитам да си подам ток от друг автомобил като начало.
                        Лада Нива 21214 1,7i a.k.a. Магаренцето :)

                        Коментар


                        • #27
                          От: Не иска да запали ?

                          По добре го махни и сложи друг
                          ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                          Коментар


                          • #28
                            От: Не иска да запали ?

                            Опитах ама нещо не стана, още в 1вия пост съм написал. Но ме съмнява да е бил нещо слаб другия който пробвах .. макар, че беше 52Аh
                            Лада Нива 21214 1,7i a.k.a. Магаренцето :)

                            Коментар


                            • #29
                              От: Не иска да запали ?

                              Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                              На ладата пречат колекторите. За да закачиш въпросния кабел трябва да дръпнеш стартера напред.
                              Ако става въпрос за всмукателните да,но ако е за изпускателните-не пречат,аз си свалях и сменях стартера поне 8 пъти без проблем,включая,че и кабелчето ми се вади 1-2 пъти и накрая го стегнах със свинска опашка,та сега е ок
                              Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                              feikot@abv.bg
                              Обратно дороги - НЕТ !

                              Коментар


                              • #30
                                От: Не иска да запали ?

                                Колега, проблема който описа в началото беше светещи лампи на таблото при ключ на "старт". Ако проблемен беше акумулатора, лампите щяха да изгаснат в момента, в който даваш "старт". Това, че няма ток в момента може да се дължи на забравена включена лампа в купето, в багажника, недобре затворен капак - преден или заден т.е. забравен ел.консуматор в колата. От моя личен опит мога да споделя, че в повечето случаи причините за липса на старт са:
                                1. Повредена контактна пластина в контактния ключ - сваля се контактната плочка и се коригира контакта или се сменя цялата плочка, ако е стопена от дълго стартиране;
                                2. Изваден кабел /тънък червен/ от клемата на стартера;
                                3. Нагоряли глави на контактните болтове в корпуса на пусковото реле върху стартера - това са медните болтове с резба около М10 /не съм сигурен/, главите на които влизат в пусковото реле. При стартиране, дебела медна шайба хваната към котвата на релето свързва електрически главите на двата болта и пропуска ток към стартера.
                                4. Износени четки на стартера

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X