Хмм,леко ме постави в шах бабата,4я цилиндър не ще и не ще,сменях свещта,даже чисто нова купих,искра има да те прореже,дистрибуторната капачка смених,другите цилиндри са ок,ама тоя 4я не ще.От гнездото на свещта не се вижда да пада клапана надолу,на 3я се виждаха.И идея не ми идва защо е така
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Работи на 3 цилиндъра
Свий
X
-
От: Работи на 3 цилиндъра
Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнениеХмм,леко ме постави в шах бабата,4я цилиндър не ще и не ще,сменях свещта,даже чисто нова купих,искра има да те прореже,дистрибуторната капачка смених,другите цилиндри са ок,ама тоя 4я не ще.От гнездото на свещта не се вижда да пада клапана надолу,на 3я се виждаха.И идея не ми идва защо е такаЗа Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
Honda Dominator 650
088ЧЧ93979-->Борис
0878956Ч38-->Борис
-
От: Работи на 3 цилиндъра
Не съм регулирал нищо,няма и 500 км. от както я карам.Разбрах,че не работи,като на обороти тресе и най-правилния тест,като откача кабела на свеща,да няма никаква промяна в поведението на двигателя.Нито шум нито обороти.Абсолютно същото.И се тресе двг-то,форсира си се,върви що годе добре за 22 годишна кола на метан,100-110 ги хваща.
Започна да ме дразни тресенето на двигателя на обороти,викам,чакай да видя цилиндрите и още на първия кабел открих разликата,дърпам нищо,а искра да те прореже.Закачих го пак и махнах на трети,тогава си имаше ясна разлика и така с всички,само 4я.А работеше добре като я взех...
Да взема да сменя клапаните ли ?Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
feikot@abv.bg
Обратно дороги - НЕТ !
Коментар
-
От: Работи на 3 цилиндъра
Колегата по-горе ти даде най-добрия съвет - замери първо компресията на двг-то. Границата за основен ремонт при лада е 10. Под 10 - ремонт. Освен това разликата между най-високото показание и най-ниското да не е повече от 1 атм. Ако на 4ти цилиндър е много ниска, вкарай 15-20 см3 двиг. масло и пак замери. Ако се вдигне компресията - цилиндрово-бутална група за ремонт. Ако не - гарнитура на главата и глава. Успех с ремонта.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: Работи на 3 цилиндъра
Ааа, метан. Ами да. Ще смениш клапаните, да. Можеш да не се напъваш с измерване на компресия, а направо да сваляш главата. Ако се разминеш само с клапани - добре, но понякога прегарят и леглата.
Не, че метана нещо, ами центровката е била с лявата ръка, а и на газ и особено на метан хлабините трябва да се проверяват по-често.
Коментар
-
От: Работи на 3 цилиндъра
Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнениеМери компресия,мирише на изгорял клапан.
А може и гарнитурата на смукатела да прави бели...
Обикновенно това е проблема на четвърти цилиндър,но ако не-послушай коко...
Измери и дай резултат.Без триене няма движение !
Коментар
-
От: Работи на 3 цилиндъра
Колега, дадох ти един телефон. Обади се на човека, мисля че разбира от този автомобил, прави на горското нивите и ще си спестиш многобройните теми и чудения. Сервиза срещу Шел също е точен човека и ще може да ти погледне колата смятам достатъчно грамотно. Само не ходи в СБА, там и лагерна количка не могат да поправят.Александър
Коментар
-
От: Работи на 3 цилиндъра
Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнениеНе е прегорял клапан,има компресия,не съм я мерил,че изобщо нямам време,но не е клапан.
Дори 3 атм. да е компресията ПАК ще работи. Ще прекъсва, но ще детонира горивото. То детонира и без компресия.
Ти как видя, че има искра?
Сипи със спринцовка гориво в този цилиндър и виж дали ще има разлика.
Свещ, кабел.... нещо такова банално ще излезе. Според мен .
Ако толкова си убеден, че има искра и центровката е добре - виж ЗАЩО няма гориво в този цилиндър ? Смукателен клапан не отваря .....вероятно ти трябва регулиране на този клапан.
Размишлявам си ......
Коментар
-
От: Работи на 3 цилиндъра
Добре де,турбинирал съм двигател,монтаж-демонтаж,обслужване (чистене на геометрия) и всичко останало на GT174 турбина на друф двигател.Знам как да проверя дали дава искра.Въпроса е,че или избива тая свещ твърде бързо,или има нещо друго.Кабелите са добре,не са прекъснати.Като взема свещта с кабела и го замася си тряска отпред на електрода,обаче като я отделя от масата и почва да прескача искра от цялото тяло.Размених я с друга тая свещ от третия цилиндър,там си работи коректно,само тоя 4и се прави.Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
feikot@abv.bg
Обратно дороги - НЕТ !
Коментар
-
От: Работи на 3 цилиндъра
НЕ се сърди де....просто така си говорим. Не се обиждаме, а питаме за да изясним един банален проблем.
Гориво, ток - друго няма какво.
Пръсни една спринцовка бензин в цилиндъра. АКО запали - значи не идва гориво. Причината щом не си инжекция може да е само смукателен клапан. Не отваря и съотвенто не засмуква бензина (газта).
Другия вариант - закачи я на елкон.
Коментар
-
От: Работи на 3 цилиндъра
и на мен ми стана странно, а имам опит с двигатели на лада и същевременно на газ.
а и капака на главата се сваля лесно - някой ти развърта на 4та скорост(то тва при Ладите, при Нива с това 4х4 дали ще станае?) и виждаш клапаните дали работят.
и от там смукателен колектор - ама на него кво да му е освен една гарнитура - сигурно си я проверил.
тия двигатели са си проста конструкция и дуракоустойчиви - гориво и искра им трябва
сега да ти казвам чак да проверяваш хода на буталото с отверка - то сигурно се движи, но ако е лагер на колянов вал или семеринг без да мериш компресията няма как да разбереш без разглабявне.
мисля си и неправилен момент на искрата? но тогава работата на целия двигател щеше да се наруши. Т.е. провери и центровка - най-точно се прави със стробоскопна лампа, ако нямаш имаше нещо с пробна лампа закачена на бубината и чукчето и наковалнята, но съм забравил.
по запалителната уредба се проверява от - до: капачака, кабели, свещ - разстоянието на свеща при газ мисля по-малко от колкото на бензин, чукче/наковалня, самото делко му се разбиват лагери, дистрибуторна капачка, кондензатора при Ладите често се сдухва и тн
пиши други белези - изписах много неща може би и безмислени, но с цел да помагаме
Коментар
-
От: Работи на 3 цилиндъра
Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнениеДобре де,турбинирал съм двигател,монтаж-демонтаж,обслужване (чистене на геометрия) и всичко останало на GT174 турбина на друф двигател.Знам как да проверя дали дава искра.Въпроса е,че или избива тая свещ твърде бързо,или има нещо друго.Кабелите са добре,не са прекъснати.Като взема свещта с кабела и го замася си тряска отпред на електрода,обаче като я отделя от масата и почва да прескача искра от цялото тяло.Размених я с друга тая свещ от третия цилиндър,там си работи коректно,само тоя 4и се прави.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Работи на 3 цилиндъра
За сега я "натамъних" да работи на 3те цилиндъра що-горе добре,без сътресения и пресекулки на двг-то.Зададох и повечко предварение,да работи на тоя метан и като ми остане повече свободно време,мисля да погледна клапаните.Що ли ми се струва в цялата тая работа,че всмукателния е дал фира...ама пък няма как да я даде деа...Иначе след карба всичко е ок.Освен да сваля другите 3 свещи,да сипя бенз в цилиндъра и да видя дали ще запали.Предполагам,че ще запали,защото горивото е вътре,но така ще премахна и сигментите като фактор.
В тоя 4я цилиндър,от дупката за свещта,мога ли да достигна с пластина примерно всмукателния колектор,да видя дали слиза надолу ?Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
feikot@abv.bg
Обратно дороги - НЕТ !
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар