Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Губя по малко антифриз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Губя по малко антифриз

    Аз не съм се изразил правилно. Разбира се, че пускате и спирате. Колегата trapper го е обяснил за какво става въпрос.
    Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

    Коментар


    • #17
      От: Губя по малко антифриз

      Колеги, нивата днес има рожден ден, прави 2г, гаранцията и изтича днес. Както и да е, това ми е 4ти нов автомобил, до сега не ми се е случвало да влизам за непредвиден ремонт на друг автомобил, освен на нивата/за смяна на шарнири,първо ляв, после десен, па не беше проверяване да не би да са сменяни вече баш тоя шарнир, че да се минат, руснаците разрешавали за 2г само по един шарнир на страна /но да не повдигаме темата.Пък и много добре знам,че не е чудо на природата, но за това ,което съм я взел- да не бутам като ида за риба, се справя отлично. Утре ще вдигна стелките да огледам за някакви следи от антифриз. После и съединенията,понеже губи ниво доста бавно, явно ще е само някакво сълзене.
      [URL="http://line4auto.ru/citroen/"]
      [/URL]

      Коментар


      • #18
        От: Губя по малко антифриз

        Първоначално публикуван от fireman160 Преглед на мнение
        [ATTACH=CONFIG]296640[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]296641[/ATTACH]Намира се зад поставката от дясната страна.
        Мисля да го правя така:[ATTACH=CONFIG]296644[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]296645[/ATTACH]
        Така баща ми го беше направил на жигулата (комби). 20 години вярна служба. Подкрепям това решение от носталгия

        Първоначално публикуван от nedialko dimitrov Преглед на мнение
        И аз не пускам или спирам нищо и нямам проблеми .
        И аз кранчето не го пипам въобще. Лятото спирам въздуха колкото може с долните лостчета и отварям прозорците Тъй или иначе си е жега... и пускането на кранчето на студено не го кара да духа студено хич

        П.С. Откакто имам отваряеми задни прозорци проветрението на колата е чудесно. Когато са отворени задните прозорци влиза свеж въздух без да ми духа в лицето. А като отворя и предните вътре става "ветрилник". Лятото ще се живее

        Коментар


        • #19
          От: Губя по малко антифриз

          Отново ще ви го кажа - възможно е да се направи така, че да духа дори и студено - има такова кранче, произвежда се пак от руснаци но е сферично и струва около 15 лева. В София го продават в магазина на Симеон, знаете кой. Идеята не е моя, мисля че Ясен спомена за такова кранче и аз си го купих. Наистина няма нищо общо с оригиналното ладово - пробвайте и ще видите.

          По въпроса със губенето на антифриз - провери на студен мотор, малко след като запалиш - при мен се забелязва най-често тогава откъде капе.
          Прикачени файлове
          Александър

          Коментар


          • #20
            От: Губя по малко антифриз

            Откъде ще го вземе този студен въздух, като наоколо е 35 например? Лятото просто е безсмислено да духа каквото и да е. Едно отваряне на прозореца решава проблемите много по-добре.

            При мен кранчето си работи нормално. Ако в момента го сложа на синьо ще духа леден въздух. Не искам Затова е законтрено на червено и не се мърда от там.


            По въпроса за антифриза - аз съм с "нов радиатор" и ми прокапваше антифриз при връзката на радиатора на маркуча, който идва от казанчето до него. Проблемът беше, че диаметрите на тръбичките, които се напъхват в маркуча, бяха с различни диаметри, съответно маркуча идваше широк при радиатора и колкото и да го стягаш - не става... Но при колегата проблемът не е такъв.

            Коментар


            • #21
              От: Губя по малко антифриз

              Ами пролетта и есента навън е сравнително хладно, но като ти напече слънцето може да се припотиш. Няма смисъл да си говорим как от нещо си няма смисъл да работи, ако може да се направи да работи . Друг е въпроса как стои въпроса със смяната на това кранче - аз лично не бих го сменил, ако не тече и бих се примирил с малките неудобства, но при мен протече. Вероятно на колегата не му е проблема изобщо във въпросното кранче, защото щеше да го е забелязал - вероятно тече от някое недобре затегнато гумено съединение, особено в този студ, като се е втвърдила хубавата руска гума.
              Александър

              Коментар


              • #22
                От: Губя по малко антифриз

                Никой ли не допуска хипотеза антифриэа да иэгаря в цилиндрите през уплътнителя на главата.Може да се провери качеството на изгорелите газаве, в компенсаторното казанче дали излизат мехури и масълце.Не задължително да смесва масло и вода при дискретен теч.Това че е нова колата не значи нищо за руска кола/може да е правена в понеделник/.Другото което може да се направи е притягане на главата,понякога оправя нещата дефинитивно.Успех.
                МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                Коментар


                • #23
                  От: Губя по малко антифриз

                  Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                  Никой ли не допуска хипотеза антифриэа да иэгаря в цилиндрите през уплътнителя на главата.Може да се провери качеството на изгорелите газаве, в компенсаторното казанче дали излизат мехури и масълце.Не задължително да смесва масло и вода при дискретен теч.Това че е нова колата не значи нищо за руска кола/може да е правена в понеделник/.Другото което може да се направи е притягане на главата,понякога оправя нещата дефинитивно.Успех.

                  Ако е подобен случая - газове от цилиндрите ще влизат в охладителната система. Налягане в цилиндрите - 9 атм., а в охл. с-ма 1 атм..
                  Тези газове ще създават "тапа" -въздушен джоб и охлаждането .......няма да работи. Първо започваш да губиш парното. Това е при повечето коли - първо парното изчезва. Това е признак да провериш охлаждането.
                  И се започва един филм ......дано не е това, но нали е гаранционна.
                  Друга вероятна причина да ви избиват съединенията (доста колеги така споделяте) е КАПАЧКТА на радиатора да не работи. На нея има клапани (струва 5 лв) и тези клапани регулират потока към разширителното казанче и обратно. Ако клапанчето не отваря - по-голямото налягане вместо да отиде в разш. съд - започва да си намира друго място да "избие" и за това се чудите защо избива ту едното ту другото място ....
                  Аз бих започнал от тези 5 лева и после нататък по системата.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Губя по малко антифриз

                    Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                    Ако е подобен случая - газове от цилиндрите ще влизат в охладителната система. Налягане в цилиндрите - 9 атм., а в охл. с-ма 1 атм..
                    Тези газове ще създават "тапа" -въздушен джоб и охлаждането .......няма да работи. Първо започваш да губиш парното. Това е при повечето коли - първо парното изчезва. Това е признак да провериш охлаждането.
                    И се започва един филм ......дано не е това, но нали е гаранционна.
                    Друга вероятна причина да ви избиват съединенията (доста колеги така споделяте) е КАПАЧКТА на радиатора да не работи. На нея има клапани (струва 5 лв) и тези клапани регулират потока към разширителното казанче и обратно. Ако клапанчето не отваря - по-голямото налягане вместо да отиде в разш. съд - започва да си намира друго място да "избие" и за това се чудите защо избива ту едното ту другото място ....
                    Аз бих започнал от тези 5 лева и после нататък по системата.
                    Аз този филм го играх миналата година с мойто Дайхатсу,даже писах тема в подфорума.Почнах с капачки,доливах първо малко после повече,след това видях мазни следи в казанчето и .....му махнах пачата.Фалшива гарнитура.после втора и сега пак май ще отварям.Загубата е дискретна но като гледам пушека скоро ще е.Пиша от опит ,а не от някой рекъл-друг казал.Нека провери и тази версия.
                    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Губя по малко антифриз

                      +1 - и при мен се почна от малките неща и се стигна до големи проблеми. Наистина, особено при руските гарнитури, вероятността да избие гарнитура клони към 100%. Нека някой да каже къде в крайна сметка може да се измери съдържанието на антифриза - много се говори за това, но на практика къде могат да го направят не става ясно. Иначе не е зле да се смени тази капачка на радиатора и тази на разширителния съд - гледай новата да е с по-мека гума и пружината и да може да се движи като я натиснеш с ръка. Както казах - гледай за течове под колата, ако трябва измий внимателно около съединенията, на другия ден като запалиш отвори капака и огледай внимателно - ще си проличи как и откъде. Пробвай да караш на наклон на по-висока предавка - ако имаш пробив в гарнитурата веднага ще започне да прегрява. Отиваш в сервиза и им казваш да огледат всички съединения, водната помпа, термостата. Стой им на главите, плати им за това и ги накарай да го направят възможно най-обстойно. Да източат антифриза и да навият споменатите от колегата Пенчо самовулканизиращи се ленти (купи ги и ги занеси). Не би трябвало да ти струва повече от 30 лв. цялата интеревенция, но е важно да седиш там докато го правят и да ги гледаш в ръцете, те ще се дразнят и ще се опитват да те разкарат а ти ще седиш и ще нахалстваш.
                      Александър

                      Коментар


                      • #26
                        От: Губя по малко антифриз

                        Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                        Аз този филм го играх миналата година с мойто Дайхатсу,даже писах тема в подфорума.Почнах с капачки,доливах първо малко после повече,след това видях мазни следи в казанчето и .....му махнах пачата.Фалшива гарнитура.после втора и сега пак май ще отварям.Загубата е дискретна но като гледам пушека скоро ще е.Пиша от опит ,а не от някой рекъл-друг казал.Нека провери и тази версия.
                        Всъщност смятам,че има логика в написаното и трябва да се обърне внимание на загубата на антифриз.Разбира се аз бих започнала с оглед на по-леките варианти,а именно външни течове в двигателния отсек или евентуално от прочутото Жигулско кранче на парното.

                        Коментар


                        • #27
                          Re: Губя по малко антифриз

                          Уредът за замерване мисля, че се казваше "рефрактометър". Стават за замерване на антифриз и течност за чистачки. Китайските са 100тина лева, другите (пак китайски, но с марков надпис) - много повече.

                          По-евтиният начин е да "шмръкнеш" със спринцовка няколко пъти и да напълниш малко бурканче. После вкарваш бурканчето във фризера. Ако не образува никакви кристали всичко е наред - карай и си свиркай. Тук не е Сибир.

                          П.С. Има и още едни уреди наречени "аерометри". Те са много евтини. Аз имам такъв, с който си мерих гъстотата на електролита докато имах обслужваем акумулатор. Казват, че подобни аерометри стават за мерене на антифриз, но дават големи отклонения от реалното състояние. Трябвало да се мери при точно определена температура на самата течност.
                          Последно редактирано от Filthy@JvruceR; 03-02-11, 11:59.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Re: Губя по малко антифриз

                            Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
                            Уредът за замерване мисля, че се казваше "рефрактометър". Стават за замерване на антифриз и течност за чистачки. Китайските са 100тина лева, другите (пак китайски, но с марков надпис) - много повече.

                            По-евтиният начин е да "шмръкнеш" със спринцовка няколко пъти и да напълниш малко бурканче. После вкарваш бурканчето във фризера. Ако не образува никакви кристали всичко е наред - карай и си свиркай. Тук не е Сибир.

                            П.С. Има и още едни уреди наречени "аерометри". Те са много евтини. Аз имам такъв, с който си мерих гъстотата на електролита докато имах обслужваем акумулатор. Казват, че подобни аерометри стават за мерене на антифриз, но дават големи отклонения от реалното състояние. Трябвало да се мери при точно определена температура на самата течност.
                            Този ареометър каква връзка има с темата...да не би в мотора да се самозаражда вода и да разрежда антифриза?
                            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Губя по малко антифриз

                              Според мен това което ни интересува се мери с лакмус, но може и да греша.
                              Александър

                              Коментар


                              • #30
                                От: Губя по малко антифриз

                                Австрийски тестер за антифриз в Бриколажа го взех за 4.99. Не съм го пробвал. Ако на някой ще му върши работа - да идва с бирата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X