От: Моноблока GM на Нивата се шашна тотално
Да,помпата е спряна от поне 3 години с реле,когато колата е на газ,затова изключвам възможността за пропуск на бензин през опръстена на дюзата и мешене на двете горива.
Тогава така реших и така я направих,след като предната ми изгоря за няма и 6 месеца след монтажа на АГУ-то.
Между другото днес пробвах с резистор със съпротивление точно колкото е на дюзата-И да,колата сутрината запали от "четвърт" на газ,работи си нормално,НО резистора взе да грее много след няма и 5 мин. работа и го откачих.
Наобед говорих с мои познати-уж електрончици.
Посъветваха ме,че за да няма греене трябва да монтирам резистор със съпротивление поне 50 Ома.
Сега пробвах и такъв резистор и действително грее по-малко,но ме притеснява от това по-голямо съпротивление да не прецакам нещо компа???
Та незнам......,дано от много експерименти най-накрая да не се окажа с прецакан комп....,Не че нямам в гаража на село други всмукатели,карбуратор и делко,но някак си не ми се ще да я правя карбураторна-/друго си е сутрин да не се занимаваш с опъване на смукачи,понякога подкачване на гориво и други заигравки/.
Да,помпата е спряна от поне 3 години с реле,когато колата е на газ,затова изключвам възможността за пропуск на бензин през опръстена на дюзата и мешене на двете горива.
Тогава така реших и така я направих,след като предната ми изгоря за няма и 6 месеца след монтажа на АГУ-то.
Между другото днес пробвах с резистор със съпротивление точно колкото е на дюзата-И да,колата сутрината запали от "четвърт" на газ,работи си нормално,НО резистора взе да грее много след няма и 5 мин. работа и го откачих.
Наобед говорих с мои познати-уж електрончици.
Посъветваха ме,че за да няма греене трябва да монтирам резистор със съпротивление поне 50 Ома.
Сега пробвах и такъв резистор и действително грее по-малко,но ме притеснява от това по-голямо съпротивление да не прецакам нещо компа???
Та незнам......,дано от много експерименти най-накрая да не се окажа с прецакан комп....,Не че нямам в гаража на село други всмукатели,карбуратор и делко,но някак си не ми се ще да я правя карбураторна-/друго си е сутрин да не се занимаваш с опъване на смукачи,понякога подкачване на гориво и други заигравки/.
През годините не един път съм се сблъсквал с тоя проблем при ГМ моноинжекцион снабден с газова уредба от типа "система Тарзан "
Коментар