Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Турбо - Нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Турбо - Нива

    На някой не му ли е идвала идеята,за присаждане на турбо към нивовия двигател? Упражнението е елементарно,стига да има човек нужните части и елементи.

    Предполагам няма да има проблем да се кара на метан,с оглед на това,че се кара и на газ турбо мотора.
    Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
    feikot@abv.bg
    Обратно дороги - НЕТ !

  • #2
    От: Турбо - Нива

    Турбо, метан... ти сигурен ли си, че точно Нива е правилната основа за твой автомобил?

    Коментар


    • #3
      От: Турбо - Нива

      Не не не ме разбирай погрешно,че искам да правя проекти,да стане самолет и т.н. Пасата ми стига за тая работа,просто искам да и вдъхна малко живот,че ако не е на бавни горката,имам чувството,че на аспиратора мотора е по-мощен.
      Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
      feikot@abv.bg
      Обратно дороги - НЕТ !

      Коментар


      • #4
        От: Турбо - Нива

        Общо взето всичко си струва дори и за идеята, но ще ти кажа при мен как стана. Нивата я купих за около 4000 и когато достигна с всичките си постоянни ремонти и тунинги над 12000 реших да я продам, взех и 2500 някъде и смених марката. Преди и аз съм мислил за турбо, но сега ако ми е никога няма да се занимавам с нивата, просто е прекалено слаба за повече мощност. Предния диф 2 пъти му къртих зъбите с нормалния мотор, представям си с турбото. Даже още някъде ми стои кожуха от единят преден диф. Според мен нивата не е подходяща за много оффроад тунинговане или пък трябва тотално да се промени и вече няма да е нива. Оригиналните възли и детайли си държат горе долу в стоков вид всичко по "тунингово" чупи зверски колата, дори и едни по агресивни гуми.
        Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
        http://www.facebook.com/JeepBG
        LZ1GGC

        Коментар


        • #5
          От: Турбо - Нива

          Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
          Не не не ме разбирай погрешно,че искам да правя проекти,да стане самолет и т.н. Пасата ми стига за тая работа,просто искам да и вдъхна малко живот,че ако не е на бавни горката,имам чувството,че на аспиратора мотора е по-мощен.
          На бавни моторът е точно толкова мощен, колкото и на бързи. Щом и масло не сменяш, сигурно не е и много жив. 1.6 двигателят, изобщо казано, и като е наред не е нещо особено. 1.7 е непропорционално по-мощен (и повече проблеми създава поради това, но пак си остава най-здравото нещо в Нива). В него е различен не само обемът.

          Ако искаш да си остане джипоподобна, остави турбините, а потърси някой 2л Фиат. Ако уредиш охлаждането на СК, друото ще оцелее. Има някакъв 1.8 на Фиат, който е полезен с това, че смукателните и изпусктелните колектори са от едната страна и можеш да запазиш резервната гума на мястото и изобщо по-малко да преправяш.

          Коментар


          • #6
            От: Турбо - Нива

            Лудак

            Коментар


            • #7
              От: Турбо - Нива

              Кога да и сменям масло,като съм и направил 130 км от както съм я взел,в другата тема говорих принципно,че на предишната ми жигула,само доливах.Не са толкова претенциозни тия мотори,че на 8-9 000 км,да им правя тая гимнастика,да им сменям масло.На 10к км маслен филтър и доливам.Италианците на нови коли само доливат,че нивата да лигавя.Не е това въпроса,а и ми е пределно ясно,че мощността на двигателя е константна и ме разбра какво имах в предвид с бързите и бавните ! С този двг от Фиат,навярно проблемите опоменати от гогоси ще са налице още повече.
              Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
              feikot@abv.bg
              Обратно дороги - НЕТ !

              Коментар


              • #8
                От: Турбо - Нива

                Няма такива проблеми. От диференциали и РК не можеш да очакваш никакви изненади, освен ако не попаднеш на калпав екземпляр или не останат без масло (и в двата случая ще ги счупиш със всякакъв двигател). Скоростната кутия наистина има проблем с охлаждането, освен ако не оставиш 4-степенна. Тя пък ще дойде безкрайно къса за един по-мощен двигател.

                Турбо срещу нов двигател:
                1. Страшна плетеница около колекторите
                2. Преразход на гориво
                3. Смяна на карбуратора - този за турбина не става
                4. Работа по главата на двигателя - трябва да го разредиш, иначе няма да живее дълго.

                Коментар


                • #9
                  От: Турбо - Нива

                  Аз май не съм гледал маслата в дифове РК и СК...което ми напомня,че трябва да ги погледна.А СК не може ли да се охлажда по друг начин,все някой е измислил нещо.
                  Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                  feikot@abv.bg
                  Обратно дороги - НЕТ !

                  Коментар


                  • #10
                    От: Турбо - Нива

                    Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
                    Аз май не съм гледал маслата в дифове РК и СК...което ми напомня,че трябва да ги погледна.А СК не може ли да се охлажда по друг начин,все някой е измислил нещо.
                    Ем хората са измислили, вече..
                    Но помисли ли за маслото за турбото??
                    Аз също бях навит да слагам Турбо, но излезнаха много пречки......И естествено се отказах..
                    П.П Ето темата: http://offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=101883
                    За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                    Honda Dominator 650
                    088ЧЧ93979-->Борис
                    0878956Ч38-->Борис

                    Коментар


                    • #11
                      От: Турбо - Нива

                      Може да се охлажда, разбира се - било с маслен радиатор, било с някакв воден кръг в самата нея.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Турбо - Нива

                        Може да хване масло за турбото със чуцер на датчика .
                        Лудак

                        Коментар


                        • #13
                          От: Турбо - Нива

                          Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
                          Може да хване масло за турбото със чуцер на датчика .
                          И трябва да натяга пружината на маслената помпа.. Ще му дойде малко налягането....Все пак ще върти много по голям кръг.. Пък и трябва да смесва маслата..
                          За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                          Honda Dominator 650
                          088ЧЧ93979-->Борис
                          0878956Ч38-->Борис

                          Коментар


                          • #14
                            От: Турбо - Нива

                            Е,маслото на турбото е елементарно,от датчика и се излива в картера.Не вярвам да се тормози помпата.На лади съм виждал,а и слагал (5ца) и няма проблем.

                            Държа да отбележа,че евентуално налягането няма да е повече от 0.3-0.4,казах,че не търся бегачка,а поне да има респонд като натисна педала,не да гадая на негърска пета,дали ще ускори или ще почине.
                            Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                            feikot@abv.bg
                            Обратно дороги - НЕТ !

                            Коментар


                            • #15
                              От: Турбо - Нива

                              Колеги,все ми се струва,че това поставяне на смукателните траби над колекторните траби е най-голямата руска недодяланост.По тоя начин бензина влиза в двигателя загрят,особено при яко жега на бавни и темперетурни стойности над 90градуса.Мисля си,че и големият разход на руските возила идва от там,всички си знаем историята за бензин,че колко по-охладен,толко по-голям вървеж и прочие.По темата-става турбо,грък е монтирал на 1.7 и си кара така човека,по неговите думи.Има задоволителна мощност и върти 225/15 каймани за потроший не съм питал,но човека си прави доста разходки с нивата из Европа с други джипки.Може и да сте ги засичали някаде една гръцка групичка от 10джипки.Човека си дърпа ремарке постояно с нивата,като на него има доста товар-гуми,джанти,пътеки и още куп офф-роуд аксесоарчета.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X