Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работи на 3 цилиндъра

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Работи на 3 цилиндъра

    Ето ме и мен,сглобена е нивката,след ревизия на главата,смяна на клапани и гумички и другите задължителни действия.Всичко ток,та чак ме е страх да кажа ток.Вземам я от тоя приятел дето я напасва,правя едно кръгче-супер,изфорсирах я няма проблем.Гася,полафихме малко тръгвам,запали трудно,карах малко тюф паф тюх...и пред нас угасна.Какви ли не магарии не правих,не ще и не ще.Свалям свещта на 4и цилиндър-пали,слагам я-не ще.Е,запалих с 4и свещи и викам да не ми е свършил метана,заредих и до там...не запали вече.Дръпнах я с пасата до нас,и от там -смених чукчето и наковалнята-няма ток,смених кондензатора-няма ток,смених капачката над палците,пак няма ток до свещите.Интересното беше,че от кабела от бубината има ток и след всички тези смени,вече нямаше.Ама ми писна и я зарязах.От 1 часа следобяд днес я мъча и чак сега се качих.В най-голямата жега,няма и няма.Сега се чудя дали да сменя и бубината,че тоя в магазина ме взема на подбив вече-като отидох 3я път за капачката,ме попита дали да поръчва бутала и сегменти или направо нов двг .Дистрибуторната е на 100на км.
    Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
    feikot@abv.bg
    Обратно дороги - НЕТ !

    Коментар


    • #32
      От: Работи на 3 цилиндъра

      Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
      Ето ме и мен,сглобена е нивката,след ревизия на главата,смяна на клапани и гумички и другите задължителни действия.Всичко ток,та чак ме е страх да кажа ток.Вземам я от тоя приятел дето я напасва,правя едно кръгче-супер,изфорсирах я няма проблем.Гася,полафихме малко тръгвам,запали трудно,карах малко тюф паф тюх...и пред нас угасна.Какви ли не магарии не правих,не ще и не ще.Свалям свещта на 4и цилиндър-пали,слагам я-не ще.Е,запалих с 4и свещи и викам да не ми е свършил метана,заредих и до там...не запали вече.Дръпнах я с пасата до нас,и от там -смених чукчето и наковалнята-няма ток,смених кондензатора-няма ток,смених капачката над палците,пак няма ток до свещите.Интересното беше,че от кабела от бубината има ток и след всички тези смени,вече нямаше.Ама ми писна и я зарязах.От 1 часа следобяд днес я мъча и чак сега се качих.В най-голямата жега,няма и няма.Сега се чудя дали да сменя и бубината,че тоя в магазина ме взема на подбив вече-като отидох 3я път за капачката,ме попита дали да поръчва бутала и сегменти или направо нов двг .Дистрибуторната е на 100на км.
      Кофти ...........
      Палеца на делкото има резистор ......на самата капачка отгоре (над палците на центробежния регулатор). Да не ти е прекъснато.....дай го на късо с телче или станиол да видиш дали ще запали ?
      Сега ще се размислим отново всички ......
      Последно редактирано от bgbul; 25-08-11, 23:05.

      Коментар


      • #33
        От: Работи на 3 цилиндъра

        Направи следното-свали капачката,извади централния кабел от нея и го доближи до палеца там където се опира и "коксчето" Сега някои приятел да завърти на стартер-прескача ли ток? Ако да,бягаи за палец.
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • #34
          От: Работи на 3 цилиндъра

          Стана ! Обаче и аз не знам как Бъзикнах пак чукчето и наковалнята,настроих го с парченце шкурка 240 от лист,става и с вестник,защото нямах 0.4 пластина,то май оптиланото беше 0.42 по книга,ама... Та пак всички тия цигании ги минах,чукнах и запали като чисто нов Sti и вървеше много добре...Обаче ме притеснява,че може пак да го направи това нещо.Докато има ток от бубината- да няма после...

          Съпротивлението на тоя резистор е 5.34 май или и 43 и на старата и на новата капачка е такава.Както и да е.Вече е наред,даже и направих 50на км.


          Благодаря на всички за помощта и съдействието !
          Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
          feikot@abv.bg
          Обратно дороги - НЕТ !

          Коментар


          • #35
            От: Работи на 3 цилиндъра

            Преди много години един Москвич ми скъса нервите с подобни смптоми, докато не разбрах, че в едната тръба на всмукателния колектор има... парцал.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #36
              От: Работи на 3 цилиндъра

              Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
              Стана ! Обаче и аз не знам как Бъзикнах пак чукчето и наковалнята,настроих го с парченце шкурка 240 от лист,става и с вестник,защото нямах 0.4 пластина,то май оптиланото беше 0.42 по книга,ама... Та пак всички тия цигании ги минах,чукнах и запали като чисто нов Sti и вървеше много добре...Обаче ме притеснява,че може пак да го направи това нещо.Докато има ток от бубината- да няма после...
              Благодаря на всички за помощта и съдействието !
              Делко без чукче ......електронно и забравяш всички проблеми.
              Аз и с чукче за 2 години не съм го пипвал ....но при теб явно нещо е тръгнало.......
              Имам делко няколко броя ...и от 1.6 и от 1.7 ...... разликата е в дължината на пръта .

              Коментар


              • #37
                От: Работи на 3 цилиндъра

                То има едно което се продава за смешни пари във фв форума,но доста хора ми казаха,че не е подходящо за руските,защото релето за зареждането понякога се прее*авало и презареждало ли кво беше,та изгаряло и можел съм да остана на пътя.Но ако пак ми я направи тая магария,ще го взема.

                Сетих се да питам,как се отпушват тия вакууми,защото вакуума за аванса (чукчето) го няма никакъв.Като засмуча маркуча се мърда,ама от карба не дърпа.С жило пробвах и с други подобни,ама не ще.Пък ми се иска да не разглобявам сега и карба за тоя вакуум
                Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                feikot@abv.bg
                Обратно дороги - НЕТ !

                Коментар


                • #38
                  От: Работи на 3 цилиндъра

                  Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
                  То има едно което се продава за смешни пари във фв форума,но доста хора ми казаха,че не е подходящо за руските,защото релето за зареждането понякога се прее*авало и презареждало ли кво беше,та изгаряло и можел съм да остана на пътя.Но ако пак ми я направи тая магария,ще го взема.

                  Сетих се да питам,как се отпушват тия вакууми,защото вакуума за аванса (чукчето) го няма никакъв.Като засмуча маркуча се мърда,ама от карба не дърпа.С жило пробвах и с други подобни,ама не ще.Пък ми се иска да не разглобявам сега и карба за тоя вакуум
                  Това,което си написал в първото изречение няма нищо общо с електронното делко.Ти говориш за релето на генератора,което подържа напрежението в дадени граници,а колегите ти дадоха съвет просто да си сложиш по-съвременното и мощно запалване за Лада,което е с комутатор и делко с датчик на Хол.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Работи на 3 цилиндъра

                    Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
                    То има едно което се продава за смешни пари във фв форума,но доста хора ми казаха,че не е подходящо за руските,защото релето за зареждането понякога се прее*авало и презареждало ли кво беше,та изгаряло и можел съм да остана на пътя.Но ако пак ми я направи тая магария,ще го взема.
                    Нещо се объркахме... ама както и да е.
                    Това е делкото:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03406.JPG
Прегледи:1
Размер:82.7 КБ
ID:5298804
                    А ти говориш за друго - реле регулатор.

                    Последно редактирано от bgbul; 26-08-11, 14:02.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Работи на 3 цилиндъра

                      Да де...А релето нали то превключва от ток от акумулатора и от генератора.Electronic ignition,нали за това говорим.Вместо делко,то да разпределя импулсите към дистрибутора...или аз съм в грешка ?
                      Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                      feikot@abv.bg
                      Обратно дороги - НЕТ !

                      Коментар


                      • #41
                        От: Работи на 3 цилиндъра

                        Ако не можеш да различиш, прекъсвач-разпределител от реле-регулатор и комутатор си стой с чукче. То е лесносмилаемо и от чукчи.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #42
                          От: Работи на 3 цилиндъра

                          Ако оставаш делкото с чукче поне вземи си вържи към него едно Пловдивско електронно-/от тия старите с високомощния транзистор/,та поне да не сменяш чукче на всеки 5-10 000км.Има и други,но Пловдивските излязоха най-качествени и струват нови по 25-30лв.Има ги и на вторични суровини.Свалят ги от стари Лади,Москвичи,Волги и ги дават по 4-5лв.Държат с години и не се налага да пипаш чукчето,докато не се износи текстолитовата му част,която се трие в гърбиците на делкото.
                          Последно редактирано от Янко Желязков; 26-08-11, 15:05.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Работи на 3 цилиндъра

                            Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                            Ако оставаш делкото с чукче поне вземи си вържи към него едно Пловдивско електронно-/от тия старите с високомощния транзистор/,та поне да не сменяш чукче на всеки 5-10 000км.Има и други,но Пловдивските излязоха най-качествени и струват нови по 25-30лв.Има ги и на вторични суровини.Свалят ги от стари Лади,Москвичи,Волги и ги дават по 4-5лв.Държат с години и не се налага да пипаш чукчето,докато не се износи текстолитовата му част,която се трие в гърбиците на делкото.
                            А и ако поддържаш кечето нормално омаслено то текстолитовото краче става почти вечно.
                            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                            Из "Златния телец"

                            Коментар


                            • #44
                              От: Работи на 3 цилиндъра

                              Различавам ги.Старото чукче е въпросното с текстолитна основа,но парченце от чукчето се е залепило на наковалнята...А новото,пак е българско,Елховско май или нещо от сорта.
                              Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                              feikot@abv.bg
                              Обратно дороги - НЕТ !

                              Коментар


                              • #45
                                От: Работи на 3 цилиндъра

                                Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
                                Различавам ги.Старото чукче е въпросното с текстолитна основа,но парченце от чукчето се е залепило на наковалнята...А новото,пак е българско,Елховско май или нещо от сорта.
                                Нищо май не различаваш! И чукчето и наковалнята за сребърни пъпки. Трябва да са идеално чисти и гладки. Луфта е 0.4мм. Доста повече от вестник.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X