Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Турбо - Нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Турбо - Нива

    Колега - нещо... някъде по веригата ТИ + НИВА има сбъркано. Това си е мое мнение.
    Карам Нива ежедневно. Най-краткия курс за ден е 120 км. От тях 50 са черен път . Ама доста черен.
    Жалене не знам какво е. Липса на мощност - КЪДЕ ти липсва. Започвам да си мисля, че аз нещо съм объркал. Да караш по по-тежки терени от моите не вярвам.
    Ако идваш към Пловдив - една разходка ще ти изясни ситуацията.
    Ето защо си мисля :
    Трябва ти правилна центровка и правилен термостат. Пак мое мнение.
    На газ ли си ?
    Ако си на газ ти трябва доста по-голямо предварение. Доста. Ако си махнал термостата това е грешка.
    Друго не се сещам за сега.
    И това охлаждане на скоростни кутии - много филми гледате. Турбо .... също много филми.
    Всичко това с усмивка. Без упрек. Написаното важи и за 1600 и за 1700 куб. ниви. И за 4 сепенна и за 5 степенна скоростна.
    Пак ще става интересно в раздела Нива (ВАЗ)

    Коментар


    • #17
      От: Турбо - Нива

      Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
      Колеги,все ми се струва,че това поставяне на смукателните трЪби над колекторните траби е най-голямата руска недодяланост.
      Айде малко теория на ДВГ:
      Колекторите (смукателните) на Нива не се отопляват от изпускателните, защото имат водни канали, с които температурата им се държи равна на тази на двигателя. От друга страна, тези водни канали са поставени там НАРОЧНО, за да го отопляват, и то именно с цел намаляване на разхода на гориво. Това "колкото по-охладен, толкова по-върви" е вярно, но за разхода е обратното - колкото по-студен въздух влиза, толкова по-висок разход имаш.

      Не се отопляват колекторите на двигателите с разпределено впръскване - през тях не минава бензин, а само въздух.

      Коментар


      • #18
        От: Турбо - Нива

        Е той карбуратора къде е нахлузен-изпускатели,всмукатели и ей го и карбуратора най-отогоре на пирамидата.Това си го мислех,като оглеждах мотора днес

        Коментар


        • #19
          От: Турбо - Нива

          Е?

          И карбураторът се отоплява нарочно, пак по същата причина. Има две маркучета дето специално му подвеждат вода, да се грее.

          Коментар


          • #20
            От: Турбо - Нива

            Ясно,извинявам се за некомпетентноста,но никога не съм се интересувал за устойството на двигател и прочие.За пореден път се подведох по градските легенди-за студения бензин става въпрос.

            Коментар


            • #21
              От: Турбо - Нива

              Имам и газ и метан,така я взех,казвам,че я взех преди 2 седмици,знам си,че няма пауър,ама чак толкова... ако е на бавни се ядва до 60 км/ч (повече и не може) ама иначе все едно дърпам Титаник.Казах вече,не ми трябва за да я правя за драг,да и налепям хиляди стикери и прочие,трябва ми ,като карам да знам,че имам по капака магарета.Разхода не се коментира-Америка плаща.Вече кое колко е охладено и затоплено е твърде далеч от темата.Ако намеря същата турбина,която сложих на петицата (от Фиат) става и от рено 5,ще я метна,каквото ще да става.Един двг е колкото носача на пасата ми,така,че няма какво да ме уплаши.
              Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
              feikot@abv.bg
              Обратно дороги - НЕТ !

              Коментар


              • #22
                От: Турбо - Нива

                Най-добре и направи една хубава профилактика. Смени масло, свещи. Реглаж на клапани, центровка, лагери на генератора, накладки. Може и да се изпили главата - нека колегите кажат, дали газ-та е подходящо гориво за такъв мотор, но мисля, че да.
                Александър

                Коментар


                • #23
                  От: Турбо - Нива

                  Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
                  Имам и газ и метан,така я взех,казвам,че я взех преди 2 седмици,знам си,че няма пауър,ама чак толкова... ако е на бавни се ядва до 60 км/ч (повече и не може) ама иначе все едно дърпам Титаник.Казах вече,не ми трябва за да я правя за драг,да и налепям хиляди стикери и прочие,трябва ми ,като карам да знам,че имам по капака магарета.Разхода не се коментира-Америка плаща.Вече кое колко е охладено и затоплено е твърде далеч от темата.Ако намеря същата турбина,която сложих на петицата (от Фиат) става и от рено 5,ще я метна,каквото ще да става.Един двг е колкото носача на пасата ми,така,че няма какво да ме уплаши.
                  Здравей колега, имам предложение . Слагай турбината, направи няколко клипа и да почваме коментарите. Всичко друго е преливане от "пусто в празно". Честно казано ще се изкефя максимално ако видя такова чудо в работещ вариант. Тука във форума има един Москвич 403 с турбо, направо не е истина. Успех в начинанието.
                  Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                  Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Турбо - Нива

                    Сега разбирам, че компромисите по този двиг. са много.
                    Няма как без компютър (както е Нива) да имаш различни режими на двигателя. Вероятно той е центрован на метан и съответно е умрял с друго гориво.
                    Направи си настройки на горивото с което ще я караш най-много и тогава продължавай с турбото.
                    Ако не я направиш - и БИ турбо да сложиш пак ще е умряла.
                    Като хвърля искрата не когато трябва .....
                    Успех !

                    Коментар


                    • #25
                      От: Турбо - Нива

                      Колега, аз сложих турбо на атмосферен дизел и сега нещата са малко по-различни . Момчето , което ми го направи е много в час и каза , че по принцип при слагането на турбина на бензин е доста по лесно. Ако те интересува виж мояата история тук: http://offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=77274
                      I want out !!!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Турбо - Нива

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Е?

                        И карбураторът се отоплява нарочно, пак по същата причина. Има две маркучета дето специално му подвеждат вода, да се грее.
                        Хмм, при Самика тези същите маркучета са за термо ампулата, която играе ролята на авт. смукач.

                        По темата, щом имаш възможност, действай! Намери някой ентусиаст майстор и.....Огин!! Успех.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Турбо - Нива

                          Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнение
                          Хмм, при Самика тези същите маркучета са за термо ампулата, която играе ролята на авт. смукач.
                          И там, когато има автоматичен смукач.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Турбо - Нива

                            Не съм сигурен,че е центрован на метан,за първи път карам кола на метан (то не,че има разлика освен колонката) и не и знам чалъмите.Този от който я взех,каза че искала малко предварение за разлика от пропан-бутана.Свалих вчера четвъртата свещ,имаше светло кафяв нагар по цялата искроподаваща част...като котлен камък,не ми се мисли ако отворя главата,какво ще е вътре...клапани и прочие,ама нямам време сега за нея.

                            Като цяло,поставянето на турбо,което е на карбураторен двигател е също толкова трудно,колкото да си настроиш и свалиш карбуратора.Разлика определено ще и трябва да има,но като за начало,мисля да сменя свещите,кабелите,клапаните и някой да ми каже на тоя смотан метан,настройката каква да е.Отделно,че имам 3 бутилки отзад,които и те тежат (2 метан и 1 газ).На бенз или газ не съм я карал до сега,ще пробвам да видя как е и тогава и ще започна със смяната на по-евтините и елементарни неща,които изброих.
                            Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                            feikot@abv.bg
                            Обратно дороги - НЕТ !

                            Коментар


                            • #29
                              От: Турбо - Нива

                              Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
                              (2 метан и 1 газ).
                              Майка плаче. Махни едното - според мен, махни метана. Само от олекването ще тръгне по-добре, отделно че едва ли са го направили като хората.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Турбо - Нива

                                Е да,ама разход от 5 лв. на 100 км. с тоя танк,как да постигна ? То от метана само това му е +,че е много евтино,иначе нито багажник има,тежат тия бутилки...
                                Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                                feikot@abv.bg
                                Обратно дороги - НЕТ !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X