Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Цялостно покритие против ръжда на чисто нова Лада Нива 2013. Идеи?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Цялостно покритие против ръжда на чисто нова Лада Нива 2013. Идеи?

    Ако трябва днес да минеш 500км на коя ще се качиш и сравняваш съвсем различен клас машини. Запазена фероза, роки или витара ще е с много по-ниска поддръжка от запазена нива да речем за 50 000км пробег, ако японските са в добро състояние за толкова км само ще сменяш масло и консумативи .
    0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

    Коментар


    • #32
      От: Цялостно покритие против ръжда на чисто нова Лада Нива 2013. Идеи?

      Запазена фероза, роки или витара ще е с много по-ниска поддръжка от запазена нива да речем за 50 000км пробег
      Извинявайте Вие къде живеете? Айде стига простотии с тия сравнения - просто няма как да се сравнява Нива с каквото и да било - тя си е отделен клас дуракоустойчив и аз незнам какво - джип ли, кола ли?
      Всеки да си кара каквото иска или по-точно за каквото му стигат финансовите възможности!

      Дайте сега да си оправим ръждите...

      Какво и има на мойта Нивянка? Калта запечатва ръждата...

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130209_161751.jpg
Прегледи:2
Размер:210.8 КБ
ID:5510169

      Коментар


      • #33
        От: Цялостно покритие против ръжда на чисто нова Лада Нива 2013. Идеи?

        Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
        Ако трябва днес да минеш 500км на коя ще се качиш и сравняваш съвсем различен клас машини. Запазена фероза, роки или витара ще е с много по-ниска поддръжка от запазена нива да речем за 50 000км пробег, ако японските са в добро състояние за толкова км само ще сменяш масло и консумативи .
        Много е важно къде се експлоатират тия япончета и колко ще се стоплят моторчетата им,когато всичко отпред е задръстено от кал,сняг и какво ли още не.Не че и за Нивата това не важи,но в общи линии по-малко боли,като я натрошиш-/въобще не сравнявам мотора и,защото е много по-устойчив на прегряване от болшинството Японски/.
        А това е почти сигурно в яките коловози,постоянно буксуване и дълбоки бродове,в които карахме изминалата Зима.
        Имаше най-различни машини:Г-клас,Паджеро,ТЛК-70 хеви дюти,ЛР Дискавъри,Витара 1.6,16в,Самурай и вярвайте нямаше машина,която да устиска не 50 000км.,а даже и 100км. на този терен.
        Аз потроших преден диф,Витарата двигател,ЛР-ра също двигател+турбо+задна касета на дифа,Паджерото генератор+изкривена глава,ТЛК-то диференциал и т.н.
        Та недейте говори кое японско колко е здраво,ами пускайте повече снимки да се вижда къде карате.
        Защото аз с моята кошница навих 120 000км.,не малко от които по горите.....,и да-троши се,но не се сещам нещо да се е строшило ей тъй от самосебе си без як зор....-/така,че хубаво приказвате,но не всичко,което твърдите в реални условия е така/.
        Всъщност,ако за Вас реалните условия са 99% шосейно каране с изключени хъбове и преден мост и тук-там някой излет за риба,ами да-може и повече от 50 000км. нищо да не пипнете.
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от Янко Желязков; 12-08-13, 23:58.

        Коментар


        • #34
          От: Цялостно покритие против ръжда на чисто нова Лада Нива 2013. Идеи?

          Иначе директно по темата-Да,съгласен съм,че действително ръждата е голям проблем при Нива,особено с напредването на годинките.Даже бих казах най-големия.Всичко друго,визирам най-вече механиката е елементарна и като цяло се прави за броени часове и пак сме в гората и коловозите.

          Коментар


          • #35
            От: Цялостно покритие против ръжда на чисто нова Лада Нива 2013. Идеи?

            Евала, МОРСКИ!
            Евала, Янко!

            Коментар


            • #36
              От: Цялостно покритие против ръжда на чисто нова Лада Нива 2013. Идеи?

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Ми няма. То няма сила даже и да се строши.
              Свикнах да чета смислени отговори и теми от SPARKYBG. Този коментар направо ме учуди...

              Коментар


              • #37
                От: Цялостно покритие против ръжда на чисто нова Лада Нива 2013. Идеи?

                Първоначално публикуван от ladamosc Преглед на мнение
                Свикнах да чета смислени отговори и теми от SPARKYBG. Този коментар направо ме учуди...
                Отговора си е съвсем сериозен. Двигателя е твърде скромен по всякакви критерии. Просто няма сила да се строши. Имал съм и лади все пак.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  От: Цялостно покритие против ръжда на чисто нова Лада Нива 2013. Идеи?

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Просто няма сила да се строши.
                  Зависи колко си упорит!
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • #39
                    От: Цялостно покритие против ръжда на чисто нова Лада Нива 2013. Идеи?

                    А, то със всичко е така. Въпроса е че тая кола е на ръба - скоростите дават фира, мостовете са от лека кола. Същите възли в лек автомобил живеят дълго и щастливо, ама те за там са си правени. Те за това и не смеят да и сложат двигател много повече от 80 коня, което в днешно време за двигател 1.7 или 1.8 е нонсенс. Oтделно че и да можеше - твърде лесно ще се пребиеш с това поведение.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Цялостно покритие против ръжда на чисто нова Лада Нива 2013. Идеи?

                      Сега конкретно по темата... РЪЖДАТА - гадна работа и почти непоправима! Аз практикувам така - ръждясалата част от купето се изшкурва до бял блясък на метала. После обработвам със ръждепреобразувател. Заесега - Селт - български. Не го долюбват професионалистите. По-добрият вариант (така казват) - Вюрт, 80-90лв литъра. Не съм позвал, защото не ми е трябвало цял литър. Хубавата новина е, че вече има разфасовки по 100гр. за 10лв. След ръждепреобразувателя чакам 2часа по предписание и забърсвам с кореселин. След това пръскам с шприцкит на НОВОЛ, две ръце и после боядисвам
                      Сега съм подготвил друг вариант за справяне с ръждата - спрей Цинк. В упътването пише, че е мн. подходящ за обработване на заварки, където най-често избива ръждата. Тази технология за студено поцинковане би трябвало да даде по-добър резултат. После се боядисва върху него. Ще видим дали ще е по-дълготраен ефекта.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Цялостно покритие против ръжда на чисто нова Лада Нива 2013. Идеи?

                        Цинк - хубаво, ама не спрей. Има Zinga и Mr.Zink за тая работа. До сега не съм попадал на нещо в спрей, дето да върши това, дето пише на етикета му. На CarSystem включително - обикновено за няколко месеца е на юфка, независимо от подготовката.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Цялостно покритие против ръжда на чисто нова Лада Нива 2013. Идеи?

                          И аз имам неуспешни опити с цинков спрей, обикновен грунд държи повече .
                          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X