Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

    Аааа регистрацията е да пре.......ме държавата(за митото става въпрос-през2006 още се плащаше, а тия юнаци от тоя край много ги бива в това-колата се води на една баба 14-и набор от Кюстендил).А пластмасите-те тъй или иначе почнаха да се самоотсраняватпък и аз със сигурност ще им помогна, но се надявах да се реши проблема с греенето.
    ПП С такава рег. в София в центъра си цар-всеки бега като дявол от тамян
    Dacia Duster 1.6 CSe 115 4x4

    Коментар


    • #32
      До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

      Първоначално публикуван от MiroSh Преглед на мнение
      Аааа регистрацията е да пре.......ме държавата(за митото става въпрос-през2006 още се плащаше, а тия юнаци от тоя край много ги бива в това-колата се води на една баба 14-и набор от Кюстендил).А пластмасите-те тъй или иначе почнаха да се самоотсраняватпък и аз със сигурност ще им помогна, но се надявах да се реши проблема с греенето.
      ПП С такава рег. в София в центъра си цар-всеки бега като дявол от тамян
      С греенето не би трябвало да имаш ядове Някога карах Нива и загряването беше от малкото неща, с които нямах проблем
      То и на мен едната ми джипка е с Хюстънски (хасковски) номера)) и затъмнени стъкла, които се чудя как да оправя)))
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #33
        До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

        Като дойде лятото тъй или иначе ще махам туниха и ще видим(аз пък да чукам на дърво май греенето е единствения ПОСТОЯНЕН проблем -засега)
        ПП Провери дали не са затъмнени с фолио от вътрешната страна, ако е така просто го отлепяш и измиваш джама
        Dacia Duster 1.6 CSe 115 4x4

        Коментар


        • #34
          До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

          С фолио е, ама то не ще да пада с добро А нямам желание точно сега да прекарам в колата чегъртайки стъкла
          Сещам се, че на Нивата бях сложил термостат от Ланча делта HF. Той пак е външен, но е направен несравнимо по- добре и беше със същата температура на отваряне
          Защо не промиеш състемата с някое средство за почистване. Не знаеш колко тиня има вътре. Също така обърни внимание дали перката не е с обратна посока!
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #35
            До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

            За термостата съм почти убеден, че не работи-т.е. постоянно е отворен, което знам, че не е добре принципно, но(по равно държи около 70градуса, по баир кипиме, при спускане охлажда до 40 през лятото)пък не би трябвало да е проблем за охлаждането, а по скоро за работната темп.(около 90 ли беше)
            А перката как да я проверя като не знам какво трябва да прави-да смуче или да духа(с мойто мръсно подсъзнание)имах впредвид като е зад радиатора би трябвало да изсмуква въздуха навътре, а не да го издухва навън-срещу движението
            Dacia Duster 1.6 CSe 115 4x4

            Коментар


            • #36
              До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

              Не изчаках някой да ми отговори, а помислих малко с кратуната и се сетих, че май е от термостата.Мойта логика:като е постоянно отворен течноста се затопля и в двата кръга и когато в двигателя има нужда от охладена течност от радиатора -отваря термостата а при мен си грее,грее...
              Dacia Duster 1.6 CSe 115 4x4

              Коментар


              • #37
                До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

                Перката трябва да смуче. Не е загрява от темостата в твоя случай. Виж си водната помпа. А също така наличие на мехурчета в радиатора.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #38
                  До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  Перката трябва да смуче. Не е загрява от темостата в твоя случай. Виж си водната помпа. А също така наличие на мехурчета в радиатора.
                  Точно термостатът ще да е, след като му я няма постоянната температура. Запецнал е в някакво средно положение и не осигурява нито добро загряване, нито добро охлаждане.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    Не е чак толкова драматично за охлахдането, стига решетката да е чиста. Друг е въпросът, че с такъв "тунинг" в гората не се ходи. Ама к'вато регистрацията, такъв и тунингът.
                    ми моита е със същия тунинг и няма ядове с греенето ,даже като сложих газова не-може да загрее хубаво.а тунинга в гората се оправя сам
                    Прикачени файлове
                    Където Бирата, Там и Аз...

                    Коментар


                    • #40
                      До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

                      ОК туниха го оставяме(т.е. махаме ама явно той не пречи).
                      Задължително ще проверя перката на къде върти-най-добре си мисля с лист хартия пред радиатора-ако го лепи значи е ОК, ако го вее значи е наопаки.За термостата се сетих-ми ако е отворен или заспецнал в някво средно положение то ще започне да затопля радиатора още когато затопля водата около двигателя-и това ще проверя тия дни.Иначе на газ мойта грее повече, но това е когато е яко натоварена(а то е в 98% от случаите)просто, защото е една идея по-слаба и трябва повече ръчкане-като съм сам няма разлика-ври и кипи(и на газ и на бензин)
                      Абе то трябва серизно да се хвана с тая Нива ама пусто време.Гледам има близо 40 поста с идеи и съвети, за които много благодаря на всички, и да ги пробвам(е първо по-леките), а аз гледам да мина "по-тънката..", ама явно ще трябва да се поизцапам-все пак е ВАЗ
                      Dacia Duster 1.6 CSe 115 4x4

                      Коментар


                      • #41
                        До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

                        термостата ако ако е отворен колата ще загрява много по трудно-ще върти големия кръг(през радиатора).значи остава да се отваря по късно-примерно при 98' 110'.ако не е от него или имаш въздух в системата или водната помпа е заминала или радиатора е запушен или пък да имаш прегънат маркуч( от тия на газовата).
                        перката не-вярвам да е на обратно защото трудно ще се сложи.
                        Където Бирата, Там и Аз...

                        Коментар


                        • #42
                          До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

                          Първоначално публикуван от nyvatest Преглед на мнение
                          термостата ако ако е отворен колата ще загрява много по трудно-ще върти големия кръг(през радиатора).значи остава да се отваря по късно-примерно при 98' 110'.ако не е от него или имаш въздух в системата или водната помпа е заминала или радиатора е запушен или пък да имаш прегънат маркуч( от тия на газовата).
                          перката не-вярвам да е на обратно защото трудно ще се сложи.
                          Перката, и да я обърнеш, няма как да духа наопаки - просто има леви и десни перки и това е. Както и да я обръщаш, или е лява, или дясна. Математика.

                          Термостатът му явно И не отваря, И не затваря. Макар че, не съм виждал по този начин повреден. Или някой представител на сексуално малцинство, предишен собственик/майстор, го е махнал. Или разпробил. "За да не замръзва радиатора". Има такива мърльовци.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

                            Първоначално публикуван от MiroSh Преглед на мнение
                            Разглеждам си снимки(и се уча да ги качвам)и попаднах на една, на която много хубаво си личи как "оптичния тунинг", май ограничава притока на въздух към радиатора(от снимката не е много ясно, но като си представя оригиналната решетка на Нива........)
                            И моята имаше такъв, и погрейваше в задръстванията в София това лято. Като сложих класическата решетка, проблемът се махна, но пък сега много бавно си стига 90-те градуса през зимата. Крайно време е да и сложа велпапе-тунинг (картон пред радиатора, да...), или, най-сетне, ел. вентилатори.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              И моята имаше такъв, и погрейваше в задръстванията в София това лято. Като сложих класическата решетка, проблемът се махна, но пък сега много бавно си стига 90-те градуса през зимата. Крайно време е да и сложа велпапе-тунинг (картон пред радиатора, да...), или, най-сетне, ел. вентилатори.
                              Сложи термостат от Ланча Делта (има такива с външен термостат). Върши чудеса
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #45
                                До: Защо не съм с електрически вентилатор на охлаждането ?

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                Сложи термостат от Ланча Делта (има такива с външен термостат). Върши чудеса
                                Не е термостата, той нищо не пуска, измерено. Простп перката вее непрестанно, студеният въздух минава през радиатора и директно охлажда мотора. Сложих велпапето и заспа (засрам, засрам) - много бързо до 90 градуса, и после не мърда оттам - нито в задръстване, нито по нагорнища, нито никога. Като стане топло времето, ще го мислим.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X