От: Работи на 3 цилиндъра
Сега да започваме от начало.
Делко вече знаеш кое е (снимката)
Вътре е чукчето - то е от две части (чукче и наковалня) И на двете части има пъпки, които НЕ БИВА да триеш със шкурка. Повреждат се.
Само се измиват с бензин от омасляването. Ако имат нагар (личи си) САМО тогава се протриват леко .
Регулирането на разстоянието става с пластина 0.4 дбелина.
Имай пред вид, че при регулирането и после затягането на болтчето се променя леко регулировката.
За това се проверява отново след затягане на винчето.
Електронното запалване е с делко без чукче.
Всички тоци около делкото (кабели, свещи) идват от бобината и са с високо напрежение.
Нямат общо с реле-регулатора.
Сега да започваме от начало.
Делко вече знаеш кое е (снимката)
Вътре е чукчето - то е от две части (чукче и наковалня) И на двете части има пъпки, които НЕ БИВА да триеш със шкурка. Повреждат се.
Само се измиват с бензин от омасляването. Ако имат нагар (личи си) САМО тогава се протриват леко .
Регулирането на разстоянието става с пластина 0.4 дбелина.
Имай пред вид, че при регулирането и после затягането на болтчето се променя леко регулировката.
За това се проверява отново след затягане на винчето.
Електронното запалване е с делко без чукче.
Всички тоци около делкото (кабели, свещи) идват от бобината и са с високо напрежение.
Нямат общо с реле-регулатора.
Коментар