Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Внимавайте с въздушните филтри

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Внимавайте с въздушните филтри

    Първоначално публикуван от Kara Kolio Преглед на мнение
    Здравко, ако не ти е проблем не е лошо да ти го подменят това филтърче. Аз наскоро имах проблем с леката кола (Ауди 80), която със застудяването при студен мотор започна много трудно да стартира. Обикновено 1-2 минути след запалване на мотора изгасваше или почваше зверски да прекъсва, докато не загрее двигателя. Тъй като повече от 100 000 км не бяха сменяни кабелите на свещите реших да започна от тях и си взех Тесла, от които засега съм много доволен. Проблема остана. После подмених и капачката на делкото и палеца и имаше известно подобрение за 2-3 дни. След това отново започната старата песен на нов глас. Тогава вече потърсих проблема в газовата уредба и се оказа, че филтърчето е адски задръстено и пречи на нормалната работа на мотора. И аз подобно на теб усещах лека загуба на мощност, но го отдавах на слабия мотор (едва 75 к.с.)

    ами аз точно това се чудя дали има филтърче и метановите уредби,аз за газовите уредби знам че имат
    0898707872-Здравко

    Коментар


    • #32
      От: Внимавайте с въздушните филтри

      [QUOTE=Янко Желязков;1320481]Ясене ще си позволя да ти задам един въпрос от името на колегата Здравко-/ribar4eto/ свързан с явлението "Лада Нива 1.6 на метан".Според теб с колко процента спада мощността на метан при при ВАЗ-овския 1600?

      Абсолютно си прав. Метан в градски условия за ежедневно каране да, макар че ще се пречкаш по кръстовищата. Колата просто няма сила нито да наеме, нито да изпревари. Всички коли на метан са така. Ако е друга, по-мощна, донякъде компенсира. Карал съм служебен нов автомобил Волво на метан, при това с перфектно монтирана и редовно обслужвана газова уредба. Обикалях България с него. Тировете трудно изпреварвах, за леките не говоря. Минех ли на бензин ми залепваше гърба за седалката. Дразнещо е. Не препоръчвам метан на Нива.
      Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

      Коментар


      • #33
        От: Внимавайте с въздушните филтри

        Първоначално публикуван от ribar4eto Преглед на мнение
        ами аз точно това се чудя дали има филтърче и метановите уредби,аз за газовите уредби знам че имат
        1. Снимай цялата метанова уредба - да се види отпред датчика за +,- или О,К. Имаш ли такъв - свети жълто,червено или зелено - в зависимост от нуждата от настройки.
        2. Провери си дали са отворени крановете на бутилките - понякога се позатварят леко и няма достатъчно захранване.
        3. Това филтърче (цилиндричното ) го остави на мира. Вероятно е пълно с активен въглен и не играе роля.
        4. Най-важното - виж от къде ти смуче въздух !!! Търси по най-тънките маркучлета да видиш ?
        За да ориентираш и нас- наснимай коша , да се вижда уредбата , снимай крановете на бутилките и тънките маркучлета.
        Няма причина да не работи добре на метан, освен някаква дребна повреда.
        Давай !
        [QUOTE=fireman160;1321397]
        Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
        Ясене ще си позволя да ти задам един въпрос от името на колегата Здравко-/ribar4eto/ свързан с явлението "Лада Нива 1.6 на метан".Според теб с колко процента спада мощността на метан при при ВАЗ-овския 1600?

        Абсолютно си прав. Метан в градски условия за ежедневно каране да, макар че ще се пречкаш по кръстовищата. Колата просто няма сила нито да наеме, нито да изпревари. Всички коли на метан са така. Ако е друга, по-мощна, донякъде компенсира. Карал съм служебен нов автомобил Волво на метан, при това с перфектно монтирана и редовно обслужвана газова уредба. Обикалях България с него. Тировете трудно изпреварвах, за леките не говоря. Минех ли на бензин ми залепваше гърба за седалката. Дразнещо е. Не препоръчвам метан на Нива.
        Пишем по едно и също време....
        Не си прав според мен. Грешна ти е представата за правилно работеща метанова уредба.Не може да правиш генерални изводи от една лошо работеща такава. Няма по-икономично шофиране от метановото.
        Няма значение градско или не - каква е разликата ? Ако работи добре работи.
        Като чета мненията на колеги (и твоето) се чудя - толкова ли САМО аз попадам на добри майстори за метан ? Откакто е купена колата (4-5 години ) и откакто е монтирана на другата кола мет. у-ба (3 г) нищо не сме пипали по тях - нито филтърчета (не знам дали имат въобще), нито маркучлета, нито настройки....само газ и метан.
        Пу да не урочасат нещо !!!!
        Последно редактирано от bgbul; 28-10-10, 09:53.

        Коментар


        • #34
          От: Внимавайте с въздушните филтри

          За икономичното е така. Русе - Плевен за 7 лв. с пуснат климатроник. Просто колата става тромава, дразни, трудно се изпреварва. Не говоря за върволица от коли. Тогава е истинско изпитание. Да настъпиш и тя да подскочи, няма такова нещо. Иначе си вдига и 170, по-вече не съм пробвал, но постепенно и и трябва време за засилка. Метана е за спокойни хора. Убеден съм, че уредбата е правилно регулирана и монтирана. Газов инжекцион някакъв. Колата периодично влизаше за ТО в сервиз и всичко си се попълваше в книжката. Това го споделям без претенции за технически умения относно газовите уредби.
          Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

          Коментар


          • #35
            От: Внимавайте с въздушните филтри

            Другата ми кошница (Самара 1.5) е на метан. Обикновена АГУ с плочка над карбуратора. Изпреварва точно като на бензин, всякакви разлики между двете горива се наблюдават над 4500об/мин, каквито аз рядко достигам. За ориентация - на този двигател максималният въртящ момент е на 3600, а максималната мощност - примерно на 5600.

            Целият фокус е в момента на запалване - метанът иска в ниски и средни режими 7-15 градуса повече от бензина, за да се държи добре. На карбураторна кола въпросът се решава със завъртане на делкото - на цената на известно влошаване на високите режими и жално детонационно чукане на бензин. За инжекционните уредби, газаджиите масово пропускат този момент, защото настройката на аванс-процесора е по-сложна работа, а тази професия като цяло не привлича старателни и прецизни хора.

            Коментар


            • #36
              От: Внимавайте с въздушните филтри

              Ясене, абе да те питам нещо. Сменях фолтри, смених вакуумния маркуч до сервото , че се беше скъсал. Изгубило ми се беше и едното винче за регулировка на оборотите на карбуратора и майсторите ми сложиха ново (карбуратора ми е жигулски). Сега си работи стабилно, обаче се чува съскане като от засмукване на въздух. Преди не се чуваше. Гледах, майстора гледа - нищо не се вижда. Той ми разправя, че било нормално. на мен ми се чини че не е. Чува се около карбуратора. Дай дъвет. Може ли да е от това жигльорче дето го смених?

              Коментар


              • #37
                От: Внимавайте с въздушните филтри

                Нормално е съскането, в някой от вариантите на карбуратора беше доста силно и на празен ход се чуваше и на затворен капак. Проблемните засмуквания на въздух все едно са почти безшумни, няма да ги откриеш на слух.

                Коментар


                • #38
                  От: Внимавайте с въздушните филтри

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Нормално е съскането, в някой от вариантите на карбуратора беше доста силно и на празен ход се чуваше и на затворен капак. Проблемните засмуквания на въздух все едно са почти безшумни, няма да ги откриеш на слух.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27102010%28003%29[1].jpg
Прегледи:1
Размер:175.7 КБ
ID:5221930

                  Ясене аве да те питам не си ли го виждал това чедо на други ниви вие
                  доста се чудя дали да го махам и без това само ми пречи,то колкото няма място
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27102010%28001%29[1].jpg
Прегледи:1
Размер:152.6 КБ
ID:5221929а за метановото това ми е изпаритела другите работи ще ги снимам утре
                  0898707872-Здравко

                  Коментар


                  • #39
                    От: Внимавайте с въздушните филтри

                    Това на средата на снимката определено не ти е изпарителя Здравко.През свободно време ще погледнем пак аванса,макар че оня ден за Казанлък и дадох доста предварение.Само утре да свърша с Найденовата Нива и се прехвърлям на твоята.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Внимавайте с въздушните филтри

                      Това, което си оградил на втората снимка, най-вероятно е абсорбер за бензинови пари. На първата - нещо свързано с него, вероятно клапан. От това повече не мога да разбера, такава компоновка не съм виждал. Не знам и дали е заводска. Метановите уредби, преди всичко, нямат изпарител. Защото метанът не е течен. На втората снимка долу вляво е вероятно най-близкото до изпарител нещо за метана - редуктор на налягане.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Внимавайте с въздушните филтри

                        Първоначално публикуван от ribar4eto Преглед на мнение

                        [ATTACH=CONFIG]263426[/ATTACH]а за метановото това ми е изпаритела другите работи ще ги снимам утре
                        Изпарителя е долу в дясно вижда се само малка част и досущ прилича на изпарител на пропан-бутанова газова уредба. В него влиза водна магистрала естествено и по това също може да се ориентираш .

                        Коментар


                        • #42
                          От: Внимавайте с въздушните филтри

                          Не карам (вече) ВАЗ,но и на Руди филтърната кутия и карба са 2101.Преди карах с Филтрон (3 лв).Отскоро минах аз и аверите от Руската мафия на ,,Механик''.
                          Разликата е ,че филтрон-а има нещо като силиконово покритие в/у филтриращата хартия.А на механик хартията е много фина,някак на власинки стои.Друг добър , но и по -скъп вариант е на CLEAN Filters.Продават го в Ауто Плюс, на мен с доставка в Габрово ми го доставиха за 9 и нещо лв. някъде.Избягвайте филтри на ,,ЦИТРОН''.Те са буквално,както колегата по горе се изрази като картон.За маслените не мога да се изкажа,последния на ВАЗ-а беше CLEAN но няма как да помня цената вече.Относно съскането на празен ход в Жугуловия карбуратор,и аз съм му се чудил,вероятно е нещо секретно от времето на Студената Война и няма кой да каже защо се получава така.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Внимавайте с въздушните филтри

                            колеги някои има ли наблюдения върху филтрите MANN

                            Коментар


                            • #44
                              От: Внимавайте с въздушните филтри

                              Ако не е менте MANN са една от най-надеждните марки въздушни филтри и не само за Нива. Ако то е попаднал такъв го поразгледай добре би трябвало да направиш разликата дали е истински.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Внимавайте с въздушните филтри

                                Ами те са най-хубавите и не само въздушните, а и маслени и горивни.
                                Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на Днес.

                                Зареждам...
                                X