Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

    Аз имам подобен проблем с УАЗ. С различни два чисто нови термостата (78градуса) по никой начин в никой режим и през лятото не ще да вдигне над 70 градуса. Проверих уреда с мултицет с термодвойка - верен си е... Ако щете вярвайте лятото карах на жалузи. УАЗката е с постоянно зацепена перка. Единствено вдигаше леко температура в много голям баир, при продължително каране на бавни. Правих основен ремонт и блокът преди сглобяване беше изчистен перфектно отвсякъде. Радиаторът е триредов и масленият също се използвап лятаото. При работа на място в жегите неограничено време не вдига над 40 градуса.. Перката е със 7 лопати... Мисля за ел вентилатор..
    Исузуто за много кратко време загрява до работна темпертура и я държи устойчиво. Сега му трябва под километър за да почне да духа топло парното. С Нивата някога имаше проблем с недозагряване и като сложих ланчев термостат стана много сполучливо.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #47
      До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      Аз имам подобен проблем с УАЗ...Правих основен ремонт и блокът преди сглобяване беше изчистен перфектно отвсякъде...
      Ами, ако ремонтът е бил направен добре, просто си се преместил от единия край на способността за охлаждане до другия. Стар, износен, проклет, замърсен двигател срещу нов, чист и изправен. А УАЗ-ът е грубо преоразмерен с охлаждане (когато е в ред). Много лесно можеш да провериш, дали термостатът пуска нещо към радиатора преди да е необходимо, но най-вероятно си проверил и не пуска. Просто перката вее целия блок със студен въздух.

      При мен, проблемът възникна, като сипах по-качествено масло в Нивата. Минаването от Приста Лидер 15W40 към Приста Ултра 5W40 миналата зима доведе до много, много бавно загряване. С няколко молитви към богинята-майка термостатът беше сменен с нов, който първо варих в джезве с термометър. Никакъв резултат. С велпапе нещата потръгнаха, но никога не стана както преди. Е, по този повод никога не сипах и от предишното масло.

      Цялата ми мисъл е, че топлоотдаването на един двигател силно зависи от състоянието му. Стар, износен, мръсен може да грее в пъти (10 пъти?) повече от нов, чист и изправен. Обикновено термостатът те спасява, но преходния режим няма как да бъде прикрит. За любителите на закона за запазване на енергията ще кажа, че двигателят отдава много повече топлина през ауспуха, отколкото през радиатора.

      Коментар


      • #48
        До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

        Термостатът категорично не пуска.... Преди да извадя около килограм кал, ръжда и мизерия от блока и радиатора си държеше 90. Нормално е чист и нетечащ да се охлажда повече.. Преди монтаж боядисах с топлоустойчива боя външните стени на новите ризи за да не ръждясват толкова. Уазът няма изисквания към налягането в охл. система и може да се кара без капачка на радиатора. Нивата моментално хвърляше антифриза при кофти капачка и грееше. Уазът е преоразмерен като охлаждане, вероятно за да търпи екстремизъм Не мога да си представа как трябва да се кара, че да прегрее (поне в моя случай) Това, обаче никак не ме радва, предвид че понякога искам и парно
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #49
          До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

          Тва е. Двигателят ти е в ред = няма парно. Я му сипи 20W50 или даже по-гъсто масло и пак кажи?

          Коментар


          • #50
            До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

            Има една съществена разлика между мотора на нивата и уазката на уазката блока и главата са алуминиеви а на нивата блока е чугун главата е алуминиева алуминия отдава много по бързо топлината .Десет години карах ГАЗ 24 Волга бях и сложил термостат от някакъв мерцедес и лятото не мърдаше над 80 градуса но зимата с отворени жалюзи не искаше да качи и 60 градуса.
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X