Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още една тема за блокажа...

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Още една тема за блокажа...

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Ей в това няма нищо вярно и нататък са криви и изводите.
    Поне ще уточним как е в действителност . Мисля, че трябва да преосмислиш написаното....
    Аз чакам и правя сверяване на знанията от Гугъла и ... ето четиво :
    http://kaknese.blogspot.com/2010/02/4x4.html
    Май си в грешка......

    Коментар


    • #32
      От: Още една тема за блокажа...

      Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
      Поне ще уточним как е в действителност . Мисля, че трябва да преосмислиш написаното....
      Аз чакам и правя сверяване на знанията от Гугъла и ... ето четиво :
      http://kaknese.blogspot.com/2010/02/4x4.html
      Май си в грешка......
      Радко неграмотна статия. УАЗ - фултайм, ...
      И не, не съм в грешка. Поне малко механика знам.

      Коментар


      • #33
        От: Още една тема за блокажа...

        И за какво служи блокажа в края на краищата? От там, където не мога да мина на бавни не минавам и с включен блокаж пак на бавни. При това не трябва да карам и на зиг заг.
        Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

        Коментар


        • #34
          От: Още една тема за блокажа...

          И аз бих казал, че статията е доста неграмотна.
          И все пак Ясене, как се разпределя въртящият момент между преден и заден мост при блокиран междуосев диференциал?

          ПП: Не карам фултайм, но ми е интересно...
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #35
            От: Още една тема за блокажа...

            Първоначално публикуван от fireman160 Преглед на мнение
            И за какво служи блокажа в края на краищата? От там, където не мога да мина на бавни не минавам и с включен блокаж пак на бавни. При това не трябва да карам и на зиг заг.
            Не мога да се съглася с това мнение. Блокажът на раздатката при Нива разделя двата моста и те теглят независимо един от друг. На стръмни хлъзгави участъци, особено при напречен наклон, това е едно от предимствата на Нива пред някои скъпи именити джипове.
            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

            Коментар


            • #36
              От: Още една тема за блокажа...

              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
              И аз бих казал, че статията е доста неграмотна.
              И все пак Ясене, как се разпределя въртящият момент между преден и заден мост при блокиран междуосев диференциал?

              ПП: Не карам фултайм, но ми е интересно...
              50 на 50
              Аз почти не включвам блокажа, но от както се урках по едни бая големи байрчета и ми се орониха на предно дясно колело шлиците на главината от тогава зех да пускам блокажа, инак си се минава и без блокаж, но много се морят каретата без блокаж
              За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
              Honda Dominator 650
              088ЧЧ93979-->Борис
              0878956Ч38-->Борис

              Коментар


              • #37
                От: Още една тема за блокажа...

                Бобо, знам разликата между отворен и блокиран диференциал.
                Исках, Ясен да се обоснове.
                Не съм много наясно с устройството на Нивата, но ми се струва конвенционално фултайм 4Х4, с блокаж на междуосевия диференциал в раздатката.
                При блокиран междинен диф, трябва да е като парттайм с включен режим 4Х4 бързи или бавни и заключени хъбове.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #38
                  От: Още една тема за блокажа...

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Бобо, знам разликата между отворен и блокиран диференциал.
                  Исках, Ясен да се обоснове.
                  Не съм много наясно с устройството на Нивата, но ми се струва конвенционално фултайм 4Х4, с блокаж на междуосевия диференциал в раздатката.
                  При блокиран междинен диф, трябва да е като парттайм с включен режим 4Х4 бързи или бавни и заключени хъбове.
                  Ааа, извинявай тогава.. Ем горе доло така май става сметката ..
                  За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                  Honda Dominator 650
                  088ЧЧ93979-->Борис
                  0878956Ч38-->Борис

                  Коментар


                  • #39
                    От: Още една тема за блокажа...

                    Да предположим: Вдигаме едната страна на колата било лявата или дясната на стойки. Включваме блокажа и какво става? Завъртат вдигнатите или тия, които са опрели на земята. Обяснете го просто.
                    Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Още една тема за блокажа...

                      Завъртат вдигнатите, освен ако нямаш блокаж на задния мост, да я бутне от крика....
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Още една тема за блокажа...

                        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                        И все пак Ясене, как се разпределя въртящият момент между преден и заден мост при блокиран междуосев диференциал?
                        Ами както и на парт-тайм като включиш предния мост - от 100% отпред до 100% отзад, в зависимост от терена. Ако има повод за циркулация на мощност - примерно 130% отзад и -30% отпред или нещо подобно.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Още една тема за блокажа...

                          Не мога да включа, как може да варира въртящият момент при блокиран диференциал между двата моста или евентуално двете колела, ако се касае за преден или заден диф.
                          Все едно на картинг с една цяла ос отзад...
                          Ясене , не се заяждам, просто ми е интересно.
                          Не изключвам варианта да бъркам някои понятия от терминологична гледна точка и да съм в заблуда.

                          ПП: Явно заблудата ми е от терминологично естество...
                          Последно редактирано от TigerHunter; 29-09-10, 21:13.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Още една тема за блокажа...

                            Ясен нещо се бърка.Като се блокира диферинциала въртящия момент се распределя 50 на 50.Ако не е блокиран 40 процента на задния и 60 на предния диферинциал.като си блокира дифа нивата става като уазката все едно си и включил предния мост или витара или мицобиши.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Още една тема за блокажа...

                              Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                              ...Ако не е блокиран 40 процента на задния и 60 на предния...
                              А!?
                              Ама Нивата с асиметричен диференциал ли е?
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • #45
                                Добре де, въпрос който е 1000 пъти обсъден, пак си го говорим и пак има неразбрали. Не, не се бъркам. Ама няма да го пиша още веднъж. Прочетете що е въртящ момент, що е ъглова скорост и кое е равното от двете страни на отворен и на затворен диф.

                                Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                                А!?
                                Ама Нивата с асиметричен диференциал ли е?
                                Не.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на Вчера.

                                Зареждам...
                                X