От: Губя по малко антифриз
Объркахте се всички с мерене на антифриз..... тук говорим за друго. Внимавайте !
Тук се говори да се провери ДАЛИ има случайно влизане на газове от цилиндрите (изгорели) в охладителната система (антифриза) Ако има такова влизане на газове - значи има проблем с гарнитурата. А не "ДАЛИ замръзва и на колко антифриза". Нали вече е ясно ?
Сега - в сервизите знаят (аз не ) . Сипва се някаква течност в охл. с-ма и когато има газове в нея (гарнитура...) течността в казанчето се оцветява някак си (изгорелите газове правят някаква реакция ) Нещо такова е .
За съжаление пак казвам - ако има проблем в гарнитура вариантите са два:
1. Надуване на казанчето (съответно избиване в някоя връзка).
2. Пресичане на маслото. Познава се по щеката - боза.
Няма как водата (антифриза ) да отиде при горивото и да гори, заради разликата в компресията .Писал съм по-горе .
За това мисля.... че трябва някой който е наясно да погледне.
Объркахте се всички с мерене на антифриз..... тук говорим за друго. Внимавайте !
Тук се говори да се провери ДАЛИ има случайно влизане на газове от цилиндрите (изгорели) в охладителната система (антифриза) Ако има такова влизане на газове - значи има проблем с гарнитурата. А не "ДАЛИ замръзва и на колко антифриза". Нали вече е ясно ?
Сега - в сервизите знаят (аз не ) . Сипва се някаква течност в охл. с-ма и когато има газове в нея (гарнитура...) течността в казанчето се оцветява някак си (изгорелите газове правят някаква реакция ) Нещо такова е .
За съжаление пак казвам - ако има проблем в гарнитура вариантите са два:
1. Надуване на казанчето (съответно избиване в някоя връзка).
2. Пресичане на маслото. Познава се по щеката - боза.
Няма как водата (антифриза ) да отиде при горивото и да гори, заради разликата в компресията .Писал съм по-горе .
За това мисля.... че трябва някой който е наясно да погледне.

Коментар