Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Семеринг и гарнитура на полуос

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Скъсан маншон на вътрешното каре.

    Ами колега, утре трудно ще я проверя, защото доколкото знам, след като я сваля, трябва да сложа нова (нали е притисната на две места за да не се саморазвива).
    Иначе утре отивам до железарията за една 27-мица и я развинтвам. Ако смяташ, че мога да развия тази и да я сложа пак - да действам смело.

    Друго нещо - преди време се оплаквах от миризма на феродо, така че е възможно спирачния апарат на дясното колело да запира поради някаква причина и затова колелото да се върти по-трудно. Това си го мисля, защото и преди ми правеше впечатление, че на равен участък колата има тенденция да отива надясно.
    Александър

    Коментар


    • #32
      От: Скъсан маншон на вътрешното каре.

      Ти ще я развиеш и завиеш, тази "разсечената" гайка не е фатално да се ползва пак (не че е желателно, а и не са скъпи). Обаче ако ми кажеш как ще прецениш колко да натегнеш лагера без никакъв практически опит само по описание в нета
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #33
        От: Скъсан маншон на вътрешното каре.

        Ами как, никак! Иначе проблема е, че утре няма от къде, не че е скъпа.

        Руското ръководство дава натягането в нютон метри и килограм сила/м - и тук имам един въпрос - при липса на динамометричен ключ, дали просто да не умножа изискваните 0,7 килограм сила/ метър по 1/дължината на ключа в метри, и да закача съответната тежест в другия му край. Това разбира се при условие, че ключа е успоредно на земята.
        Моля без смях

        "Устанавливаем новую регулировочную гайку. Затягиваем ее моментом 19,6 Н.м (2,0 кгс.м), одновременно проворачивая ступицу в обоих направлениях. Ослабляем регулировочную гайку и снова затягиваем ее моментом 6,86 Н.м (0,7 кгс.м). Затем отпускаем гайку на 20–25o. Проверяем зазор в подшипниках: он должен быть в пределах 0,02–0,08 мм. Стопорим гайку, вдавив ее буртик в пазы хвостовика наружного шарнира привода."
        Последно редактирано от axlastro; 18-06-11, 22:17.
        Александър

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X