Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работи на 3 цилиндъра

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Работи на 3 цилиндъра

    Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
    ...
    В тоя 4я цилиндър,от дупката за свещта,мога ли да достигна с пластина примерно всмукателния колектор,да видя дали слиза надолу ?
    И "като слиза надолу" какво ще рабереш? Ако има дупка на клапана, или на буталото?
    Най лесния начин и същевременно изискващ елементарно оборудване е измерване на компресията с компресомер. Няколко човека по нагоре го казаха.

    Коментар


    • #17
      От: Работи на 3 цилиндъра

      Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
      За сега я "натамъних" да работи на 3те цилиндъра що-горе добре,без сътресения и пресекулки на двг-то.Зададох и повечко предварение,да работи на тоя метан и като ми остане повече свободно време,мисля да погледна клапаните.Що ли ми се струва в цялата тая работа,че всмукателния е дал фира...ама пък няма как да я даде деа...Иначе след карба всичко е ок.Освен да сваля другите 3 свещи,да сипя бенз в цилиндъра и да видя дали ще запали.Предполагам,че ще запали,защото горивото е вътре,но така ще премахна и сигментите като фактор.

      В тоя 4я цилиндър,от дупката за свещта,мога ли да достигна с пластина примерно всмукателния колектор,да видя дали слиза надолу ?
      Забрави за издухан всмукателен клапан,ако е такъв не може да запалиш,понеже връща компресията във всмукателния колектор и бърка ритъма на останалите,евентуално може да не отваря,най-вероятно е изспусквателен и цилиндъра работи след 2500-3000об иначе няма да има никаква мощност,върви при някой гумаджия и надуй тоя цилиндър,ще ти стане ясно веднага откъде да я почнеш...
      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

      Коментар


      • #18
        От: Работи на 3 цилиндъра

        е ако смукателен клапан не отваря - как ще разбереш с надуване с компресор?

        Коментар


        • #19
          От: Работи на 3 цилиндъра

          Първоначално публикуван от maistora_1 Преглед на мнение
          е ако смукателен клапан не отваря - как ще разбереш с надуване с компресор?
          Главно, по грозното, нетърпимо дрънчене от счупения газо-разпределителен механизъм.

          Коментар


          • #20
            От: Работи на 3 цилиндъра

            Мерси, Ясене! Не бях чувал за този вид проверка

            Коментар


            • #21
              От: Работи на 3 цилиндъра

              Утре ще я отворя да видя какво става,не знам дали не е натегнат клапан,ще видя пластина 20 единици ще влезе.
              Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
              feikot@abv.bg
              Обратно дороги - НЕТ !

              Коментар


              • #22
                От: Работи на 3 цилиндъра

                Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
                Утре ще я отворя да видя какво става,не знам дали не е натегнат клапан,ще видя пластина 20 единици ще влезе.
                Ако е смукателен клапан - пластината ще влезе , че и отгоре. Или кобилицата е износена много. И поради голямата хлабина - кобилицата не отваря клапана и съответно не засмуква гориво.
                Ако е изпускателен клапан (което ми се струва нередно) - тогава може да говориш за натегнат и постоянно отворен клапан - съответно оттам бяга компресията и горивото.
                Само си разсъждавам, че ми стана нтересно .......

                Коментар


                • #23
                  От: Работи на 3 цилиндъра

                  Свалих капака днес,премерих с 15ка пластина,клапаните не бяха натегнати,компресия 6 атм. даде,след което надух цилиндъра с компресора и всичкия въздух безпрепиятствено си излизаше от ауспуха-прегорял изпускателен.В понеделник свалям главата да сменят клапаните.
                  Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                  feikot@abv.bg
                  Обратно дороги - НЕТ !

                  Коментар


                  • #24
                    От: Работи на 3 цилиндъра

                    Задължително контролен шлайф на главата и хубава гарнитура (нова). Ама ти си го знаеш това, нали.
                    Александър

                    Коментар


                    • #25
                      От: Работи на 3 цилиндъра

                      Даа да тука имаме много добри майстори,точно за правене на глави.Братя Синеви.Аз ще сваля главата и ще им я пратя те да я оправят,после само ще я монтирам.
                      Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                      feikot@abv.bg
                      Обратно дороги - НЕТ !

                      Коментар


                      • #26
                        От: Работи на 3 цилиндъра

                        Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
                        Свалих капака днес,премерих с 15ка пластина,клапаните не бяха натегнати,компресия 6 атм. даде,след което надух цилиндъра с компресора и всичкия въздух безпрепиятствено си излизаше от ауспуха-прегорял изпускателен.В понеделник свалям главата да сменят клапаните.
                        Виж що нещо изписахме за един клапан...
                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Работи на 3 цилиндъра

                          След всичко дотук, следва въпроса - дали проверката е направена при "подходящо" положение на РВ?

                          Коментар


                          • #28
                            От: Работи на 3 цилиндъра

                            Първоначално публикуван от Нешо 68 Преглед на мнение
                            След всичко дотук, следва въпроса - дали проверката е направена при "подходящо" положение на РВ?
                            При неподходящо положение на 180гр,щеше да издиша и от всмукателя...
                            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Работи на 3 цилиндъра

                              Има резон въпроса на колегата. Един път "компресия 6" и втори път "въздуха си излиза безпрепядствено от аспуха".

                              Коментар


                              • #30
                                От: Работи на 3 цилиндъра

                                Еми даде компресия 6,пък мисля,че в цикъл сгъстяване го надуха с компресора.Сега,то 100 % не е напълно безпрепиятствено,за да има 6 атм компресия,сигурно затваря по някакъв начин.Мастора сега зает,ще сваляме главата другата седмица и тогава 100 % ще кажа какво е.
                                Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                                feikot@abv.bg
                                Обратно дороги - НЕТ !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X