Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Постоянни проблеми с Нива...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Постоянни проблеми с Нива...

    Чак пък канал от семеринг на полуос? Бавничко се върти там, това не е водна помпа.

    Коментар


    • От: Постоянни проблеми с Нива...

      Като нищо си копае канал, само време му трябва. А при колегата може и да не е това ама да погледне все пак
      ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

      Коментар


      • От: Постоянни проблеми с Нива...

        Колега семеринг задължително с посока,3-4смених без посока протичаше,сега нямам проблеми 2г.
        Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

        Коментар


        • От: Постоянни проблеми с Нива...

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Центровка за блондинки
          За начало провери изправността и хлабината на токопрекъсващата група. Охлаби фиксацията на делкото. След това докарай шайбата на КВ на първия белег по посока на въртенето. Това е моментът на запалване на първи или четвътри цилиндър. В случая е без значение кой от двата е на компресия. Извади кабела от бобината и го приближи на около 8мм от маса. Включи контакт. Завърти делкото по посока на въртенето около 1/4 оборот. След това го върти БАВНО в посока, обратна на въртенето му. Където прескочи искра го стегни. Покарай жигулатора и ако ти харесва как върви го остави така. За свое спокойствие можеш да го завъртиш още 2-3 градуса в посока обратна на въртенето му за да работи по-правилно на газ. Имай изпонапредвид, че разпределителният вал, респ. делкото се върти точно 2 пъти по-бавно от КВ.
          +10. Добре обяснено!
          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

          Коментар


          • От: Постоянни проблеми с Нива...

            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
            Центровка за блондинки
            За начало провери изправността и хлабината на токопрекъсващата група. Охлаби фиксацията на делкото. След това докарай шайбата на КВ на първия белег по посока на въртенето. Това е моментът на запалване на първи или четвътри цилиндър. В случая е без значение кой от двата е на компресия. Извади кабела от бобината и го приближи на около 8мм от маса. Включи контакт. Завърти делкото по посока на въртенето около 1/4 оборот. След това го върти БАВНО в посока, обратна на въртенето му. Където прескочи искра го стегни. Покарай жигулатора и ако ти харесва как върви го остави така. За свое спокойствие можеш да го завъртиш още 2-3 градуса в посока обратна на въртенето му за да работи по-правилно на газ. Имай изпонапредвид, че разпределителният вал, респ. делкото се върти точно 2 пъти по-бавно от КВ.
            Ти па като по учебник!Ако не го мързи Колегата може да си пойне и една пробна лампа за центровка,ако не може на ухо"стробоскоп".Не е зле да си провери и тоците директно на свалени свещи и студен мотор,прави ли бледа искра -забрави!Предверението ще прави проблем и на бензин ,не само на газ,предверението при газови уредби са си за всеки мотор.Има случаи на един и същи мотор различно,на мойта Фронтера врътнах делкото с 2мм. още като я купих/човека си ходел на познат газаджия/беше спънат кон,а аз никога не съм харесвал туткави МПСта,сега е на куршум и така правя със всички центровки,има едва доловима разлика газ/ бензин при вървене!Успех на Колегата с решаването на проблема!
            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

            Коментар


            • От: Постоянни проблеми с Нива...

              Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
              На мен за бензина ми е ясно,мотора е 1.6,днес като пак не запали,отворих капака,налях бенз директно в карба,запали си,после пуснах метана и си тресна на четвърт.Мисля,че си обясних обаче защо хълца и не пали при пълен акумулатор.От предварението е... Преди да е достигнало ГМТ буталото,пуска искра и тръгва да се възпламенява сместа,обаче...това го бута надолу,а стартера иска да го качи на горе,прехълца,качи го до горе,така 2-3 пъти и накрая се задави и толкова....Следва познатия сценарий. Решението май е аванс коректор,кажете какъв и от къде и да го монтирам,защото ми писна зимата да е неизползваема...
              да видим, дали съм разбрал правилно: на бензин пали винаги без проблем. На газ пали винаги, освен първия път. От друга страна, щом като си въртял на газ и нищо не се случва, а с малко бензин пали веднага - какви са шансовете при първо палене чисто и просто да няма гориво? За експеримента, сложи една по-яка ламаринка (че да не я глътне) напречно на смесителя, която да закрива примерно половината от светлото сечение и пробвай.
              Ако помогне, мисли за решение или търси някой, който да ти оправи центровката на газовата. НЕ залитай към сложни решения
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • От: Постоянни проблеми с Нива...

                Май разбрах какво и става на метан,тъй като е с голямо предварение и това прехълцване се получава,когато в цилиндъра,буталото е на някакво разстояние от ГМТ,стартера се мъчи да качи буталото на горе,а детонацията,тъй като е много рано,бута буталото надолу и така... Сега я черпя с една спринцовка бензин директно в карбуратора,паля я като съм дал бутона на неутрално положение между метан и пропан-бутан,въртя,като тръгне да пали и се изфорсира на бензин (почти мигновенно) само щракна копчето да се отвори клапана на метана и всичко си е наред след това.Цял ден после си пали безотказно,до следващата сутрин в студа
                Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                feikot@abv.bg
                Обратно дороги - НЕТ !

                Коментар


                • От: Постоянни проблеми с Нива...

                  Добре де, чисто любопистство, колко все пак ти е аванса?
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: Постоянни проблеми с Нива...

                    Идея си нямам,центровката я карах на "майстор" да я прави и съм доволен от тва.5 кинта и ми е мирна главата.
                    Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                    feikot@abv.bg
                    Обратно дороги - НЕТ !

                    Коментар


                    • От: Постоянни проблеми с Нива...

                      Да ти имам мирната глава.

                      Да повторя: на кое да е от горивата този мотор пали безгрижно и при 15 градуса грешка в центровката. Не е там белята.

                      Коментар


                      • От: Постоянни проблеми с Нива...

                        Ама той си пали въпроса е,че на метан се опъва.Ще капна за 5 лв. газ и ще пробвам утре дали ще запали. Като я почерпя с бенз,даже и на манивела ще запали от раз.
                        Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                        feikot@abv.bg
                        Обратно дороги - НЕТ !

                        Коментар


                        • От: Постоянни проблеми с Нива...

                          Добре, ще ти кажа тайната.

                          На метана клапаните работят зле когато напрежението върху тях е под 12 волта и всъщност като завъртиш стартера те НЕ пускат метан.

                          Ако преди да завъртиш стартера на контакт се чува съскане на метан - добре, пробвай със задържане на контакт преди да завъртиш стартер. Иначе просто си оправи инсталацията.

                          Коментар


                          • От: Постоянни проблеми с Нива...

                            И каква е причината? Пружините ли са по-здрави или има нещо друго?
                            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                            Из "Златния телец"

                            Коментар


                            • От: Постоянни проблеми с Нива...

                              Те пружините са по-здрави, ама главно налягането е по-високо. В тези клапани електромагнитът действа срещу налягането в бутилката събрано със силата на пружината. И не му е лесно.

                              И съответно се захранва с повече ток и през тънките жички и смотаните контакти на газовите уредби се загубват повече волтове.

                              Коментар


                              • От: Постоянни проблеми с Нива...

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Добре, ще ти кажа тайната.

                                На метана клапаните работят зле когато напрежението върху тях е под 12 волта и всъщност като завъртиш стартера те НЕ пускат метан.

                                Ако преди да завъртиш стартера на контакт се чува съскане на метан - добре, пробвай със задържане на контакт преди да завъртиш стартер. Иначе просто си оправи инсталацията.
                                И както вече споменах,като се запъне с детонацията,напрежението пада чак до 8 волта и разбираемо клапана затваря.И няма палене...Значи зимата ще си я черпя,това остава като вариант
                                Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                                feikot@abv.bg
                                Обратно дороги - НЕТ !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X