Обява

Свий
Няма добавени обяви.

General Motors ще модернизира НИВА..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: General Motors ще модернизира НИВА..

    Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
    Е зависи за кой мотор говорим-дали 8 или 16v.
    Факта е че при витарата има избор. А и при 120 се пътува някак, без да се тресе всичко.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      От: General Motors ще модернизира НИВА..

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Факта е че при витарата има избор. А и при 120 се пътува някак, без да се тресе всичко.
      Не съм много съгласен с това,че витарка е по безшумна и с по-малко вибраций от нива.Възможно е да съм патувал в разбита витарка и прочие,но няма съществена разлика от нивата

      Коментар


      • #48
        От: General Motors ще модернизира НИВА..

        Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
        Не съм много съгласен с това,че витарка е по безшумна и с по-малко вибраций от нива.Възможно е да съм патувал в разбита витарка и прочие,но няма съществена разлика от нивата
        Да бе. Говори ми.... От всичките малки единствено със самурай не съм пътувал над 100км. Не мога да си причиня това.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #49
          От: General Motors ще модернизира НИВА..

          Има РАДИКАЛНА разлика между Нива и Витара, на високи скорости. Преди всичко, Витара е парт-тайм и раздатъчната кутия не вие с прави зъби през цялото време.

          Пак заради РК, имаме +15% мощност във всички режими, даже и двигателите да са еднакви (а те са ПОЧТИ еднакви). Изобщо, до витарските колела достигат едни 25-30% по-голяма мощност, а при 16-клапанния - още колкото там. Оттам и по-добрият запас по мощност.

          Пак заради РК имаме едни +15% разход при Нива, във всички режими.

          Витарата не е същия като Нива куб и аеродинамичният шум (и курсова устойчивост, и разход) не са същите.

          ---
          Та, има какво да се направи в Нива, за да заприлича на Витара във високи скорости.

          Коментар


          • #50
            От: General Motors ще модернизира НИВА..

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            ...а те са ПОЧТИ еднакви, не съвсем.
            Да видим параметрите. Според мен далеч не са дори ПОЧТИ еднакви. С ферозовия - също впрочем.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #51
              От: General Motors ще модернизира НИВА..

              Гледал съм ги. Съществените разлики не са в двигателите. Руския, ако го правеха по-прецизно около главата (да пасват някои отвори, примерно), щеше да се развърта до малко по-високи обороти и да е съвсем същия.

              Коментар


              • #52
                От: General Motors ще модернизира НИВА..

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Гледал съм ги. Съществените разлики не са в двигателите. Руския, ако го правеха по-прецизно около главата (да пасват някои отвори, примерно), щеше да се развърта до малко по-високи обороти и да е съвсем същия.
                Ми аз пък съм ги карал. Ферозовия двигател например се държи по-скоро като самаровия, а не жигуловия.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #53
                  От: General Motors ще модернизира НИВА..

                  Ами тя там е и разликата. Самара 1.6 вероятно е малко по-мощен от Фероза 1.6 или Витара 1.6 - важи и за 8, и за 16 клапанните им версии - и това "по-мощен" е само от ЕГН. Устроени са горе-долу еднакво.

                  Не знам, жигуловият прилича ли на нещо съвременно. Май не.

                  Коментар


                  • #54
                    От: General Motors ще модернизира НИВА..

                    Мощността на двигателите на Нивата и на Витарата (примерно) се мери по различни системи. От там са ти още десетина кончета. Аеродинамиката и на Ферозата и на Витарата е под всякаква критика, но Сх-а така или наче не е фактор при тези машинки.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #55
                      От: General Motors ще модернизира НИВА..

                      Да бе, не е фактор. Тия литри на 100км откъде мислиш, че се вземат на дълъг път? Ами разлюляването от страничен вятър?

                      Коментар


                      • #56
                        От: General Motors ще модернизира НИВА..

                        И що си мислиш, че една Витара е по-аеродинамична от една Нива? За другото не споря, но така или иначе, никоя от тези коли не е проектирана за дълъг път по магистрала. До към 60км/ч аеродинамиката не играе особено.
                        Разлюляването - е, CRXа ми не се люлееше, ама и не можеш да прецапам половин метър канавка без последствия
                        Всяко по предназначението си.

                        И понеже си говорим конкретно за Нива, мисля, че аеродинамиката и е последния проблем. Ако тъпата (в геометричен смисъл) муцуна създава грижи, то е единствено от към безопасност за пешеходците.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #57
                          От: General Motors ще модернизира НИВА..

                          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                          И що си мислиш, че една Витара е по-аеродинамична от една Нива?
                          Най-малкото петното и е по-малко. На ферозата - също. Витарата обаче за разлика от ферозата и нивата има някакви заченки на аеродинамиката - наклона на решетката и фаровете, наклона на предното стъкло.

                          И примерно мен въобще не ме притеснява 500 километрово пътуване с фероза. Витарата е дори по-добре. С Нива имам едно ходене то София до Банско, ми, като слязох се чувствах странно.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #58
                            От: General Motors ще модернизира НИВА..

                            На висока кола каквото и да правиш, пешходецът е загазил. До 60км/ч аеродинамиката не играе роля при леките коли. При джипките нещата са по-различни.

                            Все едно, и Нива, и Витара (даже по проект, Нива повече) имат паркетен уклон. Те трябва да могат да се движат по пътищата.

                            Коментар


                            • #59
                              От: General Motors ще модернизира НИВА..

                              E, могат де Витарника си движи без проблем до към 130, което си е и ограничението в по-голямата част от света. Може и повече, но иска излишно много внимание. От Ферозата нямам впечатления на висока скорост. Нивата ... да кажем, че на мен лично ми е просто неудобна.

                              Както и да е, въпросът беше за някаква евентуална модернизация на Нивата. Без да съм кой-знае какъв познавач на модела, мога да се сетя за поне 10 неща, които биха могли да се подобрят без съществени капиталовложения и поне още 10, които си искат принципно нов автомобил. Доколкото познавам начина на мислене на братушките обаче, нищо от тия неща няма да се случи, поне не скоро.
                              И ми е малко тъжно от това. Не, защото ми пука чак толкова за руския автопром, просто избора в тоя сегмент е сведен почти до нулата, а това вече наистина не ми харесва. Джимнито и Териоса са ми малки, а всичко останало е пълен паркет. Ето затова ми се щеше да иа някакво смислено раздвижване с Нивата.
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #60
                                От: General Motors ще модернизира НИВА..

                                Аз по едно време ходих по руските сайтове по въпроса с модернизацията от Шевролет. Доколкото си спомням, са оправени вибрациите които се получават около 90 км. с някакво малко изместване на кардана ли беше....и по-добро балансиране. По добре е обезшумена. Окачването е променено. Имаше клипове по един и същ черен път с двете Ниви. Реакцията на предното окачване е друга. Клатенето е по-малко... Доколкото си спомням промените са вкарани в производство от 08.2009. Ако има някой с по-нова Нива може да сподели, ако е усетил разликите.
                                ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
                                Е250 1998-продаден
                                Субару Пустош

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X