Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Губя по малко антифриз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Губя по малко антифриз

    Объркахте се всички с мерене на антифриз..... тук говорим за друго. Внимавайте !
    Тук се говори да се провери ДАЛИ има случайно влизане на газове от цилиндрите (изгорели) в охладителната система (антифриза) Ако има такова влизане на газове - значи има проблем с гарнитурата. А не "ДАЛИ замръзва и на колко антифриза". Нали вече е ясно ?
    Сега - в сервизите знаят (аз не ) . Сипва се някаква течност в охл. с-ма и когато има газове в нея (гарнитура...) течността в казанчето се оцветява някак си (изгорелите газове правят някаква реакция ) Нещо такова е .
    За съжаление пак казвам - ако има проблем в гарнитура вариантите са два:
    1. Надуване на казанчето (съответно избиване в някоя връзка).
    2. Пресичане на маслото. Познава се по щеката - боза.
    Няма как водата (антифриза ) да отиде при горивото и да гори, заради разликата в компресията .Писал съм по-горе .
    За това мисля.... че трябва някой който е наясно да погледне.

    Коментар


    • #32
      От: Губя по малко антифриз

      Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
      Според мен това което ни интересува се мери с лакмус, но може и да греша.
      Това е за измерване / проверка за изгорели газове в антифриза, не грешиш. Има и едни специални течности за същото.
      подаръци за мъже от FACOM
      промоция на читави инструменти

      и на хоби такива

      тел. О879 Ч8Ч 2З5

      Коментар


      • #33
        От: Губя по малко антифриз

        Днес вдигнах стелките, не забелязох да е текло нещо.Иначе като поогледах двигателя, забелязах това :


        Пристегнах скобата колкото можах,но дали завъртях половин оборот.
        [URL="http://line4auto.ru/citroen/"]
        [/URL]

        Коментар


        • #34
          От: Губя по малко антифриз

          Тъй кат гледам не е от там.Всъщност и аз доливам по литър на 1000км.И това е така откакто съм я взел-вече 72000км.Какво да и направя-кошници.Иначе парно има супер и не прегрява.Всъщност на мен радиатора ми леко сълзи-та оттам ми е проблема.Иначе колата е на 15г. и 151 000км. и може би вече ще е добре и една гарнитура да и пусна-/колко съм я "стоплял" в гората-малеее/.

          Коментар


          • #35
            Re: От: Губя по малко антифриз

            Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
            Този ареометър каква връзка има с темата...да не би в мотора да се самозаражда вода и да разрежда антифриза?
            Ясно е, че не беше по темата. Благодаря за корекцията - грешката ми е изключително тъпа.

            Първоначално публикуван от glorious Преглед на мнение
            Днес вдигнах стелките, не забелязох да е текло нещо.Иначе като поогледах двигателя, забелязах това :
            ...

            Пристегнах скобата колкото можах,но дали завъртях половин оборот.
            Недей повече да затягаш - ще го прекълцаш, а няма да се оправи. Проблемът хич не е сериозен и точно за там да не ти пука въобще, поне докато не започне да капе сериозно. Проблемът е в остаряването на самия маркуч, а не в затягането.

            Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
            Тъй кат гледам не е от там.Всъщност и аз доливам по литър на 1000км
            Не е нормално.

            Коментар


            • #36
              От: Губя по малко антифриз

              Знам,че не е,ама пари за нов радиатор няма.

              Коментар


              • #37
                От: Губя по малко антифриз

                Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                .Всъщност на мен радиатора ми леко сълзи-та оттам ми е проблема.Иначе колата е на 15г. и 151 000км. и може би вече ще е добре и една гарнитура да и пусна-/колко съм я "стоплял" в гората-малеее/.
                Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                Знам,че не е,ама пари за нов радиатор няма.
                От къде точно сълзи - от питата или от някоя сглобка?
                Има лек за всичко.... само такива като нас, дето могат да решат подобни проблеми в движение обичат НИВА.
                Казвай - ...

                Коментар


                • #38
                  От: Губя по малко антифриз

                  Първоначално публикуван от glorious Преглед на мнение
                  Днес вдигнах стелките, не забелязох да е текло нещо.Иначе като поогледах двигателя, забелязах това :


                  Пристегнах скобата колкото можах,но дали завъртях половин оборот.

                  Решението е-точиш антифриза,намазваш маркуча и гърловината с грес и си свиркаш.Като се замисля,най-добре е да направиш това с всички гумени съединения и техните компоненти.Един съвет не ползвай силикон-ще останеш без парно и термостат(патил сам и знам).Поздрави

                  Коментар


                  • #39
                    От: Губя по малко антифриз

                    А няма ли част от въпросната грес да попадне в охл. течност и минавайки покрай силно нагрятите части на двигателя да образува дебел слой от нагар?
                    Александър

                    Коментар


                    • #40
                      От: Губя по малко антифриз

                      Не си измисляйте страхотии, при Нива един оглед е достатъчен, за да се види от къде излиза антифриза. На моята днес установих, че сълзи от изхода от купето, стича се по коша и от топлината на мотора веднага се изпарява и при оглед е сухо. Хванах я по миризмата в купето при включен вентилатор. Така че, оглеждайте при работещ мотор.
                      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                      Коментар


                      • #41
                        От: Губя по малко антифриз

                        Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                        А няма ли част от въпросната грес да попадне в охл. течност и минавайки покрай силно нагрятите части на двигателя да образува дебел слой от нагар?
                        Колега,този начин го практикувам от много време.По ниви,трактори,урал,шкода абе цялата ми техника.До сега запушване от грес не съм видял а и върши едална работа като "запече",оплътнява идеално.Смятам,че колегата е достатъчно на ясно,че това не е някоя част,която изиска много смазка и да "клепка" като невиждал до сега-намазваш я с някоя пръчка или с пръст.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Губя по малко антифриз

                          Може и да си прав, просто зададох въпроса не с цел заяждане, а защото имах съмнения. Аз смятам да сложа от самовулканизиращата се лента - струва ми се по-правилно.
                          Александър

                          Коментар


                          • #43
                            От: Губя по малко антифриз

                            Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                            Може и да си прав, просто зададох въпроса не с цел заяждане, а защото имах съмнения. Аз смятам да сложа от самовулканизиращата се лента - струва ми се по-правилно.
                            Цената и хич не е такава,че да се пилее по такива места.Бишопа е скъпо удоволствие,аз го ползвам само в ел.сферата.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Губя по малко антифриз

                              Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                              Колега,този начин го практикувам от много време.По ниви,трактори,урал,шкода абе цялата ми техника.До сега запушване от грес не съм видял а и върши едална работа като "запече",оплътнява идеално.Смятам,че колегата е достатъчно на ясно,че това не е някоя част,която изиска много смазка и да "клепка" като невиждал до сега-намазваш я с някоя пръчка или с пръст.
                              Като намажеш внимателно само щуцера на радиатора, маркуча обира излишната грес при нахлузването си и нищо не се разнася из охладителната система.
                              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                              Из "Златния телец"

                              Коментар


                              • #45
                                От: Губя по малко антифриз

                                Да, този начин за намазване леко с грес от вътрешната страна на гумените съединения и аз съм го чувал и практикувал. След това по-лесно се вкарват и спира сълзеното.
                                Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X