Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Постоянни проблеми с Нива...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Постоянни проблеми с Нива...

    Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
    Тя е на метан,проблемите са и САМО и единствено при първото палене.След като запали един път,после само да докосна ключа и пали,ама първия път е тегав.
    Отговора е в заглавието още.
    Като не искате проблеми, сменяте марката.

    Коментар


    • От: Постоянни проблеми с Нива...

      Марката няма общо с проблема-ако искаш да сложим на една бензинова Киа тази уредба на колегата в това състояние и монтаж да видим как ще се държи?!
      На теб на акъла ли ти е какви некадърници има?!
      На мен лично ми сложиха в най-известния сервиз за АГУ-та в Ямбол чисто нов изпарител наобратно-като казвам наобратно имам напредвид в пълния смисъл на думата-/с пробката за изливане на мръсотиите нагоре и изхода на изпарената газ отдолу/.
      Резултата знаеш ли какъв беше-1000 пъти по-големи ядове от на колегата само след 300-400км?!.
      И не че щях да допусна някой друг да ми пипа колата,а защото уж само при монтаж от тях изпарителя щял да има гаранция.
      Както и да е-оправих си монтажа и колата пали и при -12 директно на газ,след няма и 3 минути работа на място и обороти държи.И това с най-допотопно запалване с чукче и едно Пловдивско електронно,тъй като GМ-ските ми бобини "гръмнаха" малко преди Ладата да направи 200 000км.
      Тъй че си много далече от истината,независимо дали обсъждаме уредби на Метан или Пропан-Бутан.
      Ако всичко е направено както трябва даже и на Зил-157 да е сложена уредбата пак ще пали,въпреки че е със степен на сгъстяване 6.2 и допотопно запалване!
      Последно редактирано от Янко Желязков; 08-12-13, 18:04. Причина: ъй,че си много далече от истина

      Коментар


      • От: Постоянни проблеми с Нива...

        Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
        Марката няма общо с проблема-ако искаш да сложим на една бензинова Киа тази уредба на колегата в това състояние и монтаж да видим как ще се държи?!
        .

        Аз съм на нафта от над 20г. И терзания нямам никакви.

        Коментар


        • От: Постоянни проблеми с Нива...

          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
          Аз съм на нафта от над 20г. И терзания нямам никакви.
          И аз,и не мисля че ще я сменя поне още толкова.
          Газта е за готвене и се пали с кибрит !

          Коментар


          • От: Постоянни проблеми с Нива...

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            Аз съм на нафта от над 20г. И терзания нямам никакви.
            Това го знае цяла България и всичките ни страни-съседки.
            Аз пък съм на Пропан-Бутан и оборотомера ми в яката кал стои на 7000об/мин. без никакви ядове.

            Коментар


            • От: Постоянни проблеми с Нива...

              Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
              Марката няма общо с проблема-ако искаш да сложим на една бензинова Киа тази уредба на колегата в това състояние и монтаж да видим как ще се държи?!
              На теб на акъла ли ти е какви некадърници има?!
              На мен лично ми сложиха в най-известния сервиз за АГУ-та в Ямбол чисто нов изпарител наобратно-като казвам наобратно имам напредвид в пълния смисъл на думата-/с пробката за изливане на мръсотиите нагоре и изхода на изпарената газ отдолу/.
              Резултата знаеш ли какъв беше-1000 пъти по-големи ядове от на колегата само след 300-400км?!.
              И не че щях да допусна някой друг да ми пипа колата,а защото уж само при монтаж от тях изпарителя щял да има гаранция.
              Както и да е-оправих си монтажа и колата пали и при -12 директно на газ,след няма и 3 минути работа на място и обороти държи.И това с най-допотопно запалване с чукче и едно Пловдивско електронно,тъй като GМ-ските ми бобини "гръмнаха" малко преди Ладата да направи 200 000км.
              Тъй че си много далече от истината,независимо дали обсъждаме уредби на Метан или Пропан-Бутан.
              Ако всичко е направено както трябва даже и на Зил-157 да е сложена уредбата пак ще пали,въпреки че е със степен на сгъстяване 6.2 и допотопно запалване!
              Подкрепям! Газта е много хубаво нещо, стига да не е монтирана и експлоатирана от гъзоръки. Коментарите кое е за готвене и кое за парни котли ще пропусна - карам и на газ и на дизел, та база за сравнение имам.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • От: Постоянни проблеми с Нива...

                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                Подкрепям! Газта е много хубаво нещо, стига да не е монтирана и експлоатирана от гъзоръки. Коментарите кое е за готвене и кое за парни котли ще пропусна - карам и на газ и на дизел, та база за сравнение имам.
                Ти си първия когото чувам да който казва това.
                Да не би да имаш газстанция???

                Коментар


                • От: Постоянни проблеми с Нива...

                  [QUOTE=Петьо Джартов;2362647...Да не би да имаш газстанция???[/QUOTE]
                  Имам познания и умения.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • От: Постоянни проблеми с Нива...

                    Аванс коректор имаш ли ? Ако имаш изключи го и виж как ще пали
                    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                    Коментар


                    • От: Постоянни проблеми с Нива...

                      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                      Имам познания и умения.
                      Доста скромно звучи !!!

                      Коментар


                      • От: Постоянни проблеми с Нива...

                        Айде и от мен глас за пропан-бутана. Струва наполовина на бензина или нафтата, а вози точно толкова добре. Изисква най-простата, универсална и отказоустойчива горивна уредба. Не мръзне зимно време, не смърди лятно време, не го крадат кварталните гаменчета. Изобщо е ограничен обхватът от ментета, с които могат да го кръщават търговците на горива.

                        Ако някой не се оправя с газовата уредба, то е в голяма степен сигурно че няма да се оправи и с бензиновата, и с дизеловата в момента в който това му се наложи.

                        Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                        На теб на акъла ли ти е какви некадърници има?!
                        Можем да си направим отделна тема "дивотии по газ, аларми, музики и туниХ". Бързо ще я напълним.

                        И като казва scrapheap че трябват познания и умения, той няма предвид МНОГО познания и умения. Изобщо не ми побира акълът защо газаджиите масово отказват да ги придобият.

                        И не, не е отговорът в заглавието.
                        Ладата си има богато изобилие от недостатъци, но основният и недостатък е съвсем незаслужената слава на евтина кола. Заради това я ползват за каквото става и не става (а тя става за много малко неща), заради това я поддържат и ремонтират най-често мърлячи и затова все някога в трудния си и вълнуващ живот е попадала в ръцете на мърлячи. Мърлячи са голяма част от хората, които я произвеждат, мърлячи (без изключения в България) са търговците които я продават.

                        Коментар


                        • От: Постоянни проблеми с Нива...

                          Е да ама аз не съм мърляч.Този преди мен мога да се закълна,че е мърляч по учебник,точното описание.2 години вече му оправям мизериите по тая кола и сега е кукла в много отношения,само като стане студено и се появява тоя проблем и то само на първото палене,след това ...обясних вече.Смених и почти всичко по предавателна и ходова част,глава и клапани,два комплекта гуми,фарове,водна помпа,съединител,хебел,изцяло смених радиаторче на парното и вентилатора (имаше поне 300 грама листа,борови иглички и майски бръмбари) а клапата беше се заварила с ръжда в междинно положение.... и прочее и прочее неща,които всеки е правил.Но точно мърляч,не е дори орбитално доближаваща се дума за мен,по всички проекти,които съм правил,всичко е изпипано до педантичност.

                          Нямам аванс коректор,мисля един ден да пробвам да завъртя делкото малко ,да видя дали ще запали,но този ден няма да е сега,защото тръгвам на път с другата.
                          Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                          feikot@abv.bg
                          Обратно дороги - НЕТ !

                          Коментар


                          • От: Постоянни проблеми с Нива...

                            Ще си позволя да попитам в темата на колегата, така и така иде реч за центровка на запалването при работа на газ. Даденостите са: бензинов двигател с карбуратор и безконтактно запалване. За бензин се ползва 95. Газовата уредба е за ПБ. Предварението при работа на бензин е 2*+/-2*. Тоест от 0 до 4* "все и е хубаво". Колко градуса е нормално да се добави за добра работа на газ и сравнително лесно палене на студено директно на газ/имам горе-долу топъл гараж/.
                            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                            Из "Златния телец"

                            Коментар


                            • От: Постоянни проблеми с Нива...

                              Този двигател пали без проблеми и при 15 градуса грешка в ъгъла на запалване. Стига повечето други неща да са наред. Така че паленето не е фактор при центровката.

                              Ако му нагласиш центровката така, че да върви добре на бензин, на газ ще чука (а не обратното, каквото и да разправят байчовците). Затова се гласи на максималното предварение, на което не чука на газ при изкачване на наклон. Така нагласена, на бензин ще върви приемливо.

                              Коментар


                              • От: Постоянни проблеми с Нива...

                                Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
                                Колеги,сложих допълнителните кабели за маса,върти,но пак не можа да запали днес...Нямам вече никакви идеи (освен да я гася на бензин) какво да правя с тая кола...
                                Пали на бензин докато се отстрани проблема.Със какъв мотор е Нивата

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X