Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моноблока GM на Нивата се шашна тотално

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Моноблока GM на Нивата се шашна тотално

    Да,помпата е спряна от поне 3 години с реле,когато колата е на газ,затова изключвам възможността за пропуск на бензин през опръстена на дюзата и мешене на двете горива.
    Тогава така реших и така я направих,след като предната ми изгоря за няма и 6 месеца след монтажа на АГУ-то.
    Между другото днес пробвах с резистор със съпротивление точно колкото е на дюзата-И да,колата сутрината запали от "четвърт" на газ,работи си нормално,НО резистора взе да грее много след няма и 5 мин. работа и го откачих.
    Наобед говорих с мои познати-уж електрончици.
    Посъветваха ме,че за да няма греене трябва да монтирам резистор със съпротивление поне 50 Ома.
    Сега пробвах и такъв резистор и действително грее по-малко,но ме притеснява от това по-голямо съпротивление да не прецакам нещо компа???
    Та незнам......,дано от много експерименти най-накрая да не се окажа с прецакан комп....,Не че нямам в гаража на село други всмукатели,карбуратор и делко,но някак си не ми се ще да я правя карбураторна-/друго си е сутрин да не се занимаваш с опъване на смукачи,понякога подкачване на гориво и други заигравки/.
    Последно редактирано от Янко Желязков; 11-09-12, 21:17.

    Коментар


    • #17
      От: Моноблока GM на Нивата се шашна тотално

      Точно за резистора нямай притеснение.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Моноблока GM на Нивата се шашна тотално

        Ми тук май имаме добри очи,ама не прекалявай.Би трябвало нищо да не му стане с 50ом(тогава би трябвало да работи и със 100),ама да се обадят още един-двама,но лайното не е там.
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • #19
          От: Моноблока GM на Нивата се шашна тотално

          Благодаря Ви за насоките колеги.
          Следя темата,тъй че който има желание и възможност нека дава мнения.
          Така или иначе,ако колата се стабилизира-/както споменах днес след старта с резистора се държа добре/ ще дам и краен резултат за да е полезна темата.
          Но времето ще покаже...

          Коментар


          • #20
            От: Моноблока GM на Нивата се шашна тотално

            Дюзата е индуктивен товар, тоест активен такъв, демек - съхранява енергия, която после отдава с пикове (като го изключиш). Всеки резистор е по-щадящ товар от тоя и на компютъра категорично нищо няма да му стане от това, стига резистора да е с по-голямо съпротивление от бобината на дюзата. Резистор се слага за да заблуди компютъра че има нещо вързано към него. Иначе дори да изключиш дюзата въобще, на компютъра чисто електрически ще му е още по-добре. Просто може да си засече че нищо не е вързано към него и да недоволства, защото някой програмист така му е казал, но на електрониката така или иначе нищо няма да и стане от това.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: Моноблока GM на Нивата се шашна тотално

              Аз мисля , че проблема е в некоректно поведение на газовата система . Когато изпарителя не поддържа адекватно сместа то на студен мотор проблемите са по сериозни , компютъра вижда , че празния ход е нисък заради преобогатената смес и отваря моторчето за празен ход докрай при което като се обърне на бензин двигателят се форсира до около 3000 об/мин след което на бензин сместа си е нормална и оборотите падат . Мое мнение си смени или ремонтирай изпарителят на газовата уредба През годините не един път съм се сблъсквал с тоя проблем при ГМ моноинжекцион снабден с газова уредба от типа "система Тарзан "
              Последно редактирано от 75 turbodelta; 11-09-12, 23:40. Причина: допълнение
              2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
              ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

              Коментар


              • #22
                От: Моноблока GM на Нивата се шашна тотално

                Като се замисля има логика в този отговор.
                Още повече,че изпарителя е на почти 100 000км. с веднъж сменяни мембрани и почистване.
                А и без това му се каня на това БРЦ да го махам за в бъдеще.
                Та в този ред на мисли би ли ми предложил марка добър изпарител за Нивата-/моноинжекцион/?

                Коментар


                • #23
                  От: Моноблока GM на Нивата се шашна тотално

                  Аз самият карам Ланди Ренцо в момента , но съм експериментирал и съм карал с почти всички изпарители на пазара . За мен най добрият изпарител с които съм карал след всички тестове това е Тартарини G79SE , но за жалост от две години е спрян от производство и няма вариант да си го купиш нов вече . БРЦ което караш в момента също е добър изпарител , но ремонта му е малко по особен и те съветвам вместо 40+40 мембрани и труд по добре инвестираи и си купи нов
                  2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                  ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                  Коментар


                  • #24
                    От: Моноблока GM на Нивата се шашна тотално

                    Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                    Аз самият карам Ланди Ренцо в момента , но съм експериментирал и съм карал с почти всички изпарители на пазара . За мен най добрият изпарител с които съм карал след всички тестове това е Тартарини G79SE , но за жалост от две години е спрян от производство и няма вариант да си го купиш нов вече . БРЦ което караш в момента също е добър изпарител , но ремонта му е малко по особен и те съветвам вместо 40+40 мембрани и труд по добре инвестираи и си купи нов
                    Благодаря колега-така или иначе в близките 2-3 месеца съм решил да го подменям с нов,така че и това ще стане.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Моноблока GM на Нивата се шашна тотално

                      Дотогава за да не те дразни я пали на бензин и позагрявай до 30-40 градуса и тогава обръщай на газ ще е доста по добре гарантирам
                      2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                      ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                      Коментар


                      • #26
                        От: Моноблока GM на Нивата се шашна тотално

                        Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                        Дотогава за да не те дразни я пали на бензин и позагрявай до 30-40 градуса и тогава обръщай на газ ще е доста по добре гарантирам
                        100% съгласен-аз така и правя откакто взе да ми прави чалъми на газ.
                        Сутрин и трябва има-няма 2 минути работа на бензин и след това всичко е наред при преминаване на Пропан-бутан.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Моноблока GM на Нивата се шашна тотално

                          И не се сърди повече на ГМ контрола на Нивата , зашото той е най надеждното нещо в целия автомобил
                          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                          Коментар


                          • #28
                            От: Моноблока GM на Нивата се шашна тотално

                            Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                            И не се сърди повече на ГМ контрола на Нивата , зашото той е най надеждното нещо в целия автомобил
                            Аааа да чукна на дърво има и още две надеждни работи,които се доказаха пред мен във времето-двигателя и 4-те предни носача.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Моноблока GM на Нивата се шашна тотално

                              Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                              И не се сърди повече на ГМ контрола на Нивата , зашото той е най надеждното нещо в целия автомобил
                              В Опел определено е надежден и не създава проблеми, но в Нива е доказан дразнител и проблем.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Моноблока GM на Нивата се шашна тотално

                                Ясене нали се досещаш , че в Лада Нива индигото е мръднало И ето ти дразнител , въпреки това мисля ,че има доста по досадни неща в една Лада Нива от моното на ГМ
                                2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                                ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X