До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?
Аз имам подобен проблем с УАЗ. С различни два чисто нови термостата (78градуса) по никой начин в никой режим и през лятото не ще да вдигне над 70 градуса. Проверих уреда с мултицет с термодвойка - верен си е... Ако щете вярвайте лятото карах на жалузи. УАЗката е с постоянно зацепена перка. Единствено вдигаше леко температура в много голям баир, при продължително каране на бавни. Правих основен ремонт и блокът преди сглобяване беше изчистен перфектно отвсякъде. Радиаторът е триредов и масленият също се използвап лятаото. При работа на място в жегите неограничено време не вдига над 40 градуса.. Перката е със 7 лопати... Мисля за ел вентилатор..
Исузуто за много кратко време загрява до работна темпертура и я държи устойчиво. Сега му трябва под километър за да почне да духа топло парното. С Нивата някога имаше проблем с недозагряване и като сложих ланчев термостат стана много сполучливо.
Аз имам подобен проблем с УАЗ. С различни два чисто нови термостата (78градуса) по никой начин в никой режим и през лятото не ще да вдигне над 70 градуса. Проверих уреда с мултицет с термодвойка - верен си е... Ако щете вярвайте лятото карах на жалузи. УАЗката е с постоянно зацепена перка. Единствено вдигаше леко температура в много голям баир, при продължително каране на бавни. Правих основен ремонт и блокът преди сглобяване беше изчистен перфектно отвсякъде. Радиаторът е триредов и масленият също се използвап лятаото. При работа на място в жегите неограничено време не вдига над 40 градуса.. Перката е със 7 лопати... Мисля за ел вентилатор..
Исузуто за много кратко време загрява до работна темпертура и я държи устойчиво. Сега му трябва под километър за да почне да духа топло парното. С Нивата някога имаше проблем с недозагряване и като сложих ланчев термостат стана много сполучливо.
Коментар