Колеги, от няколко дни забелязвах някакво омасляване по десния вътрешен шарнир, но нямах време да се наведа и да видя какво е. Днес го погледнах и си покапва трансмисионно масло. Колата естествено остава на място до отстраняване на проблема, защото не се знае колко е изтекло. В Понеделник имам уговорка с майстора, но си мисля дали да не сменим семерингите и от двете страни - щом едното е тръгнало, значи и другото му е дошло времето (10 годинки не е пипано).
Въпроса е - какво трябва да се смени - предполагам семеринг и гарнитура. Нещо друго, за което да гледаме?
Също така поразгледах руското ръководство за смяна на въпросния семеринг и ми се стори, че ако подпра колата на един пън от дясно, бих могъл да извадя полуоската и да я сменя. Който е сменял да каже - да се захващам ли, че ме сърбят ръцете да си го направя сам.
П.П. Интересуват ме някакви особености при смяната.
Отивам да си купя семеринги и гарнитури и да си намеря нещо, на което да подпра колата стабилно при смяната. За друго не се сещам - ще трябва ли примерно грес, да намажа самата гарнитура като я слагам, някакви особености при отделянето на главината от полуоската - нещо, за което трябва да внимавам. Тънкости разни.
Въпроса е - какво трябва да се смени - предполагам семеринг и гарнитура. Нещо друго, за което да гледаме?
Също така поразгледах руското ръководство за смяна на въпросния семеринг и ми се стори, че ако подпра колата на един пън от дясно, бих могъл да извадя полуоската и да я сменя. Който е сменял да каже - да се захващам ли, че ме сърбят ръцете да си го направя сам.
П.П. Интересуват ме някакви особености при смяната.
Отивам да си купя семеринги и гарнитури и да си намеря нещо, на което да подпра колата стабилно при смяната. За друго не се сещам - ще трябва ли примерно грес, да намажа самата гарнитура като я слагам, някакви особености при отделянето на главината от полуоската - нещо, за което трябва да внимавам. Тънкости разни.
Коментар